Zonder woorden!!!!!!

wat :?
een naked bike zonder woorden oke...maar plak dan op zijn minst een plaatje :?

of is dit nu een weddenschap hoe lang het duurd voordat ie op slot gaat :? ;)
 
Was foto vergeten B|
full
 
wat :?
een naked bike zonder woorden oke...maar plak dan op zijn minst een plaatje :?

of is dit nu een weddenschap hoe lang het duurd voordat ie op slot gaat :? ;)
Sorry maar was iets te snel om mijn veranderingen te laten zien.
Ben hier al geweest maar toen was hij nog niet af en ook de stickers heb ik laten maken(gratis door vrienden die in een bedrijf van stickers werken :P ), komt alleen nog een andere demper op van IXIL ( carbon)
 
sssssssst :+

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit,
maar wat voor een fiets is het pcies en wat zit er aan technische zooi onder¿
zo te zien 92 gsxr ofzo met 2002 r1 kont

ennuh meer piccies plzzzzzzzzz
 
gaaf ding, alleen jammer van die foeilelijke word letters, en niet gehighmounte uitlaat :P
 
Ik vindt 'm moooooooooooi :)
Waar heb je die spiegels gehaald en wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag :?
 
sssssssst :+

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit,
maar wat voor een fiets is het pcies en wat zit er aan technische zooi onder¿
zo te zien 92 gsxr ofzo met 2002 r1 kont

ennuh meer piccies plzzzzzzzzz
Het is dus een GSX-R van 95 met een kont van een R1 en volgens de vorige eigenaar volledig getuned (vrijgezet dus)
Ga wel de demper nog vervangen voor ene van IXIL( carbon) want deze is mij te luid( vrijgemaakte originele demper)
Heb die al besteld maar zal voor volgende week zijn( is dan de derde week dat ik al wacht B| )
 
Top fiets.
Alleen even rem/koppelingsvloeistofreservoirs(wat 'n woord) vervangen door 'n paar mooie en dat woord streetfighter v.d.kont halen. Maar voor de rest ..top.

Ik zou wel 'n beduidend dikkere/stevigere uitlaatbeugel monteren.
 
Top fiets.
Alleen even rem/koppelingsvloeistofreservoirs(wat 'n woord) vervangen door 'n paar mooie en dat woord streetfighter v.d.kont halen. Maar voor de rest ..top.

Ik zou wel 'n beduidend dikkere/stevigere uitlaatbeugel monteren.
De uitlaatbeugel is een tijdelijke oplossing want toen ik hem overkocht was er geen :? beugel aanwezig!!!! en de demper zat er maar losjes aan.
Mijn dealer zei dus van dit al snel te verhelpen door een alu latje te monteren doordat dit wel zou houden.
Maar hoe zou ik dan een zwaarder type bevestigen want wil wel niet weer een gat maken in de afdekplaat boven het wiel?
Gaat die breken dan?
Die benaming (Streetfighter)is ieders goesting en wil hem zo personaliseren daarom laat ik het zo want vind het wel mooi en passend( er zijn er nog die dat vinden)
Die reservoirs dat kan in de toekomst nog aangepast worden.
Bij deze : is overgekocht in minder goede staat hé en maak er dus iets" beter" van voor wie dat beter vindt natuurlijk!!!
Als we maar vrienden blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan