Zou jij wel een elektrische motor willen of niet?

Wil jij een elektrische motor?

  • Ja, die zou ik graag willen hebben.

    Stemmen: 193 58,1%
  • Nee, die wil ik niet.

    Stemmen: 114 34,3%
  • Interesseert me niet.

    Stemmen: 25 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    332
Talaria


1AC73DF0-C09D-4590-B99F-EA61B31D897F.jpeg
 
De mijne staat er nu zo bij. Betere noppen band (Mitas) voor, ook breder en als het goed is komt er 1 deze dagen een 16” achterwiel waar dan een bredere Mitas noppen band op komt. Nu te weinig grip in het zand.
E9F20C99-1EBB-4E3A-B802-63150C714C67.jpeg
8CC4CF2A-9FE4-4DF1-87FF-71EECDCAC995.jpeg
 
Ik zie veel plaatjes en zelf filmpjes in dit topic, waar je niet op reageerde maar mea culpa ik houd mijn mond verder.
 
Ik zit hier niet de hele dag op wacht lieverd.
 
Ik heb er al ene. Is m'n tweede. Heb er wel bijna altijd 1 of meer andere motoren op brandstof bij gehad. Denk al bij al 2 maand exclusief elektrisch.

In die 2 maand dan ook gewoon alles elektrisch moeten doen. Rondritten ging nog wel, die zijn meestal 200-250 km. Kan met wat laden voor en achteraf zonder dat anderen er last van hebben. Langere verplaatsingen is dan elk uur 20 min stoppen.

Nu is het vooral woon/werk zoals anderen hier ook aangeven. Wat me wel opvalt is dat het veel verschil maakt wat ik ernaast hebt. Toen ik er bv een R1200 GS LC naast had nam ik die niet vaak meer. Is nagenoeg zelfde gewicht. Wel beter afgeveerd.

Nu nog een yamaha xsr900 ernaast en dat is gewoon lichter en daardoor anders rijden. Bij mooi weer haal ik die graag boven.
 
Rij al een tijdje elektrofiets en onderschrijf Hans' bevindingen. De eerste elektrofiets was een dualsport, en ik heb er een F650(GS) naast gehad. Als ik offroad ging nam ik vrijwel altijd de elektro, alleen als het echt bagger was pakte ik de F650. Super leuk om zonder geluid over bospaden te rijden. Nu heb ik een hypernaked wat een totaal andere fiets is en pak ik de F650 voor offroad en de naked voor bochtenwerk. Niks zo lekker als jezelf van haarspeld naar haarspeld lanceren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan