zone alarm

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
42
Warnsveld
keb nu zone alarm pro....
en jawel..asl ik inlog, dan logt tie me gewoon weer uit.. grrrrrrrrrr welk vinkie mok dan doen?????

BVD
Misjel
Moet jij inloggen op je motor? Hmmzz heb ik echt een oud brik. Bij mij moet je nog een sleutel omdraaien.
En een alarm heb ik er ook al niet op :+

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
0
Den Bosch
www.race-academy.nl
Ligt NIET aan je firewall.

Ik had hetzelfde probleem; doe als volgt:

Je browser accepteert geen cookies; aanzetten doe je door in IE Extra/Internet Opties, tabblad beveiliging aan te klikken, beveiliging op standaard niveau zetten, of deze website toevoegen aan "vertrouwde sites"

Probleem opgelost

Mark TT (weet naast motoren ook iets van computers)

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
0
Den Bosch
www.race-academy.nl
Je kan toch aangeven in Zone Alarm welke sites wel/geen toegang tot je pc moeten krijgen? Dat zal je bij meer sites moeten aangeven in Zone Alarm neem ik aan.

Firewall ook op standaard niveau zetten en deze site toevoegen aan het lijstje zodat ie op alle poorten toegang krijgt.

Motor-forum werkt met zgn cookies. Dit is een signaal naar jouw pc die wel binnen moet kunnen komen. Je firewall houdt deze nu tegen. Dus toegang verschaffen voor deze website en klaar is kees. Denk nog even aan je Internet Explorer settings zoals eerder geschreven....dit is ook belangrijk, anders worden je cookies OOK NIET binnengelaten. En zonder cookie geen toegang tot dit Forum.......het is niet anders

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
0
Nijmegen a/d Waal
bedankt TT...
maaruh .het lig dus wel aan zone alarm he.......
wie o wie ??
want keb geen zin om constant mn firewalll uit te zetten als ik op dit forum wil inloggen...
Zone alarm pro heeft toch ook zo'n privacy functie? Dus je browser wil wel cookies accepteren, maar zonealarm laat dat niet toe... Effe kijken in de instellingen... :)