zou jouw bike door de APK komen?

Mn Fazer ---------> :Y
Mn NTV -----------> :N de uitlaat is lek, maar ik vind het geluid zo mooi zo O-) en mn remschijf voor is ook niet zuiver meer. Maar goed, beide worden van het weekend gemaakt en dan verwacht ik dat beide geen problemen geven.

Alleen die MF stickers he.................. :+
 
Vrees niet dat mijne erdoor zal komen...

- kleine knippers voor/achter
- open motorGP uitlaat
- kentekenplaathouder
- kentekenplaat verlichting
- ex circuitbandjes voor/achter

Voor de rest motor 100% in top conditie. Dus middagje sleutelen en hij komt er met glans doorheen. *D
 
Ach, verlichting e.d. zal nog wel meevallen. Sommige auto's hebben ook van die kermislampen dus.

En uitlaat.. Extra lange DB-killer erin, klaar. Alles heeft bij mij E-keur dus ik verwacht geen probleem.
 
Maar tot nog toe. zie blad 3 van de RDW moet je brommer alleen voor de APK als ie zwaarder is dan 400 kilo, dus doe maar rustig met druk maken, is niet goed voor jullie hart, maar scharrel wel alvast originele pijpen op
 
Ik denk dat het een heel gedoe wordt...

CB900: met een vampire uitlaat.....verder redelijk origineel.

Harley: weinig origineel aan..supertrapp uitlaat, geen knippers, geen spiegels en geen originele verlichting.

GL1000: is bijna geheel origineel dus die komt er wel door.

Guzzi span: frame tank blok en achterbrug zijn de enige originele onderdelen

hoe zit het met zijspannen?

is de dodemansknop verplicht (bij alle 4 motoren werkt ie niet meer....)
ik heb het niet zo op die dingen
 
Tuurlijk! Waarom koop je anders een fiets uit 2007?

Alle modificaties (LED knippers, LED achterlicht, Xenon, kentekenplaathouder, zijn CE goedgekeurd)
 
muahhh ik denk t net niet:

Knipperlichten voor eraf gesloopt
trilling in het stuur ( boven de 100 )
geen toerenteller ( weet niet of dat nodig is ?)
band voor ( neej dat haal ie niet, 0,01 voor de indicatiestrip )
gaten in uitlaat 4 van 8mm
behoorlijke roestvorming en al een keer gelaste uitlaatcollector :9

Lijkt me een typisch voorbeeld van "neej net niet }) "

Moet er wel bij zeggen , dat hij altijd goed onderhouden is , maar door een klein accidentje een beetje gestript en aangepast is.. Banden worden heel erg snel vervangen.
 
geen e gekeurde knippers voor
geen e gekeurde knipeprs achter
geen e gekeurde spiegels
geen achterspatbord
teveel herrie
geen katalysator
geen e gekeurd achterlicht
geen kenteken verlichting


etc.

maar technisch is ie ok, ik ga niet met een onveilig hok rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan