Zowaar een spiegel gesloopt

moeilijk he LEZEN
ze durfde de spiegel niet terug recht te zetten omdat die motorrijder nog steeds in de buurt was, niet echt het moment om een raampje even open te draaien als je alleen in de auto zit en iemand heeft net zonder reden je spiegel er af gereden en staat nu naast je |(
Als je bij een stoplicht tussendoor rijdt kun je toch op zn minst zelf uit je ogen kijken ipv een auto te raken, en dan ook nog de schuld op de automobilist te steken :X anticiperen, reageren, of misschien beter, eigen kunnen overschatten, zijn woorden die daar bij horen volgens mij.

kleine edit: lees dat TS het had voor aan het stoplicht dan zou ik ook die ene auto voorbij gaan om voor te kunnen staan en wordt het wel moeilijk om snel genoeg te reageren als het dan groen wordt.
 
Laatst bewerkt:
:?
Het gaat dan meestal om stoere verhalen waarbij de motorrijdr het idee heeft dat hem iets aangedaan is.

In dit geval doe jij iets wat "niet mag", ten aanzien van iemand die niets verkeerd doet en je bent niet fatsoenlijk genoeg om haar even vriendelijk aan te spreken maar laat haar gewoon met de schade achter.....??

Dus als je onrecht aangedaan wordt mag je een spiegel er wel aftrappen?
 
moeilijk he LEZEN
ze durfde de spiegel niet terug recht te zetten omdat die motorrijder nog steeds in de buurt was, niet echt het moment om een raampje even open te draaien als je alleen in de auto zit en iemand heeft net zonder reden je spiegel er af gereden en staat nu naast je |(
Als je bij een stoplicht tussendoor rijdt kun je toch op zn minst zelf uit je ogen kijken ipv een auto te raken, en dan ook nog de schuld op de automobilist te steken :X anticiperen, reageren, of misschien beter, eigen kunnen overschatten, zijn woorden die daar bij horen volgens mij.

kleine edit: lees dat TS het had voor aan het stoplicht dan zou ik ook die ene auto voorbij gaan om voor te kunnen staan en wordt het wel moeilijk om snel genoeg te reageren als het dan groen wordt.

Jij snapt het niet helemaal geloof ik. Ik raakte die auto niet, zij raakte mij (het was wel mijn fout ja). Ik reed haar voorbij toen op dat moment het licht op groen sprong, ik was haar spiegel dus net voorbij en zij reed weg waardoor ik haar spiegel weer raakte. Ik kon nog niet eens voor haar gaan staan.
 
Het zal vast mijn vrouw niet geweest zijn. Die motort zelf ook, gaat ook tussen files door en die weet ook dat je motorrijders hinderd als je niet normaal midden op je rijbaan blijft staan met je koekblik.

Toegegeven dat het niet netjes was om door te rijden van TS (iets waar ik me overigens zelf ook al eens aan heb schuldig gemaakt) blijft voor mij als een paal boven water staan... JA OPLETTEN MUTS!!!!!

slapen doe je maar in je nest

Waar in dit verhaal haal jij eruit dat mevrouw niet midden op de weg stond :? Er stond een vrachtwagen rechts en dus was het een beetje krapjes. Daaruit concludeer jij maar voor het gemak dat die 'muts', om in jouw respectvolle bewoording te blijven, dus te ver naar rechts stond :? En omdat ze hem raakte terwijl ze wegreed zat ze te slapen? Waarschijnlijk lette ze gewoon op het verkeerslicht ofzo :? Hij was gewoon fout. Punt. En ach ze reageert niet dus waarom zou ik haar er dan op attenderen. Sure. Whatever.
 
UITROEIEN! AFMAKEN! MOLESTEREN! OP GRUWELIJKE WIJZE VERNIETIGEN!
BLOEDEND TANDVLEES! WREED MAN!



*Hegge hugger slikt ff z`n pilletje*



ahum, het er af trappen van spiegels gaat wat ver. net als ruiten intikken etc.
een ongeluk zit in een klein hoekie. Ik weet ook wel dat er blikkers zijn die zich scheren of opmaken of de krant zitten te lezen of gewoon liggen te slapen in de auto. da`s knap klote maar als je dan gelijk begint met het mollen van auto`s, rijden er straks alleen nog wrakken rond.

woede dus maar inslikken en doorrijden. je bent al zo ^&%*$ kwetsbaar op de motor.
 
Ik vind dat als iets per ongeluk gaat je je niet zo druk moet maken. Iedereen maakt weleens een foutje (ook baksteen ja :+ ), een spiegel eraf is dus in dit geval ook niet terecht. Echter een poging doen tot een aanslag op het leven van een motorrijder vind ik wel een afstraffing waard. Maar beter sla je die vent op zijn bek met je carbon knokkels dan zijn auto pijn te doen. Ik vind het zielig voor de auto, die heeft ook gevoel.
 
Ik vind dat als iets per ongeluk gaat je je niet zo druk moet maken. Iedereen maakt weleens een foutje (ook baksteen ja :+ ), een spiegel eraf is dus in dit geval ook niet terecht. Echter een poging doen tot een aanslag op het leven van een motorrijder vind ik wel een afstraffing waard. Maar beter sla je die vent op zijn bek met je carbon knokkels dan zijn auto pijn te doen. Ik vind het zielig voor de auto, die heeft ook gevoel.

neem er nog 1-tje :+
 
Waar in dit verhaal haal jij eruit dat mevrouw niet midden op de weg stond :?

Dat haal ik hieruit:
Ik reed tussen de auto's door naar voren bij een stoplicht.

Daaruit maak ik op dat er voldoende ruimte was TOT hij helemaal vooraan arriveerde. Omdat er niet staat:'Ik reed tussen de auto's door naar voren waarbij ik elke spiegel heb geraakt die ik tegenkwam'.

Motomuzzi het volgende:
Er stond een vrachtwagen rechts en dus was het een beetje krapjes. Daaruit concludeer jij maar voor het gemak dat die 'muts', om in jouw respectvolle bewoording te blijven, dus te ver naar rechts stond :?

Yup dat klopt. En dat soort dames benoem ik idd. een muts (zijn wel andere benamingen voor, maar 4 letters is meer dan voldoende).

Motomuzzi het volgende:
En omdat ze hem raakte terwijl ze wegreed zat ze te slapen?

Een algemene term om even aan te geven dat ze in ieder geval niet opzij heeft gekeken. Vind ik toch raar. Sta je in je koekblik, word je rechterraam ineens gevuld met motorrijder en bijbehorend geluid, en nog heb je niets in de gaten? :z :z

Motomuzzi het volgende:
Waarschijnlijk lette ze gewoon op het verkeerslicht ofzo :? Hij was gewoon fout. Punt. En ach ze reageert niet dus waarom zou ik haar er dan op attenderen. Sure. Whatever.

Mja ik denk het ook hoor. Waarschijnlijk zo ongelofelijk gefocused op dat stoplicht dat de wereld er omheen even niet meer bestond.
 
Dat haal ik hieruit:Daaruit maak ik op dat er voldoende ruimte was TOT hij helemaal vooraan arriveerde. Omdat er niet staat:'Ik reed tussen de auto's door naar voren waarbij ik elke spiegel heb geraakt die ik tegenkwam'.Yup dat klopt. En dat soort dames benoem ik idd. een muts (zijn wel andere benamingen voor, maar 4 letters is meer dan voldoende).Een algemene term om even aan te geven dat ze in ieder geval niet opzij heeft gekeken. Vind ik toch raar. Sta je in je koekblik, word je rechterraam ineens gevuld met motorrijder en bijbehorend geluid, en nog heb je niets in de gaten? :z :zMja ik denk het ook hoor. Waarschijnlijk zo ongelofelijk gefocused op dat stoplicht dat de wereld er omheen even niet meer bestond.

Dat zeg ik ... sure whatever |(
 
Gheheheheh. Nu klink je al net zo als zo'n trailerparkm*ts uit jerry springer. :+ Doe je er ook zo'n guitig handbeweginkje bij? Zelfde toontje ook? Leuk hoor *D
 
men zegt van vrouwen dat ze véél dingen terzelfdertijd kunnen doen. toegegeven.
maar geen één ding van wat ze doen is fatsoenlijk gedaan.
autorijden is daar een perfect voorbeeld van.

ik vind dat de verkeerswet wat vrouwelijker zou mogen gemaakt worden.
zo moeten de lichten véél langer op rood staan zodat ze zich tenminste fatsoenlijk kunnen opmaken

iedereen moet op het middenste vak rijden (heeft met biologische kenmerken te maken, vrouwen hebben een véél breder zichtsveld), vrouwen kunnen zich namelijk niet goed focussen als ze op het rechter baanvak rijden, ze vullen zo hun zichtsveld niet evenwichtig.

de auto's moeten ook niet meer van richtingsaanwijzers voorzien zijn, wel veel hendeltjes om de handtasse, aan te hangen.

ook moeten de auto's voorzien zijn van een enorme grote voorbank zodat ze gezellig kunnen zitten kletsen, liefst terwijl ze aan 90km/u over het middenste rijvak aan het tuffen zijn.
 
De eerste de beste die probeert een spiegel van m'n auto eraf te tikken of te trappen heeft een serieus probleem. Collega motorrijder of niet... We gaan niet elkaars eigendommen opzettelijk lopen beschadigen. Iemand kan gewoon eens niet goed opletten en dat hoeft niet op zo een gefustreerde manier geuit te worden. We nemen allemaal deel aan het verkeer en moeten ons aan elkaar aanpassen.

Soms denk ik ook van, mens kijk eens uit..., maar zal me er echt niet druk om maken. Dan rem ik liever een keertje extra ipv dat ik als eerste weg moet zijn bij het verkeerslicht.
 
volgens mij zijn er veel mensen die niet zo goed lezen. ook de mensen die anderen verwijten niet goed te lezen.
keesie83 zei het volgende:
-hij was de spiegel voorbij. mevrouw reed daarna tegen hem aan.
-hij is niet meteen doorgereden. is naast haar gaan staan, maar mevrouw bleef strak voor zich uit kijken. (zo valt er weinig te overleggen, zonder reactie van de andere partij)
-veel schade was er niet. allen een krasje. spiegel zelf klap je zo terug.

persoonlijk zou ik dan ook doorgereden zijn. ongelukje zit in een klein hoekje. moet je verder niet zo moeilijk over doen. Het leven heeft al genoeg tegenslagen.

greetzzz
 
Ik ben van mening dat dat mensie te bang was om opzij te kijken. Ze had natuurlijk in haar achterhoofd dat zij net bij het optrekken een motorrijder aangeraakt heeft, die haar vervolgens is gevolgd en nu naast haar staat.

Waarop motorrijder dacht: Dan maar niet, bekijk het maar ik rij door.

Volgens mij typisch zo'n geval van samenloop van omstandigheden.
Ja toch nie dan ;)
 
volgens mij zijn er veel mensen die niet zo goed lezen. ook de mensen die anderen verwijten niet goed te lezen.
keesie83 zei het volgende:
-hij was de spiegel voorbij. mevrouw reed daarna tegen hem aan.
-hij is niet meteen doorgereden. is naast haar gaan staan, maar mevrouw bleef strak voor zich uit kijken. (zo valt er weinig te overleggen, zonder reactie van de andere partij)
-veel schade was er niet. allen een krasje. spiegel zelf klap je zo terug.

persoonlijk zou ik dan ook doorgereden zijn. ongelukje zit in een klein hoekje. moet je verder niet zo moeilijk over doen. Het leven heeft al genoeg tegenslagen.

greetzzz

exact!
 
volgens mij zijn er veel mensen die niet zo goed lezen. ook de mensen die anderen verwijten niet goed te lezen.
keesie83 zei het volgende:
-hij was de spiegel voorbij. mevrouw reed daarna tegen hem aan.
-hij is niet meteen doorgereden. is naast haar gaan staan, maar mevrouw bleef strak voor zich uit kijken. (zo valt er weinig te overleggen, zonder reactie van de andere partij)
-veel schade was er niet. allen een krasje. spiegel zelf klap je zo terug.

persoonlijk zou ik dan ook doorgereden zijn. ongelukje zit in een klein hoekje. moet je verder niet zo moeilijk over doen. Het leven heeft al genoeg tegenslagen.

greetzzz
Ik vraag me zowiezo al af hoe het kan dat TS net voorbij de spiegel was en dan zo sloom is met optrekken dat de auto en de motor elkaar nog weer kunnen raken :Z
Ga dan lekker zelf ook in een auto zitten. Je eruit laten trekken door zo'n "muts".

Zo, dat was even in het kader van kortzichtig reageren.


TS moest moeite doen om tussen de auto's door te komen, (wat uberhaupt al niet mag !! ) en gooit zijn stuur voorbij de spiegel van die auto, terwijl hij niet in de gaten heeft dat die auto al optrekt of gaat optrekken. Gebrek aan verkeersinzicht noem ik dat. Hij mag daar helemaal niet zijn op dat moment creeerd zelf een situatie waarin hij een ander en zichzelf in problemen brengt. Nu moet een ander dus maar op hem anticiperen..?? Dat willen wij motorrijders liever ook niet als iemand ons over het hoofd ziet, dus om dat nu wel van een ander verwachten en het dan normaal moeten vinden??

Dat een alleen in de auto zittende vrouw tegenwoordig niet meer een gehelmde motorrijder (lekker anoniem en geen ogen te zien) durft aan te spreken kun je haar niet meer kwalijk nemen tegenwoordig, helaas.

"Veel schade was er niet....."??????
Dat vind ik persoonlijk een k*t instelling, het is niet aan jou om een inschatting te maken hoeveel waarde de eigenaar van de auto aan een bepaalde hoeveelheid schade hecht!! Nu een krasje...straks 2 kwasjes, deukje...ach..zoveel schade was het niet, totdat jij je auto of liefst de tank van je motor, met een krasje terug vindt..."ach, zoveel schade was t niet"....
 
Ik vraag me zowiezo al af hoe het kan dat TS net voorbij de spiegel was en dan zo sloom is met optrekken dat de auto en de motor elkaar nog weer kunnen raken :Z

misschien als TS net aan het remmen was omdat ie niet door het rood mag rijden(moet jij tog weten :P ) dat ie niet optijd weer klaar was om op te trekken. mevrouw had hem nog niet gezien en stond al enige tijd klaar om op te trekken, zodanig kon zij sneller reageren op het groene licht waardoor het gebeurde kon gebeuren.

TS moest moeite doen om tussen de auto's door te komen,(wat uberhaupt al niet mag !! )

dit lijkt mij idd ook niet verstandig. alleen doen als er genoeg ruimte is. maar volgens mij heeft TS ook toegegeven niet helemaal 100% heilig te zijn.

en gooit zijn stuur voorbij de spiegel van die auto, terwijl hij niet in de gaten heeft dat die auto al optrekt of gaat optrekken.

de auto trok op dat moment nog niet op, en licht was misschien nog op rood dus er was geen aanleiding om aan te nemen dat de auto op pcies dat moment zou gaan optrekken.

Gebrek aan verkeersinzicht noem ik dat.

ik denk dus dat dat wel meevalt.

Dat een alleen in de auto zittende vrouw tegenwoordig niet meer een gehelmde motorrijder (lekker anoniem en geen ogen te zien) durft aan te spreken kun je haar niet meer kwalijk nemen tegenwoordig, helaas.

ben ik het ook mee eens. maar als mevrouw alleen maar even opzij had gekeken. lijkt mij dat als TS iets had willen overleggen. dat ie zijn viziertje tog al open had. (ik weet ut; dit is speculeren. maar ik zou wel m'n viziertje open hebben om iets te kunnen zeggen).dan had ze misschien gezien dat TS niets kwaads in de zin had.

"Veel schade was er niet....."??????
Dat vind ik persoonlijk een k*t instelling, het is niet aan jou om een inschatting te maken hoeveel waarde de eigenaar van de auto aan een bepaalde hoeveelheid schade hecht!! Nu een krasje...straks 2 kwasjes, deukje...ach..zoveel schade was het niet, totdat jij je auto of liefst de tank van je motor, met een krasje terug vindt..."ach, zoveel schade was t niet"....

nu ik het zo terugzie is dat idd niet zo'n snuggere opmerking, hihi. maar misschien dat ik het in een ander verband schreef, die ik nu ff niet meer weet.


na dit alles blijf ik bij mijn standpunt dat mensen niet zo moeilijk moeten doen. we moeten het er tog samen van maken op deze grote aardkloot.
dit is trouwens volgens mij de eerste keer dat ik zover tegen een plisie in gaat. meestal is hat alleen maar jah en amen om maar zo'n klein mogelijke boete te krijgen.
ook wil ik kwijt dat ik niemand tegen het hoofd wil stoten,(doen sommige zelf al genoeg, maar dat is een ander topic,) maar ik vond de reacties voorgaand in dit topic soms wat aan de naieve kant en wilde graag mijn mening geven.

greetzzz


(edit) P.S. dit is ook meteen de langste post van mij. hopen dat dit ook de enige van dit formaat blijft. hihi.

(edit/edit) misschien zie ik het allemaal verkeerd. mijn motor rijdt nog niet. heb dus nog erg weinig ervaring verder op de motor, maar zit wel de hele dag op de weg, en mag dus wel zeggen dat ik ervaring in het verkeer heb. mochten jullie vinden dat ik er echt ver naast zit, dan heb ik niets gezegd.

greetzzz
 
Laatst bewerkt:
Waar in dit verhaal haal jij eruit dat mevrouw niet midden op de weg stond :? Er stond een vrachtwagen rechts en dus was het een beetje krapjes. Daaruit concludeer jij maar voor het gemak dat die 'muts', om in jouw respectvolle bewoording te blijven, dus te ver naar rechts stond :? En omdat ze hem raakte terwijl ze wegreed zat ze te slapen? Waarschijnlijk lette ze gewoon op het verkeerslicht ofzo :? Hij was gewoon fout. Punt. En ach ze reageert niet dus waarom zou ik haar er dan op attenderen. Sure. Whatever.

full
 
men zegt van vrouwen dat ze véél dingen terzelfdertijd kunnen doen. toegegeven.
maar geen één ding van wat ze doen is fatsoenlijk gedaan.
autorijden is daar een perfect voorbeeld van.

ik vind dat de verkeerswet wat vrouwelijker zou mogen gemaakt worden.
zo moeten de lichten véél langer op rood staan zodat ze zich tenminste fatsoenlijk kunnen opmaken

iedereen moet op het middenste vak rijden (heeft met biologische kenmerken te maken, vrouwen hebben een véél breder zichtsveld), vrouwen kunnen zich namelijk niet goed focussen als ze op het rechter baanvak rijden, ze vullen zo hun zichtsveld niet evenwichtig.

de auto's moeten ook niet meer van richtingsaanwijzers voorzien zijn, wel veel hendeltjes om de handtasse, aan te hangen.

ook moeten de auto's voorzien zijn van een enorme grote voorbank zodat ze gezellig kunnen zitten kletsen, liefst terwijl ze aan 90km/u over het middenste rijvak aan het tuffen zijn.

Wilde een heel verhaal gaan schrijven, maar dat zou op jou toch geen indruk maken, vrees ik, want er zit een aardige plank voor je kop en echt slim ben je ook niet, schat ik zo in ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan