Je kan niet zomaar harder optrekken. De zwaartekracht bepaalt dat.Dat is ook de enige reden waarom ik een elektrische fiets zou nemen, dat je namelijk nog harder optrekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan niet zomaar harder optrekken. De zwaartekracht bepaalt dat.Dat is ook de enige reden waarom ik een elektrische fiets zou nemen, dat je namelijk nog harder optrekt.
Klopt ook, mn devil wil ook wel uit zichzelf op het achterwiel trekken hoef ik iig geen of weinig moeite voor te doen.Je kan niet zomaar harder optrekken. De zwaartekracht bepaalt dat.
Glimmende uitlaatik vind ook het schakelen en het gesnor van de motor het ultieme beleving van het rijden. en ook wat is er mooier dan een glimmende uitlaat het oog wil toch ook iets of niet?
gezien mijn leeftijd is mijn rs kawa mijn laatste fiets. als ik verplicht ev moet rijden stop ik met motorijden.ik werk ook nog als tuinman trek dan aanhangwagen met pick up 2500cc met welk (betaalbaar) ev kan ik dat ook??
Voor snel optrekken hoef ik niet electrisch. Zo uit de datalogger.
Bekijk bijlage 1720937
0-100 vind ik niet eens interessant.
Bij een echte stoplicht sprint blaas je even kort harder.
0-200 in 6.55 seconde zelfs met het nieuwe model.
En je blaast de accu's niet op, of komt daarna vermogen te kort.
Het maakt wel wat herrie als je met 8.000 rpm stationair staat te wachten bij het stoplicht totdat je koppeling iets los mag.
Bij de electrische fiets doe je optrekken met je ogen dicht, en het lukt altijd.
Maar ik vind elektrische motorfietsen verder ook wel gaaf.
Waren we qua techniek alvast maar tien jaar verder.
Zwaarder -> meer grip en minder kans op wheelie -> Gas eeeeuh Stroom met dat dingEen elektrische motor is sneller, en zwaarder dan veel benzine motoren.
Ik ben niet zo'n poetser
Als je motor een naam zou moeten hebben zou ik hem "Crusty" noemen.
En zo heb ik ook diezelfde gedachte waarom ik een uitlaat best kan missen, zeker in de winter.
Let op! Gevoelige motorrijders, NIET KLIKKEN!
Inderdaad poetsen is echt niet mijn ding. Zal het ook nooit worden.ja poetsen is niet je hobby zie ik .ikzelf geniet van het poetsen heb een motorheftafel vuurtje in garage en dan zelfs met oude tandenborstel alle(ook op de watergekoelde rs) koelribben en onderkant blok oppoetsen .beestje heeft nu 27.000 km en is in schowroom staat.rij ook nooit in zout en probeer regen te vermijden.je energica is inderdaad niet mis maar ik ben in hard en nieren kawa fan .de mooiste vind ik de oude 3cilinder 2takt werkelijk bloedmooi.
Die Eva in deze kleurstelling vind ik oprecht een heel mooie motorfiets, ik zou er mijn Guzzi voor opgeven. Misschien over een tijdje, als ik minder last van mijn ongeduldige karakter heb en af en toe wachten op laden niet meer als dealbreaker zie. De enige elektromotor die goed smoelt, de rest van het aanbod ziet er toch meer uit als een stoomstrijkijzer of een hobbyschuurprojectje.Glimmende uitlaat
Bekijk bijlage 1720998
Mijn vorige motor, toen ik achter lek gereden had, ik denk neem even een foto.
Ik ben niet zo'n poetser
Ik ben blij dat ik nu geen uitlaat heb
En automaat vind ik persoonlijk wel fijn, De VFR1200X op de foto had ook al een DCT bak.
Nu met de EV helemaal top dus. (voor mij igg)
edit: En het oog? Ik vind mijn Energica best wel ok hoor: (Hier had ik hem net, hij is nu wat minder schoon... )
Bekijk bijlage 1721000
Je had het erover dat je nog een 15 jaar wilt rijden? Echt maak je niet druk, dan rijden er gok ik nog steeds meer benzine motoren dan electro motoren.
Lekker genieten en gaan
Reken in de praktijk op veertig kilometer rap op de snelweg. Met geluk.Sorry 120 km gewoon rijden en tuffen een kleine 160km.
Dat bedoel ik nu juist dat is geen motorfiets(ieder zijn gedacht daar niet van maar ik vind het maar niets). Red Force ik zie dat jij donateur bent hoe kan ik ook doneren zonder internet bankieren .ik zou dat met gewone overschrijving willen doen.