Jorg M
Die hard MF'er
- 3 sep 2021
- 327
- 269
Het gaat niet meer over ’willen’ maar nu over ’wanneer moeten’.. Althans voor de motard die, zoals deze, werkt in hartje Brussel en dus wel voor woon-werkverkeer de Lage Emissie Zone (LEZ) binnen moet. Nu volgens zo pas vernieuwde wetgeving zal dit vanaf 2035 voor wat motos betreft nog enkel met electrische exemplaren mogen! Zie link voor de officiële brandstof uitstap kalender van LEZ.brussels https://leefmilieu.brussels/sites/d...uitfasering_verbrandingsmotoren_2025-2035.pdf
M’n kan met een beetje voorzienigheid verwachten dat dit ook zo, of zelfs vroeger, komt in vele andere Europese grootsteden..
Hoop dat er tegen dan een Kawa Z900RS ’E’ met 50Kw batterij vol te laden in minder dan 15min, +400km autonomie, gewicht onder de 240kg, topsnelheid van +300km/h en prijs onder de 25.000€ is!
M’n kan met een beetje voorzienigheid verwachten dat dit ook zo, of zelfs vroeger, komt in vele andere Europese grootsteden..
Hoop dat er tegen dan een Kawa Z900RS ’E’ met 50Kw batterij vol te laden in minder dan 15min, +400km autonomie, gewicht onder de 240kg, topsnelheid van +300km/h en prijs onder de 25.000€ is!
Laatst bewerkt: