zonder rijbewijs

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Effe een voor verhaaltje vooraf,

Ik heb me brommerd bij me ouders staan omdat daar de ruimte is ca. 45 m2 schuur past een vfr wel in. Daarom moet ik wel met de auto rijden om me motor op te halen

The story

Ben ik vandaag :] lekker stukje rijden, belt me zwager tijdens het tanken op, dat de visite van de overburen , met een Fiat panda :j tegen je auto hebben op gereden :( .



IK zeg tegen me zwager (voortaan Jeroen genaamd) regel jij dat effe zodra ik terug ben spreek ik de man ff aan. Kom ik om 17.00 uur thuis "zie de krassen op me auto" loop naar de buren en zeg ik heb wat schade van het inparkeren, reageerd de man zo aggresief dat ik genoodzaakt ben om de politie :j in te schakelen om dit probleem op te kunnen op lossen .

Er waren een paar en krassen van ca. 2 cm. en had de schade laten zitten als de man eerlijk had gezegd heb ik gedaan.
Maar door zijn aggresief gedrag waren Jeroen en ik :( er klaar mee en wouden hem nagelen.

Politie is langs geweest en die zeiden doordat hun ook getuigen (die er volgens Jeroen helemaal niet waren)hadden was het een zaak van wellus tegen nietus geworden.

Tot dat ik afgelopen avond aan het wandelen was "ca 10 km" de politie belde en om het tel nr. van Jeroen vroeg. Om met Jeroen te bespreken dat de beste man zonder rijbewijs reed en of hij kon beamen dat hij daadwerkelijk reed op dat moment. Zegd Jeroen :} omdat de man zo aggresief deed wil ik dat wel.

Waardoor de man nu wordt aangeklaagd voor het rijden zonder rijbewijs.

Waarschijnlijk ziet dit verhaal er dan toch nog positief uit..............Wordt vervolgd

En volgens mij zijn mensen zonder rijbewijs :j altijd schuldig.

 
Laatst bewerkt:
Is idd wel heel erg dom van die kerel... Eerst al zonder rijbewijs rijden, dan nog schade maken en vervolgens niet in de geestelijke staat verkeren om het op een normale manier uit te praten.
|( |(
 
Me zwager "jeroen" was zo boos omdat ie voor leugenaar werdt uitgemaakt.

Dat hij deze getuigennis met "plezier :+ " op wilde laten maken
 
Is idd wel heel erg dom van die kerel... Eerst al zonder rijbewijs rijden, dan nog schade maken en vervolgens niet in de geestelijke staat verkeren om het op een normale manier uit te praten.
|( |(

Ik begrijp nu wel waarom hij zo aggresief reageerde.... :( "geen rijbewijs"

Mensen die meestal heftig reageren bekennen vaak schuld....

Ben blij dat de politie achteraf nog belde ..

Nu advocaat van lease maatschappij achter zijn kl**te sturen "keep yoa all informed :) "
 
De reactie van de buurman is natuurlijk niet goed te praten, maar het doen van een valse verklaring natuurlijk net zo min.

ps de verleden tijd van vragen is vroegen en niet vraagden :P
 
De reactie van de buurman is natuurlijk niet goed te praten, maar het doen van een valse verklaring natuurlijk net zo min.

ps de verleden tijd van vragen is vroegen en niet vraagden :P

Alleen het is geen valse verklaring die mijn zwager doet.
Hun hebben een valse verklaring gedaan t.o.v. de schade die ik aan me auto heb.
Mijn zwager heeft het nl allemaal gezien gebeuren en doet geen valse verklaring.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 20 mei 2002 10:13 schreef Rene de Maaijer het volgende:Alleen het is geen valse verklaring die mijn zwager doet.
Hun hebben een valse verklaring gedaan t.o.v. de schade die ik aan me auto heb.
Mijn zwager heeft het nl allemaal gezien en doet geen valse verklaring.

En spreekt volledig de waarheid. :)

Heej... taalspelletjes!!
Het is "zij hebben" ipv "hun hebben". :P :P
 
Hoe dan ook... pakken die klootzak.

Geen rijbewijs, schade veroorzaken, valse getuigen en opgefokt reageren. Lekker ventje zeg.
 
me = m'n, als we toch een spelletje spelen...

Je blijft van dat soort horken houden, mensen die schade maken aan een geparkeerd voertug en geen briefje achterlaten is van hetzelfde kaliber.
 
ZEG rene ALSOF JIJ }) NOOIT }) ZONDER RIJBEWIJS
gereden hebt met auto of motor !!!!
weet zeker dat jij geen haar beter bent dan ikes
bent schuimpie haha :j
 
Zo als we gaan zeiken...

Ik ben nog nooit met drank gepakt en daarom me rijbewijs kwijt geraakt....En dan ook nog schade rijden

Kan jij niet zeggen. :j

a: met de auto nooit zonder rijbewijs gereden.
b: motor een keer op industrie terrein op me vaders motor 500 M.



 
Laatst bewerkt:
Zo als we gaan zeiken...

Ik ben nog nooit met drank gepakt en daarom me rijbewijs kwijt geraakt....En dan ook nog schade rijden

Kan jij niet zeggen. :j

Ben je langs alle controles geglipt of zit je nooit met drank op achter het stuur? Lekker bezig jullie :(

Edit: Ok dan :)
 
Laatst bewerkt:
Mensen die met drank achter het stuur zitten, heb ik geen medelijden mee :( .

Nee dus, ik drink niet als ik rijden moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan