Zou jij wel een elektrische motor willen of niet?

Wil jij een elektrische motor?

  • Ja, die zou ik graag willen hebben.

    Stemmen: 193 58,1%
  • Nee, die wil ik niet.

    Stemmen: 114 34,3%
  • Interesseert me niet.

    Stemmen: 25 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    332

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
32.569
71.761
Heel simpele vraag: zou je wel een elektrische motor willen hebben ja of nee. We hebben het niet over of je hem wel of niet kan of wil betalen, puur ja of nee.
 
Nee, omdat;

Ik heb mijn motor puur voor plezier ritjes, dus niet voor kilometer gevreet of woon werk verkeer. De brandstof/onderhoud kosten etc interesseren mij dus niet.

Wat mij wel interesseert is de beleving. De geur, het geluid, de trillingen, het karakter van een brandstof motor.

En zolang de electro rijders hun keuze mij of anderen niet opdringen heb ik ook respect voor hun keuze.
 
Absoluut niet!,Als dat zou moeten , dan houdt voor mij het motorrijden op ,heb ik ook geen probleem mee .
 
Ja, zeker wel.

Emoties zoals geur, trilling en lawaai doen mij weinig.
Ongekende koppel, souplesse, regeneratief remmen en gebrek aan lawaai spreken me erg aan.
Erg lange ritten maak ik toch nooit dus voor mij persoonlijk is elektrisch geen enkel probleem.
 
Ja graag, zet er maar naast. Sterker, ik zou gewoon 1 van de andere weg doen.
Het lijkt me heerlijk rijden, en niet meer naar de pomp ideaal.
 
Zeker wel, ik heb inmiddels ruime ervaring met beide. Elektrisch rijdt veel beter, dat moet je meemaken.

En zolang benzinerijders mij niet hun mening opdringen heb ik ook respect voor hun keuze.
Met welke andere motoren heb je ervaring?

Ik vraag dat omdat ik oprecht geïnteresseerd ben naar het vergelijkingsmateriaal en je referentiekader.
 
Laatst bewerkt:
Dagje Zero gedaan.
Ja, je mist het uitlaatgeluid. Een kwartiertje, daarna is t gewoon lachen. Rijdt prima en ja, ik zou er best 1 willen hebben, vooral voor woon-werk verkeer.


full
 
Ja, ik zou er wel eentje naast willen hebben voor woon-werk verkeer.

Voor verdere reizen, hobby én voor meer vrijheid dan de actieradius zou ik er wel graag één (of meerdere) benzinemotor(en) naast houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan