Zonnesteek of wat???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawamaus

MF'er
7 jan 2004
101
0
Vleuten
Wat ik niet begrijp is dat ik vandaag de dag toch regelmatig met dit weer (lekker zonnetje) motorrijders tegen kom die niet de benodigde beschermende kleding dragen.

Vandaag 29-07-2004 kwam ik er een tegen bij Hardewijk, die op een Suzuki GSXR reed in zijn korte broek, hempie, halve sokken en sportschoenen.

Weten deze mensen dan echt niet wat er van hun overblijft als ze met die kleding aan een schuiver(tje) maken.

Wat vinden jullie hiervan en moet er niet iets aan gedaan worden. Vind het niks om straks weer een een of ander verhaal te lezen over een verongelukte motorrijder.

:] Kawamaus :]
 
Het bier staat koud en de chips onder handbereik. 8-)

Sommige mensen zijn hardleers, die denken dat overkomt mij toch niet.
 
Gefeliciteerd :P

U bent de eerste die hier een topic over opent :}
 
ik heb gewoon geen medelijden als die figuren uitgesmeerd op het asfalt liggen te kermen.
 
Ik kijk hier pas een paar maanden rond, maar ik geloof dat ik al 10 van deze topics voorbij heb zien komen!

Anyway, een korte broek zal ik niet gauw aantrekken, maar met dit weer rijd ik net zo makkelijk met een t-shirt en een potje op ff een rondje, zonder beschermende kleding. Moet ieder lekker voor zich weten vind ik.

Je ziet soms andere motorrijders af en toe kijken of je helemaal gek bent, de meningen zijn dus wel verdeeld ja.

('t staat ook wel raar natuurlijk op een GSX-R en dan een potje) 8-)
 
Bier en chips is ff geen optie. Mot nog werken :P

Vind het niks om straks weer een een of ander verhaal te lezen over een verongelukte motorrijder.

:] Kawamaus :]

Dat lees je hier toch wel, of ze nu beschermende kleding droegen of niet.
 
0193.jpg


Klopt, ik zie "ze" ook regelmatig. Of mensen die zeggen, joh is dat pak nie TE heet. En ik dan zeg "joh, is dit pak niet DE beste bescherming" B|
 
Tja het valt mij ook op, maar erger me er niet aan.
Als hun zonodig tot op het bot en vaak ook nog inclusief bot willen schaven das hun probleem.
Baas over eigen huid heet dat geloof ik O-)
Ik doe het zelf niet teveel foto's ervan gezien en zou me ook niet lekker voelen op de motor.

Dan maar wat warmer en lekker :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Wegsmelten of wegschaven, weg is weg.

Rijd op hete dagen in mijn LEREN string, veiligheid voor alles.

De cornetto's liggen ook al klaar in de vriezer, voor mij geen last meer van kabbelend kontwater, laat die zomer maar komen!



:+

Waarom doet dit topic mij nu al denken aan die ene van vorig jaar??
 
Kan er geen automatische slotje komen op onderwerpen waar meer dan 3x per week een nieuw topic voor geopend wordt :X
 
ik moet zeggen. het is echt héél verleidelijk om een spijkerbroek aan te trekken. zeker als je ergens naar toe moet, dan doe je je jas uit, maar ja, waar je in een t-shirt gewoon rond kunt lopen, word je met alleen een boxershort aan toch wel vreemd aangekeken denk ik. dan is zo'n leren broek toch wel warm.

maar toch beter dan schaafwonden mocht je een keer pleuren.
 
Niet wééééér een kleding topic. ;(

Ik zou zeggen pak de zoekfunctie en schop een oud topic daarover omhoog ofzo. D'r zijn er zat, er zijn er nog zat open en d'r staat leesvoer genoeg in. Altijd goed voor een heftige discussie, dit onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan