Zonder helm

Ik heb een foto van een gozer die zonder helm onderuit ging. Zijn halve schedel mist, zijn hersens liggen naast hem op de grond. Hij was natuurlijk dood. Foto is zo goor dat ik hem niet durf te posten.

HELM OP!
 
In Thessaloniki iets gezien waarvan ik het zijne dacht... :?
Op een Yamaha R1...zonder helm, korte broek, niet al te jofele schoenen...VOL wegtrekken (met lauwe machine niet eens warm) 3 versnellingen vol door... dus die reed rond de 150/160?? En dit allemaal in de context van een bebouwde kom plaatsen!!! En deze meneer Papalammepielos was niet de enige.

Joh vandaar zoveel verkeersdoden in Griekenland.... ?

R1 3 versnellingen vol door=boven de 210 *D
 
sandman en bladesjezer,
ik heb nog fto foto's gezien van het ongeluk en wat er van de moto en bus over was en ik ben ook van mening dat het er niet meer toe deed in zijn geval.

bijkomend feit...........hij reed altijd op klompen.......das toch bij de konijnen af.

ik rijd me moto ook weleens achterom zonder helm, en ik vind het wel lekker, nog iets vrijer dan je al bent op je motor. je hoort hem ook beter.

alleen een korte broek heb ik 1 keer geprobeerd en toen durfde ik geen bochie meer om, das geeeeeen veilig gevoel.nooit meer. maar om nou te zeggen dat ik voor elke 100 m mijn lerenpak aan ga hijsen.......nee.
helm handschoenen en textieljas altijd. vaak ook mijn laarzen erbij. en als ik echt een stukkie ga vlammen dan trek ik mijn volledige leren pakkie an.
 
Op zondag 03 november 2002 13:41 schreef Sandman het volgende:
...Verder moet je maar eens in zuid frankrijk kijken. Daar rijden sommige malloten op hun slippers, zwmbroekje en t-shirtje. En dan komen met honderd tig voorbij je gescheurd.... stelletje gekken
Daar hoef je niet voor naar Frankrijk, die zie ik hier 's zomers ook rijden |(

Op donderdag 07 november 2002 01:32 schreef CityBikeRacing 600f het volgende:
...bijkomend feit...........hij reed altijd op klompen.......das toch bij de konijnen af.
Ach klompen, gympies, pumps, wat je al niet voorbij ziet komen om de motor. Het woord motorlaars (of legerkistje)is sommige mensen blijkbaar vreemd...
 
Denk dat in Kroatie geen helmplicht is, en dat er ook een flink aantal gestolen motoren daar rondrijden. Wat betreft pakkans, die is er denk ik erg klein...
Denk dat er net als in Z-Frankrijk en Spanje wel helmplicht is maar de politie er daar ook gewoon geen zak aan doet.
In de dorpen hier zie je ook iedereen zonder helm rijden, op doorgaande wegen zelden.Rond bergdorpen zie je hier ook veel (enduro)motors en scooters/brommers rondrijden zonder kenteken.

En volgens een kroatische ex-collega rijden er daar ontzettend veel gestolen auto's en motors rond, beide vaak zonder kenteken/verzekering etc.
Als de politie je aanhoudt, gewoon ff lappen en weer (iets minder)vrolijk verder. :X
 
Deze man heeft nu waarschijnlijk spijt dat hij z'n helm niet opgezet heeft.
(Afbeelding)

OUCHTIME!!!HAHAHAHAHAHAHAA!!!!

Bladesjezer, kan je die foto niet een x als attachment aan een van je posts toevoegen, eventueel met een waarschuwing. Ik zou hem nml. wel een x willen zien. Hoe smeriger, hoe beter. }) Dat soort foto's zouden ze eigenlijk moeten gebruiken voor een "Draag een Helm" Campagne. Dat maakt tenminste indruk!!!
 
Is een beetje dom, ik heb ook een goede helm (heb ik nog voor me scooter gebruikt) en hij zit zo lekker *D dat ik gewoon niet zonder ga rijen :P En die wind wordt ook irritant als je zo hard gaat, dus dan heb ik liever een helm op!

En als ik politie agent zou zijn, zou ik iemand zonder kenteken gelijk aanhouden! }) Maar dat gebeurt daar blijkbaar niet.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan