Zou je morgen nog slagen voor je A ??? (poll)

Zou ik een her- examen halen

  • Ja, tuurlijk

    Stemmen: 258 55,2%
  • Nee, never

    Stemmen: 30 6,4%
  • Wordt lastig....

    Stemmen: 165 35,3%
  • Als het een stuntexamen is

    Stemmen: 14 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    467
Even relativeren: Denk aan voorrangsituaties,...ff kijken,..JA GAS erop!
Denk aan de 8tjes draaien,,..ehh kan me niet herrinderen
dat ik na mijn afrijden nog zo een scherpe "bocht" heb gemaakt!
Ikke wel... Vind het leuk om 'straatje-keren' met knie aan de grond te doen })
 
R6-Dyno-Chart.jpg

vin je dat normaal als icoon?
 
gaat wel lukken, mag niet al te moeilijk zijn... maar... je weet maar nooit, gelukkig hoef ik er denk ik niet achter te komen ;)

ps. luc, jij bent wel vd polletjes he!?
 
met mijn eigen brommer? kan die examinator nooit bijhouden :D




maar... ik denk dat ik wel zou slagen, het is nog maar 1,5 maand geleden dat ik geslaagd ben. (voertuigbeheersing met mijn eigen brommer zou een groter probleem zijn, ben van plan om binnenkort eens goed te gaan oefenen op het langzame werk)
 
gaat wel lukken, mag niet al te moeilijk zijn... maar... je weet maar nooit, gelukkig hoef ik er denk ik niet achter te komen ;)

ps. luc, jij bent wel vd polletjes he!?

kzal donderdag wel effe een polletje maken .........op je hoofd ;) :P :9 :+
 
Je rijdt de instructeur zoek en wacht ´m vervolgens op op de parking.
"En heb ik zo goed genoeg gebruik gemaakt van de wendbaarheid en snelheid van de motor?".

Waar ik me echt zorgen om zou maken zijn de verkeersborden. Wat een ellende zeg die overdaad aan verkeersborden. Er zijn stukken weg in NL waar je als je alle borden wil lezen niet eens meer de kans krijgt om voor je te kijken.
Enige borden die ik nooit overzie zijn die van "Slogie-slips" :P
 
zonder blozen, geen probleem.
ik zou zo slagen voor A, B of BE, voor C zou ik wel wat meer moeite moeten doen met al die examens tegenwoordig daarvoor.
 
Ik heb "tuurlijk wel" gestemd, maar:
-Theorie zitten altijd een paar instinkers bij.
-BV gaat best lukken, voertuigbeheersing is goed genoeg.
-VD Niet vergeten ook de achterrem te gebruiken, Ja echt daar zak je soms op!
Ik denk alleen dat de examinator ook op de motor zal moeten, want anders rijd je ze continu zoek.
O Ja: Niet vergeten dat je nu bij de stoplichten niet vooraan moet gaan staan :+
Als er een gratis examentest zou zijn, met je eigen motor zou ik het graag eens willen proberen.
 
Ik denk alleen dat de examinator ook op de motor zal moeten, want anders rijd je ze continu zoek.
Dat deed ik bij mijn derde examen - het examen waarbij ik slaagde... :P

Ik heb 'wordt lastig' gestemd. Ik kan wel netjes rijden, maar ik ben bang dat mijn koeriersverleden me parten zou spelen... :9
 
Als ik eerst even een lesje mag doen voor de bijzondere verrichtingen dan red ik het wel. Ik rij altijd keurig :P .

enige bijzondere verrichting die ik nog doe is halve draai, hebhet achtje irl nog nooit nodig gehad :+
 
Tsja,

Theorie: geen probleem (een aantal jaren geleden heb ik voor de gein een paar proef-examens van een rijschool meegedaan: iedere keer 5 fout)

Bijz.Verr.: Ik heb een redelijke voertuigbeheersing en ik heb een VRO I gedaan, maar in mijn tijd hoefde je helemaal geen BV's te doen. Ik zal een aantal toch eerst moeten oefenen om te weten wat er verwacht wordt.

Verkeer: tsja, verkeersinzicht heb ik zat. Mijn rijstijl is vrij rustig, maar variabel. Ik pas me ook gemakkelijk aan aan de rijstijl van anderen. Maar die kijktechniek, hè. Ik kijk redelijk goed in mijn spiegels, en heel goed als ik met anderen rij. Maar mijn hoofd draai ik daar niet bij.

Dus samengevat: ik denk het wel, maar er zijn zat details waar het op mis zou kunnen gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan