Zonta van den Goorbergh

Ik zit nu de Moto2 te bekijken met het interview van Rob met Jurgen op de startgrid.
Wat een diepe emotie bij Jurgen ,prachtig.

Mijn dochter haalde haar motorrijbewijs in de winter met zelfs hagel.Ik liet geen traantje toen ik haar haalde bij de rijschool maar het was net of ik de hoofdprijs van de staatsloterij had ,mooie momenten in het leven.
 
Dat plus dat hij met de hele familie al zeker meer dan 10 jaar hier naartoe heeft gewerkt. En dan de herinnering aan zijn eigen debuut… een mijlpaal!

Volgende mijlpaal: punten pakken.

Daarna: …. (eerst maar die punten pakken 😅)
Precies, ook de vrouw van Jurgen werd nog keurig even benoemd door Barry dacht ik.
Ze hebben het vaak over Jurgen maar volgens mij is zij ( Mischa?! ) er ook altijd bij betrokken

Edit; en de rest van de familie natuurlijk ook, o.a. Patrick en z'n zoon
 
Precies, ook de vrouw van Jurgen werd nog keurig even benoemd door Barry dacht ik.
Ze hebben het vaak over Jurgen maar volgens mij is zij ( Mischa?! ) er ook altijd bij betrokken

Edit; en de rest van de familie natuurlijk ook, o.a. Patrick en z'n zoon
Zonta zijn moeder Micha regelt van alles voor Zonta qua reizen en hotels en dergelijke. Die is op de achtergrond net zo hard bezig.
 
Volgens mij zijn Jurgen en Misha niet meer samen, maar wel allebei zeer betrokken bij Zonta, die ook een oudere zus heeft. Zij doet veel promotiewerk met video’s en zo. Ik hoop echt dat Zonta een GP-winnaar wordt. En ik denk dat alle voortekenen gunstig zijn 👍
 
Volgens mij zijn Jurgen en Misha niet meer samen, maar wel allebei zeer betrokken bij Zonta, die ook een oudere zus heeft. Zij doet veel promotiewerk met video’s en zo. Ik hoop echt dat Zonta een GP-winnaar wordt. En ik denk dat alle voortekenen gunstig zijn 👍
Aan de begeleiding en contacten zal het inderdaad niet liggen, en talent is er ook zeker. Nu zal het er op aankomen om die extra seconde er af te rijden zodat je de interesse gaat wekken van andere teams. Dat zal pas voor volgend seizoen worden. Wat dat betreft doet Baltus het ook heel goed.

Hier mooi stuk:
 
Zonta ossebroeken vijdagmiddag
 

Bijlagen

  • 20220704_145854.jpg
    20220704_145854.jpg
    202,6 KB · Weergaven: 32
Zonta en MvdM trainden vandaag op Assen :)

Beter weer als gisteren..... verkeerde dag geboekt :X
Had ze graag aan het werk gezien.
 
Hoorde dat Zonta thuis vertelde die dag op Assen, eerste keer op de R1, tweede rondje (na een outlap dus eerste echte rondje) al elleboog aan de grond had - bedoeld 😂😂
Man, man, man.
En vandaag volgens Trackdays.be het ronde record op Ecuyers verbroken 😬
Hij is lekker meters aan het maken deze ‘vakantie’.
 
Hoorde dat Zonta thuis vertelde die dag op Assen, eerste keer op de R1, tweede rondje (na een outlap dus eerste echte rondje) al elleboog aan de grond had - bedoeld 😂😂
Man, man, man.
En vandaag volgens Trackdays.be het ronde record op Ecuyers verbroken 😬
Hij is lekker meters aan het maken deze ‘vakantie’.
Derden ter plaatse hadden het over een Fireblade?

Als je zoveel rijdt dan kan ik het mij wel voorstellen verder. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan