Hangt er vanaf wat je doel is. Een hubmotor heeft NOG minder onderhoud nodig dan een cardan as.Jammer dat het dan een hub motor is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hangt er vanaf wat je doel is. Een hubmotor heeft NOG minder onderhoud nodig dan een cardan as.Jammer dat het dan een hub motor is.
Dat is een voordeel. Een nadeel is dat het achterwiel zo zwaar wordt dat de werking van de achtervering verloren raakt.Hangt er vanaf wat je doel is. Een hubmotor heeft NOG minder onderhoud nodig dan een cardan as.
Dat is een voordeel. Een nadeel is dat het achterwiel zo zwaar wordt dat de werking van de achtervering verloren raakt.
Vergelijk het maar met een klap van een lichte en een klap van een zware hamer.Bekijk bijlage 1723697
En ik denk dat het wel meevalt. Zolang je niet elke bocht je stepjes aan de grond wilt rijden.
Ik snap de natuurkunde erachter. Ik snap ook wel waarom het theoretisch suboptimaal is.Vergelijk het maar met een klap van een lichte en een klap van een zware hamer.
Het is ook de reden dat de wegligging en het comfort van de meeste scooters zo beroerd is, daar veert het motorblok mee met het achterwiel.
Een Red Bull op wielen? Wat is het, zelfs vergroot zag ik geen merkje,..lijkt Italiaans
It makes America great again.Een Red Bull op wielen? Wat is het, zelfs vergroot zag ik geen merkje,..lijkt Italiaans
Mooi ding maar ik wacht toch nog even op de EV versie van de nieuwe Tiger 1200.
Belt drive
1 ter vervanging voor mijn motorscooter (wel met zij en top koffers) lokaal en goedkoop verbruik.Zelf zal ik er niet 1 kopen,maar ben bang dat die keuze voor ons gemaakt gaat worden,vind ik prima als de overheid mij
er 1 gratis geeft in ruil voor m,n stinkende milieu verpestende verbrandingsmotor.
Ik vind het een mooi ding.Zelf zal ik er niet 1 kopen,maar ben bang dat die keuze voor ons gemaakt gaat worden,vind ik prima als de overheid mij
er 1 gratis geeft in ruil voor m,n stinkende milieu verpestende verbrandingsmotor.
Het moet een herkenbaar gezicht hebben voor de kopers.Echt mooi op opvallend,vind ik het niet,rip off van speed triple
Het moet een herkenbaar gezicht hebben voor de kopers.
Ik kom er met 23 maanden op terug.. goedkoop in aanschaf, onderhoud en gebruik.Zie ik meer als een zwaktebod
We hebben de discussie eerder gevoerd.
Maakt men electrisch ,"draai" er niet omheen
Bekijk bijlage 1725570
Van jou weet ik dat je het meer als speelgoed/gadget ziet en de sport is : zoveel mogelijk vur weinig.
Ik zie het alleen zitten mits : bagage ruimte,goedkoop in aanschaf/onderhoud/verbruik.
Al die aspecten,te samen.
Maar dat zie ik zo snel niet gebeuren...dus
Mooi ding (doet me beetje aan een oude Aprilia 1000 denken kwa frame opbouw ben typenaam effe kwijt.......edit was de Falco) nou nog enigszins betaalbaar en dan zou ik deze wel overwegen, moet ik alleen een laadstation in m'n garage bouwen.
Succes ermeeIk kom er met 23 maanden op terug.. goedkoop in aanschaf, onderhoud en gebruik.
Alleen voor bagageruimte moeten we even een karretje regelen.
Ja, dan mag je straks nog geruisloos die mooie reizen maken zonder restricties op milieugebied.Succes ermee
Ik stop mijn geld wel ergens anders in.
Je weet wel ...wat ik belangrijker vind....volledige vrijheid
Gewoon in het stopcontact stoppen. Tegen de tijd dat je gegeten en geslapen hebt is dat ding weer opgeladen.moet ik alleen een laadstation in m'n garage bouwen.
Tegen die tijd rij ik al geruislos op een scootmobiel.Ja, dan mag je straks nog geruisloos die mooie reizen maken zonder restricties op milieugebied.
Dus ik hou mijn ogen open voor jou.
Ik kan niet wachten.Tegen die tijd rij ik al geruislos op een scootmobiel.
Tenzij we elkaar allemaal op gaan naaien en na blijven praten over hoe belangrijk CO2 vrij en geluidsvrij motorrijden nog moet zijn.
Dan al volgende week.
Het eerste zullen je fossiele circuitdagen ophouden.
Kun je je je tijden scherper zetten met 215 kilogram bij 120 pk.
De massahysterie