zonder kenteken

chopachop

Die hard MF'er
5 feb 2006
366
0
ik kan een zelfbouw motor zonder kenteken kopen maar heb geen flauw idee hoe je er een kenteken opkrijgt.
waar moet ik op letten en wat gaat het kosten?
 
RDW

Motor ter keuring aanbieden bij RDW in het kort gezegd.

Kijk op hun site voor meer info en eisen die aan zelfbouw gesteld worden.
 
ja ik heb al op de rdw site gekeken,maar dit is dus een omgebouwd frame,en wat voor stappen moet ik dan ondergaan en hoe(on)mogelijk is het om er een kenteken op te krijgen.
alle reacties welkom.
 
Wat voor motor kun je kopen wat is de vraagprijs?

Wil je een zelfbouw kenteken, dan moet je eerst bij de RDW je frame laten keuren (ze slaan er dan een nummer in) en als je motor af is moet je de complete fiets nog eens laten keuren. Daarbij moet hij voldoen aan de eisen van 2006.

En dan heb je dus een fiets met groot nummerbord achterop, die geen geluid maakt, knipperlichten heeft, een calxon erop, spiegels, etc. Niet echt een chopper dus.

Dus kun je nog een keer verbouwen om er een echte chopper van te maken... totdat de pliesie je aanhoudt en je hem weer terug moet bouwen omdat hij niet aan de huidige eisen voldoet...

Weet waar je aan begint...
 
ooohh de zoekfunctie doet t weer,bedankt voor de link,ik zie wel dat het eigenlijk onmogelijk is,het ging om een omgebouwde sportster zonder kent.
maar ik laat hem mooi staan.
 
Dit ding uit Joure?
Tja, wel een uitdaging en een beetje vreemd; op de advertentiefoto zit er nog een kentekenplaat op.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan