Zonta van den Goorbergh

Ben benieuwd wanneer de eerste privé testen zijn met SAG en RW.
Als je ziet hoeveel coureurs samen trainen (Rossi en de hele Academy, Rins en Martin, Marc en Alex natuurlijk) zou het me een beetje verbazen als Bo en Zonta op een gegeven moment niet op z'n minst ook zoiets gaan doen. Je zou toch denken: laat die twee Barry effe bellen, die heeft vast wel de centen om een dirttrack baan af te huren. Volle bak trainen en leren van elkaar, in plaats van in je eentje denken de hele Zuid-Europese armada aan te kunnen pakken?
 
Als je ziet hoeveel coureurs samen trainen (Rossi en de hele Academy, Rins en Martin, Marc en Alex natuurlijk) zou het me een beetje verbazen als Bo en Zonta op een gegeven moment niet op z'n minst ook zoiets gaan doen. Je zou toch denken: laat die twee Barry effe bellen, die heeft vast wel de centen om een dirttrack baan af te huren. Volle bak trainen en leren van elkaar, in plaats van in je eentje denken de hele Zuid-Europese armada aan te kunnen pakken?
Bo trainde in het verleden vaak met livio
 
Waarom zouden Bo en Zonta samen trainen? De familie Van den Goorbergh heeft hun eigen plannen, doelen en trainingen. En tot nog toe gaat dat redelijk goed volgens mij.
Er heeft nog geen wiel gedraaid in het Moto2 kampioenschap, dus over hoe het gaat kun je nog weinig zeggen. Er wordt getraind, ja. Mij lijkt het logisch, gezien haast elke topcoureur dat doet, dat ook rondom Zonta een clubje snelle jongens wordt gevormd. En wie beter dan een ervaren gozer, die de klappen van de zweep kent én die ook enige vorm van succes op wereldniveau kent, en die dezelfde taal spreekt als jij? (-edit- Behalve z'n pa zelf dan hè. :+)

Maar goed, Jurgen neemt 'm met mooi materiaal naar elke baan waar de zon schijnt in deze maanden, da's alvast heel tof om te zien. Eigenlijk wil ik vooral dat het seizoen maar gauw begint! :+ #ongeduld
 
Laatst bewerkt:
Er heeft nog geen wiel gedraaid in het Moto2 kampioenschap, dus over hoe het gaat kun je nog weinig zeggen. Er wordt getraind, ja. Mij lijkt het logisch, gezien haast elke topcoureur dat doet, dat ook rondom Zonta een clubje snelle jongens wordt gevormd. En wie beter dan een ervaren gozer, die de klappen van de zweep kent én die ook enige vorm van succes op wereldniveau kent, en die dezelfde taal spreekt als jij? (-edit- Behalve z'n pa zelf dan hè. :+)

Maar goed, Jurgen neemt 'm met mooi materiaal naar elke baan waar de zon schijnt in deze maanden, da's alvast heel tof om te zien. Eigenlijk wil ik vooral dat het seizoen maar gauw begint! :+ #ongeduld
Zonta heeft inmiddels al aardig wat connecties opgebouwd met jongens in de gp paddock, ik denk dat hij en zn pa bij heel veel mensen kunnen aankloppen voor hulp en info etc.
Hij kan zich binnen zn team ook lekker optrekken aan Barry ga ik vanuit.
 
273001024_443159850625567_1984818694147603021_n.jpg

272967632_443159873958898_1701721559950585397_n.jpg
272965113_443159870625565_7910386486241581998_n.jpg
 
Zonta is heel goed bezig. Elke keer dat hij op de Moto2 stap boekt hij weer progressie. En met rasse schreden.

Gister aan eind van de dag een 1.45.7 op 3.5sec van Chantra.
Vandaag tot de lunch tijd van 1.43.9 op 2.4 van de snelste man, alweer Chantra

Jerez_Test_22_dins.jpg
 
Zonta is heel goed bezig. Elke keer dat hij op de Moto2 stap boekt hij weer progressie. En met rasse schreden.

Gister aan eind van de dag een 1.45.7 op 3.5sec van Chantra.
Vandaag tot de lunch tijd van 1.43.9 op 2.4 van de snelste man, alweer Chantra

Jerez_Test_22_dins.jpg
Precies, gat is nog groot maar wordt kleiner.
Ik denk dat dit het onderwerp van gesprek dit seizoen gaat worden met Zonta, zo was het in het ETC en in Junior WK afgelopen seizoen.
Zonta maakt stappen gedurende het seizoen en vind elke keer de aansluiting met de top.
Ik heb er vertrouwen in, maar ben ervan bewust dat het tijd nodig heeft en niet alleen dit seizoen.
Moto2 is mega competatief en een seconde is veel..., dus de eerste tijd nog geen "scorebordjournalistiek" van mijn zijde...
 
Mooi ook om Baldassarri bovenin in te zien.
HAHha ja haast lachwekkend toch ?! op een R6 ineens wel de "snelheid"hebben..
Hoop dat hij het heel goed gaat doen in de wssp en zn vertrouwen terug vind, talent is er ruim aanwezig.

Zonta doet het super ! en idd zoals @Race liefhebber al zegt heeft hij telkens laten zien dat hij wat tijd nodig is om zich aan te passen maar dat hem dat altijd lukt.
 
Vanavond Zonta en Jürgen bij Johnny de Mol op SBS6 om half 8.
 

Bijlagen

  • F65E5B18-FFFE-4384-A2C8-7ACBC2B94D63.png
    F65E5B18-FFFE-4384-A2C8-7ACBC2B94D63.png
    227,2 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan