Zowaar een spiegel gesloopt

Keesie83

MF'er
7 sep 2004
215
0
Puttershoek
Haha, ik lees hier altijd die stoere verhalen van kwade motorrijders die spiegels van auto's eraf dreigen te rukken. Nou ik heb er vandaag eentje goed weten te beschadigen. Ik reed tussen de auto's door naar voren bij een stoplicht. Kom ik vooraan, rechts een vrachtwagen en links een auto met een vrouw achter het stuur. Het was wat krap dus ik slinger me om haar spiegel heen, wat denk je? Gaat het licht net op groen! Zij mij niet gezien natuurlijk, dus ze rijdt gelijk weg. En ja hoor, ik hoorde kloink. Wat zie ik? Haar spiegel helemaal naar binnen gebogen en een fikse streep eroverheen. Dus ik dacht, die zal wel aardig uit haar dak gaan straks. Hum, volgens mij heeft ze niet eens wat gemerkt, want ze tufte vrolijk door zonder op of om te kijken en ik heb haar maar ff snel ingehaald daarna. Bij het volgende stoplicht reageerde ze niet eens. Ze bleef strak vooruit kijken en maakte verder weinig indruk te gaan bewegen. Ach tja, toen heb ik het maar laten gaan, ik had toch geen schade.
 
Dus die trut probeerde je te rammen met haar spiegel :( Ik zou die andere er ook af gerost hebben :P



:+
 
Ben ook wel eens tegen een spiegeltje aangetikt met 3km/u.
Ach, heb plastic handkappen, dan beschadigen ze toch niet met zo'n lage snelheid.

Keer 'sorry' gebaren en maar verder rijden.
 
ik heb het met m'n auto een keer andersom gehad.

Ik dus in koekblik versus motor rijder

op een krappe achterlangsweg, in een bochtje met aan mijn kant bomen.

bochtje ging naar rechts, ik zag de motor rijder (bmw@baksteen :P ) aankomen, en stopte, ik stond na onderzoek ca. 3 cm met m'n andere spiegel van de boom af, en toch *KLAP*, allebei de spiegel eraf, bmw, en ik.

Tjah, wie heeft er dan schuld, ik stond stil, ca. 3 cm naast een boom, meer kan ik dan niet doen.
 
ik heb het met m'n auto een keer andersom gehad.

Ik dus in koekblik versus motor rijder

op een krappe achterlangsweg, in een bochtje met aan mijn kant bomen.

bochtje ging naar rechts, ik zag de motor rijder (bmw@baksteen :P ) aankomen, en stopte, ik stond na onderzoek ca. 3 cm met m'n andere spiegel van de boom af, en toch *KLAP*, allebei de spiegel eraf, bmw, en ik.

Tjah, wie heeft er dan schuld, ik stond stil, ca. 3 cm naast een boom, meer kan ik dan niet doen.

Jij, jij rijdt toch in een veel te breed ding.
 
Die spiegel had ze waarschijnlijk toch niet nodig om haar kapsel in model te brengen, daarom heeft ze niet gereageerd :)


Ik heb er zo al een paar keer gezien, die de hele tijd met niets anders bezig waren :( , dat is veel erger dan telefoneren.
 
Laatste keer dat ik een spiegel toucheerde (klein tikje) achtervolgde de eigenaar me en probeerde me van de weg te rijden. Dus haar reactie is een stuk relaxter.

Neemt niet weg dat je beter moet anticiperen bij stoplichten, want je weet dat ze op gaan trekken bij groen.
 
Ik reed laatst ook tussen auto's langs bij een druk kruispunt.. Verkeerslichten op rood.. Met beschaafde snelheid tussen de auto's langs.. Een ongelooflijke arrogante paardel*l in een dikke vette Mers die mij aan zag komen en expres het gaatje probeerde dicht te rijden (de kl**tzak).. Natuurlijk reed stug door en tipte net zijn linker spiegel aan met mijn spiegel.. Ik dacht dat die vent letterlijk uit zijn dak ging.. Jammer voor hem sprong het licht op groen.. Mwaoooooooop.... weg was ik... Wat heeft die l*l zich kl*te gevoeld dat moment :}
 
ik ben niet snel van de wijs te brengen maar nadat ik eerst ben gesneden op een kruispunt door een auto, en ik de bestuurde gebaarde dat het niet zo';n slimme actie was wat ie deed , kreeg ik als toetje nog een breaktest met piepende banden
ik on hem er om heen slingeren en heb daar na zijn spiegel maar mee getikt

heb daarna heel hard moeten rijden om niet van ahcter ana gereden te worden door die eikel hij moest en zou me van de motor afrijden.

het leek wel een achtervolging uit een film niet leuk om mee te maken
 
Haha, ik lees hier altijd die stoere verhalen van kwade motorrijders die spiegels van auto's eraf dreigen te rukken. Nou ik heb er vandaag eentje goed weten te beschadigen. Ik reed tussen de auto's door naar voren bij een stoplicht. Kom ik vooraan, rechts een vrachtwagen en links een auto met een vrouw achter het stuur. Het was wat krap dus ik slinger me om haar spiegel heen, wat denk je? Gaat het licht net op groen! Zij mij niet gezien natuurlijk, dus ze rijdt gelijk weg. En ja hoor, ik hoorde kloink. Wat zie ik? Haar spiegel helemaal naar binnen gebogen en een fikse streep eroverheen. Dus ik dacht, die zal wel aardig uit haar dak gaan straks. Hum, volgens mij heeft ze niet eens wat gemerkt, want ze tufte vrolijk door zonder op of om te kijken en ik heb haar maar ff snel ingehaald daarna. Bij het volgende stoplicht reageerde ze niet eens. Ze bleef strak vooruit kijken en maakte verder weinig indruk te gaan bewegen. Ach tja, toen heb ik het maar laten gaan, ik had toch geen schade.
:?
Het gaat dan meestal om stoere verhalen waarbij de motorrijdr het idee heeft dat hem iets aangedaan is.

In dit geval doe jij iets wat "niet mag", ten aanzien van iemand die niets verkeerd doet en je bent niet fatsoenlijk genoeg om haar even vriendelijk aan te spreken maar laat haar gewoon met de schade achter.....??

In de hedendaagse maatschappij zijn er genoeg mensen die niet meer voor hun recht op durven komen, zeker alleenrijdende vrouwen niet tegenover een niet zichtbaar persoon met helm op.



De meesten die stoer zouden willen reageren op mijn reply nu moeten zich eerst even bedenken hoe ze reageren als op dit moment hun vrouw/vriendin/moeder thuiskomt en zegt dat zij de automobiliste was... :X :X


Gewoon even aanspreken en afspreken hoe je zoiets samen al dan niet met behulp van verzekeringsmaatschappijen gaat oplossen.


"Haha"
en
"Nou ik heb er vandaag eentje goed weten te beschadigen."

Komen op mij dan ook een beetje vreemd over.

Concreet maak je je trouwens strafbaar aan "verlaten plaats ongeval".
Mocht ze je kenteken hebben genoteerd zou je wel eens een probleem kunnen gaan hebben !!!
Als ik jou was zou ik maar eens bij een wat groter politieburo dat nog open is in de buurt langsgaan en daar vertellen wat er gebeurt is en daar je gegevens achterlaten O-) om een eventueel PV te voorkomen. Of anders iig bellen.
Mocht de vrouw in de auto zich niet melden heb je iig je goede wil laten zien.
 
Laatst bewerkt:
:?
Het gaat dan meestal om stoere verhalen waarbij de motorrijdr het idee heeft dat hem iets aangedaan is.

In dit geval doe jij iets wat "niet mag", ten aanzien van iemand die niets verkeerd doet en je bent niet fatsoenlijk genoeg om haar even vriendelijk aan te spreken maar laat haar gewoon met de schade achter.....??

In de hedendaagse maatschappij zijn er genoeg mensen die niet meer voor hun recht op durven komen, zeker alleenrijdende vrouwen niet tegenover een niet zichtbaar persoon met helm op.



De meesten die stoer zouden willen reageren op mijn reply nu moeten zich eerst even bedenken hoe ze reageren als op dit moment hun vrouw/vriendin/moeder thuiskomt en zegt dat zij de automobiliste was... :X :X


Gewoon even aanspreken en afspreken hoe je zoiets samen al dan niet met behulp van verzekeringsmaatschappijen gaat oplossen.Komen op mij dan ook een beetje vreemd over.

Concreet maak je je trouwens strafbaar aan "verlaten plaats ongeval".
Mocht ze je kenteken hebben genoteerd zou je wel eens een probleem kunnen gaan hebben !!!
Als ik jou was zou ik maar eens bij een wat groter politieburo dat nog open is in de buurt langsgaan en daar vertellen wat er gebeurt is en daar je gegevens achterlaten O-) om een eventueel PV te voorkomen. Of anders iig bellen.
Mocht de vrouw in de auto zich niet melden heb je iig je goede wil laten zien.


:^

kostte wat moeite maar wel mee eens
 
Ik heb op m'n suzuki ook een keertje een spiegel aangetikt.
Dat was op de wassenaarseweg richting (hoer kan het ook anders) wassenaar.
Het probleem was echter, het was m'n rechterhand en rem bleef achter de spiegel vastzitten.
Dus ik was gelijk vol in het anker met mijn vingers klem tussen de hendel en het handvat.
Al zou ik willen, ik kon dus geen kant op.
Bij het volgende stoplicht hebben we effe 1 en ander aan gegevens uitgewisseld, maar de spiegel was gelukkig niet stuk, het was zo'n terugklapspiegel.
 
:?
Het gaat dan meestal om stoere verhalen waarbij de motorrijdr het idee heeft dat hem iets aangedaan is.

In dit geval doe jij iets wat "niet mag", ten aanzien van iemand die niets verkeerd doet en je bent niet fatsoenlijk genoeg om haar even vriendelijk aan te spreken maar laat haar gewoon met de schade achter.....??

In de hedendaagse maatschappij zijn er genoeg mensen die niet meer voor hun recht op durven komen, zeker alleenrijdende vrouwen niet tegenover een niet zichtbaar persoon met helm op.



De meesten die stoer zouden willen reageren op mijn reply nu moeten zich eerst even bedenken hoe ze reageren als op dit moment hun vrouw/vriendin/moeder thuiskomt en zegt dat zij de automobiliste was... :X :X


Gewoon even aanspreken en afspreken hoe je zoiets samen al dan niet met behulp van verzekeringsmaatschappijen gaat oplossen.Komen op mij dan ook een beetje vreemd over.

Concreet maak je je trouwens strafbaar aan "verlaten plaats ongeval".
Mocht ze je kenteken hebben genoteerd zou je wel eens een probleem kunnen gaan hebben !!!
Als ik jou was zou ik maar eens bij een wat groter politieburo dat nog open is in de buurt langsgaan en daar vertellen wat er gebeurt is en daar je gegevens achterlaten O-) om een eventueel PV te voorkomen. Of anders iig bellen.
Mocht de vrouw in de auto zich niet melden heb je iig je goede wil laten zien.
Wat een gezeik zeg.


Ik :r op de plietsie

Ik durf het bovenstaande niet groter te posten, de wacko is tot alles in staat
 
Enfin, dat wijf komt thuis en moet haar man uitleggen wat er gebeurd is: "wat me nou toch overkomen is, trapt een motorrijder zomaar m'n spiegel aan diggelen op de snelweg" :+
 
:?
Het gaat dan meestal om stoere verhalen waarbij de motorrijdr het idee heeft dat hem iets aangedaan is.

In dit geval doe jij iets wat "niet mag", ten aanzien van iemand die niets verkeerd doet en je bent niet fatsoenlijk genoeg om haar even vriendelijk aan te spreken maar laat haar gewoon met de schade achter.....??

In de hedendaagse maatschappij zijn er genoeg mensen die niet meer voor hun recht op durven komen, zeker alleenrijdende vrouwen niet tegenover een niet zichtbaar persoon met helm op.



De meesten die stoer zouden willen reageren op mijn reply nu moeten zich eerst even bedenken hoe ze reageren als op dit moment hun vrouw/vriendin/moeder thuiskomt en zegt dat zij de automobiliste was... :X :X


Gewoon even aanspreken en afspreken hoe je zoiets samen al dan niet met behulp van verzekeringsmaatschappijen gaat oplossen.Komen op mij dan ook een beetje vreemd over.

Concreet maak je je trouwens strafbaar aan "verlaten plaats ongeval".
Mocht ze je kenteken hebben genoteerd zou je wel eens een probleem kunnen gaan hebben !!!
Als ik jou was zou ik maar eens bij een wat groter politieburo dat nog open is in de buurt langsgaan en daar vertellen wat er gebeurt is en daar je gegevens achterlaten O-) om een eventueel PV te voorkomen. Of anders iig bellen.
Mocht de vrouw in de auto zich niet melden heb je iig je goede wil laten zien.
Dit verhaal gaat me echt te ver. Natuurlijk heb je gelijk als de bestuurder er van de auto niet bij was geweest, maar die trut is te dom om te merken dat ze iets geraakt heeft. Met andere woorden, als die jongen op z'n plaat was gegaan, had ze waarschijnlijk nog doodleuk doorgereden ook. Kennelijk heeft ze die spiegel niet nodig, want tot het volgende stoplicht had ze dus nog niet door dat haar spiegel omgeklapt was |( En ja, zelfs op dat soort kleine stukkies (er vanuit gaande dat het een kort stuk weg is) heb ik alle drie mijn spiegels in de auto meerdere malen gebruikt.
 
Het zal vast mijn vrouw niet geweest zijn. Die motort zelf ook, gaat ook tussen files door en die weet ook dat je motorrijders hinderd als je niet normaal midden op je rijbaan blijft staan met je koekblik.

Toegegeven dat het niet netjes was om door te rijden van TS (iets waar ik me overigens zelf ook al eens aan heb schuldig gemaakt) blijft voor mij als een paal boven water staan... JA OPLETTEN MUTS!!!!!

slapen doe je maar in je nest
 
Terug
Bovenaan Onderaan