A
Anoniempje882
Guest
hebben jullie wel eens gezien een ketting die om je kuit slaat
ik denk eerder dat je blok naar de knoppen is
ik denk eerder dat je blok naar de knoppen is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk staan die vooral opgepoetst in de schuur of op een show.
Doen ze dat ook met mensen?Soms wordt zo'n 'project bike' juist kunstmatig oud en doorleefd gemaakt met een mengsel van tectyl en stof van de werkplaatsvloer. Het is een oude truc en ik zag hem ook recent weer in Moto73 #14.
Als de ketting niet goed is geklonken moet je het nog een keer doen, en dan goed.Ja, maar als de ketting eens een keer niet goed is geklonken dan is de klap net zo hard!
Okee nieuwe vraag dan: hoe veilig is het om met je gitaar op je motor te rijden? (Moet éénhandig kunnen want met de ander moet ik mijn opplakbaard vasthouiden)
Nee. die gaten heeft hij er met een schuurmachine in gemaakt.Die baard zal inderdaad voor de grootste problemen gaan zorgen. En aan zijn broek te zien is onze bezorgdheid niet geheel onterecht...
Dat kan niet,want je ketting loopt aan de bovenkant in de andere richting,dus van je tandwiel weg.verder zou je nog kunnen bedenken dat als je plat op straat ligt met de motor bovenop je zonder beschermer je handen en voeten erg makkelijk tussen ketting en wiel kunnen komen terwijl je motor volgas ligt te gillen
Dat kan niet,want je ketting loopt aan de bovenkant in de andere richting,dus van je tandwiel weg.
Aan de onderkant kan dat wel gebeuren,daarom is in de racerij een "vin" verplicht aan de onderkant van de achterbrug,net voor het tandwiel.
Zo kan je hand of voet niet tussen ketting en tandwiel geraken bij een val.
Een gewone kettingkast niet,want zoals reeds gezegd houd die alleen vuil tegen.
Ik weet het nog zo net niet of dat ding alleen dient om het vet op te vangen, zoals anderen ook zeggen.Ik maak me nergens zorgen over hoor.
Btw kettingbeschermer? Het enige dat dat ding doet bij mijn GSX F is rondslingerend vet opvangen, en dat is maar goed ook, als ik zie wat een smurie ik daar bij onderhoud uit haal, nu is enkel de linker achterkant van de nummerplaat, en de linkerkant van de velg besmeurt. Anders hing heel de achterkant gewoon onder de zooi.
Als de ketting breekt tijdens het rijden, en het gebeurt net in die ketting"beschermer", dan vliegt dat ding gewoon in honderduizendmiljardmiljoen stukjes uit elkaar!
Diekettingebeschermerkettingvetopvanger zou beter niet alleen boven op de achterbrug zitten, maar 180° rond het achtertandwiel gaan, dus ook onder de achterbrug, dan bleef de velg ook proper.
Dat Regina maar snel met die niet-meer-hoeven-te-smeren-kettingen in de handel komen, ik wil er een!