Zonder motorrijbewijs motor op naam

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus een verzamelaar mag niet 5-10 motoren op naam zetten als hij geen rijbewijs heeft????
lijkt me onzin..
ik heb heel lang de auto's van alle gezinsleden op mijn naam gehad, en gewoon gemeld dat iedereen van het gezin er in reed...ook de camper werd door allemaal gebruikt
 
als ik in de bijstand zou zitten was ik blijer met het geld dan een motor

Of gewoon een mooie en dan maar wat oudere fiets en het verschil cash... Eventueel uit gesmeerd bijvoorbeeld 500,00 per maand voor een jaar.
Ik denk dat je daar veel meer mee kan (of zuip je dat dan allemaal op? dan niet natuurlijk)
 
Het hele verhaal komt mij een beetje schimmig over............................... :?
Ach ik vond deze uitspraak nog van de TS uit een ander topic: Ik sta nooit in de file. Ik zit lekker in de bijstand. Dus geen kosten woon werk.
Met zo,n instelling kom je er wel 😬
 
Ach ik vond deze uitspraak nog van de TS uit een ander topic: Ik sta nooit in de file. Ik zit lekker in de bijstand. Dus geen kosten woon werk.
Met zo,n instelling kom je er wel 😬

Dit doet me zo denken aan die mafketel uit Assen, dat sommige mensen gemaakt zijn om te werken en anderen niet. Ondertussen hele dag aan het bier en knappe auto voor de deur. Waar hij dat van betaalde? Sja, hij kocht en verkocht wel eens wat.
 
Ja en intussen het handje ophouden bij de rest van de gemeenschap die wel iedere dag in de file moet staan. 8)7
 
Ach ik vond deze uitspraak nog van de TS uit een ander topic: Ik sta nooit in de file. Ik zit lekker in de bijstand. Dus geen kosten woon werk.
Met zo,n instelling kom je er wel 😬
Laat ze maar gaan opruimen in de gemeente voor die uitkering. Doen ze nog eens iets nuttigs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan