Zonta van den Goorbergh

Knipsel.JPG
 
Staat in 1 van de reacties; een Triumph test blok.

Zou zoiets nou moeten kosten? Jammer dat je niet wordt toegelaten tot een trackday op Assen, dat lijkt me kicken zeg :9~
 
Staat in 1 van de reacties; een Triumph test blok.

Zou zoiets nou moeten kosten? Jammer dat je niet wordt toegelaten tot een trackday op Assen, dat lijkt me kicken zeg :9~
Er zijn jongens die ex Moto2 hebben met Honda 600 blok en die mogen gewoon in de ow-cup rijden. Dat zal met een triumph blok ook mogen alleen dan wel tussen de 1000 sbk's.
Met zo'n strak rijwielgedeelte en een goede rijder maak je nog best kans ook. Daarbij het blok mag dan ook nog getuned worden.
 
Vorig jaar was ik eigenlijk best positief verrast hoe hij mee wist te komen. Dit jaar valt het in dat opzicht een beetje tegen, want hij lijkt met een jaar geleden niet echt een stap gemaakt te hebben. Hopelijk kan hij op de Europese circuits wat meer in de buurt van Barry komen.
 
volgens mij zit Zonta er qua tijden wel dichterbij, dus wel in tijd een stap gemaakt maar niet in positie. De vele crashes in de afgelopen 2 GP's werken ook niet mee. Had toch wel gehoopt dat Zonta met bijvoorbeeld Foggia mee had gekund. Start in Austin was volgens mij ook niet best.

1681710931571.png
 
Nouja, paar dagen rust? Tijdmachine kopen, reisje maken, Grand Prix rijden in Mugello, en dan weer terug naar het heden en diezelfde Grand Prix nog een keer doen. Mij te veel hoor.
 
Helaas boekt hij vooralsnog maar weinig progressie. Ik weet niet hoeveel geduld ze bij RW hebben, maar ze zullen toch in ieder geval wel een stijgende lijn willen zien lijkt me. Ik vind dat Baltus goed bezig is zijn weg naar voren te vinden. Waar Bendsneyder blijft steken en vdG niet op gang komt, laat Baltus zich steeds constanter van voren zien.
VDG kan het altijd goed uitleggen, dat dan weer wel.
Misschien toch wat te jong on in de meest meedogenloze klasse mee te doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan