Zou iemand een motor jatten met veel krassen?

Tun-C

MF veteraan
16 jul 2005
1.134
0
Zaandam
Beste MFers

Ik heb mijn motor altijd voor de deur staan in amsterdam.
Het is een GSXF uit 93 met krassen aan beide kanten. En volgens mij niet zoveel meer waard.

30meter van mijn motor staat altijd een Thundercat (die er goed uit ziet) alleen met schijfslot (ook in de nacht).
Omdat die thundercat er veel beter uit ziet dan de mijne word ik altijd wat non chalanter met het vast zetten van mijn motor aan het fietsenrek. En zet ik hem soms los met alleen een ketting door t achterwiel.

Nu haal ik vandaag mijn motor hoes van mijn motor af.
En ik zag van een afstandje al een man kijken.
Hij bleef maar kijken hoe ik hem van het slot halen en wachten zelfs zolang tot ik hem starten.

Er was ook een beetje een gespannen sfeer tussen mij en die persoon (die telkens maar gauw weg keek, als ik oog contact maakten) Toen ik mijn motor weg reed zag ik hem in mijn spiegel me maar na kijken.
En toen ik weg reed liep hij weer dezelfde kant op als waar hij vandaan kwam...

Nu helpt het ook niet dat hij van oost europese afkomst was -O-

Zou hij interesse hebben in mijn motor???
Of vond hij hem gewoon mooi :?
 
Had je je strakke leren broekie aan? :)

Je had gewoon naar hem toe kunnen lopen en vriendelijk vragen of je hem misschien kon helpen?
Misschien dacht hij wel zijn eigen gestolen motor te herkennen...?
 
Loop eens de "gestolen" topics op M-F af, ze jatten echt alles wat ze kunnen -O-
 
Had je je strakke leren broekie aan? :)

Je had gewoon naar hem toe kunnen lopen en vriendelijk vragen of je hem misschien kon helpen?
Misschien dacht hij wel zijn eigen gestolen motor te herkennen...?

Waar kan ik het filmpje vinden waar je icon van is gemaakt? :o _O-
 
Hij was aan het dagdromen denk ik.

Is altijd zijn wens geweest om als ie naar Nederland kwam om een motor te hebben waar veel krassen op zitten.
 
Ze jatten alles wat los en vast zit, maar hoe losser hoe beter.


Ik had toch wel even gevraagd of tie alles het kon zien....
 
Die man is vast oud motorrijder en wilde gewoon het heerlijke geluidje weer eens horen, maar schaamde zich daar een beetje voor.
Inderdaad, motordieven stelen alle soorten motoren. De bewoners van onze overzeeese gebiedsdelen graag dikke Suzukiracers, jongens afkomstig uit noordafrika vooral alles wat erg snel scheurt om na een overval snel weg te komen en oosteuropeanen alles wat geld opbrengt. Leg er toch maar een paar sloten om, vooral een ketting om een lantaarnpaal.
 
Helaas heb ik niet het hele filmpje..
Ben op zoek, maar voorals nog heb ik alleen deze 'geleende' avatar..
 
De betreffende motor :+
afbeelding

En topic titel is een beetje overdreven, hij heeft aan beide kanten krassen,
ong. 20stuks van 15cm lang.

Maar ik blijf t toch echt een beetje vreemd vinden,
Denk dat ik ook een schijfrem met ingebouwde alarm ga kopen.
Ff de search gebruiken voor een leuke ;)
 
Laatst bewerkt:
De motor van mijn zus is afgelopen nacht gejat, een VFR750 uit 1987.
Waarom zou die van jou dan minder interressant zijn als die cat een paar deuren verderop?
Ze jatten niet alleen nieuwe/mooie motoren B|
 
Beste MFers

Ik heb mijn motor altijd voor de deur staan in amsterdam.
Het is een GSXF uit 93 met krassen aan beide kanten. En volgens mij niet zoveel meer waard.

30meter van mijn motor staat altijd een Thundercat (die er goed uit ziet) alleen met schijfslot (ook in de nacht).
Omdat die thundercat er veel beter uit ziet dan de mijne word ik altijd wat non chalanter met het vast zetten van mijn motor aan het fietsenrek. En zet ik hem soms los met alleen een ketting door t achterwiel.

Nu haal ik vandaag mijn motor hoes van mijn motor af.
En ik zag van een afstandje al een man kijken.
Hij bleef maar kijken hoe ik hem van het slot halen en wachten zelfs zolang tot ik hem starten.

Er was ook een beetje een gespannen sfeer tussen mij en die persoon (die telkens maar gauw weg keek, als ik oog contact maakten) Toen ik mijn motor weg reed zag ik hem in mijn spiegel me maar na kijken.
En toen ik weg reed liep hij weer dezelfde kant op als waar hij vandaan kwam...

Nu helpt het ook niet dat hij van oost europese afkomst was -O-

Zou hij interesse hebben in mijn motor???
Of vond hij hem gewoon mooi :?

volgens mij heeft ie gevoelens voor je :+

ik zou toch maar opletten.... mijn dief van de ark vroeger stond snamiddags ook wat onschuldig rond te loeren tegen de voordeur(gedeelde voordeur)
zei nog tegen mijn maat, zet 'm maar binne want haalt 'm weg achter je rug... savonds had ik zelf prijs, uit de garage gehaald |( :X

maandje later had ik'm ongeschonden terug,heb zowat al zijn 'activiteiten in't oog gehouden en netjes doorgemaakt aan de blauwbloezen 8-)
 
hier reed laatst een HONGAARSE auto met 4 Hongaarse kerels erin, met een VIDEOCAMERA die langs onze huizen reden.. stapvoets filmend.

nu woon ik niet in de minste wijk zegmaar, met de minste huizen..

buurman plisie gebeld.. antwoord: "vallen ze u lastig? helaas het spijt ons maar ze doen niets verkeerd je kunt alleen hun kenteken opschrijven het spijt me meneer"

na veel aandringen, is er 10 seconden een politie auto een uur of drie later door de straat gereden.

hoe dan ook alle BMW's en Benzen staan hier nog, en mn kawa is ook niet gejat. Staat inmiddels wel lekker warm gestald :Y

ik ben paranoide als de pest dus ik snap je bezorgdheid.

hou het in de gaten.. maar laat het je niet gek maken.
 
Laatst bewerkt:
De betreffende motor :+
afbeelding

En topic titel is een beetje overdreven, hij heeft aan beide kanten krassen,
ong. 20stuks van 15cm lang.

Maar ik blijf t toch echt een beetje vreemd vinden,
Denk dat ik ook een schijfrem met ingebouwde alarm ga kopen.
Ff de search gebruiken voor een leuke ;)

Kan het zijn dat ik jou afgelopen week in de buurt van het Sloterparkbad gespot heb? :?

Over jatgevoeligheid, ik zou het er niet op wagen. Er zijn helaas teveel (gelegenheids)dieven in dit land (vooral hier in amsterdam e.o.) die jatten wat ze jatten kunnen. Belangrijkste is dat je het ze zo moeilijk maakt dat hun 'opbrengst' bij het jatten niet opweegt tegen de moeite en het risico van het jatten. Bij minder gewilde modellen vinden ze het al eerder 'niet de moeite' maar nogmaals, ik waag het er niet op!
 
elke ketting is binnen 30seconden door, tenzij hij op de grond ligt (wordt lastig met knippen)

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan