Zonder woorden!!!!!!

Goed bezig! Blijkbaar hebben mensen geen id dat sommigen rustig jaren bezig zijn met hun project..

Had trouwens het id dat het een gsxr1100 W was maar ik begin te twijfelen nu ik die achterbrug zie?!
 
Ja daar zit iets in van het stuurkuipje maar uilaat zal wel niet gaan want heb al een andere geplaatst doordat de vorige te luid was( originele alles uitgehaalt)
Doordat ik s'nachts werk moet ik geluid wel iets dimmen en met de nieuwe is dat te doen, db killer er uit en nog mooi maar niet te luid van sound.


Het geluid wordt beinvlood door de demper en niet door het feit dat het een highmount wordt.
full

Door de tussenpijp omhoog te laten lopen komt je demper hoger te zitten. Hierdoor kun je die aluminium strip veel verder inkorten (en is minder storend) en je achterbrug komt dan mooi uit.
 
Goed bezig! Blijkbaar hebben mensen geen id dat sommigen rustig jaren bezig zijn met hun project..

Had trouwens het id dat het een gsxr1100 W was maar ik begin te twijfelen nu ik die achterbrug zie?!
Wat verschil bestaat er dan van types gsxr 1100?
En waar zit het verschil dan?
Hij is van 1995 maar verder weet ik niet wat er wordt bedoelt met W of andere.
Weet wel dat het een zeer sterk blok is dat moeilijk kapot te krijgen is ( als je wil krijg je natuurlijk alles stuk) en ook de look sprak mij aan.
 
Het geluid wordt beinvlood door de demper en niet door het feit dat het een highmount wordt. (Afbeelding)
Door de tussenpijp omhoog te laten lopen komt je demper hoger te zitten. Hierdoor kun je die aluminium strip veel verder inkorten (en is minder storend) en je achterbrug komt dan mooi uit.
Had toch niet gezegt dat het geluid anders wordt door een highmount?
Bedoelde gewoon dat het geluid van mijn originele demper te luid was doordat er alles uit was ( vrije pijp dus) en nu door een race demper te plaatsen is hij te doen voor straat gebruik en vooral nacht's als het "ssssssssssst" stil is.
Kan je daar stukken voor kopen om die bocht te maken naar boven zodat ik niet moet lassen ?
zal proberen een foto te maken hoe ik de demper zou willen hebben van plaats.
 
Wat verschil bestaat er dan van types gsxr 1100?
En waar zit het verschil dan?
Hij is van 1995 maar verder weet ik niet wat er wordt bedoelt met W of andere.
Weet wel dat het een zeer sterk blok is dat moeilijk kapot te krijgen is ( als je wil krijg je natuurlijk alles stuk) en ook de look sprak mij aan.

Als je het in 1 oogopslag wilt zien (zonder te Googlen of zo 8-) ), bij de W(ater koelers)frames zit het subframe aan 2 "instulpingen" aan het hoofdframe vast. Swingarm kun je vrij makkelijk vervangen door div. andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan