ZRX 1200 S

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een proefritje heb gemaakt maar dat beviel uitstekend.
Als Kawa niet met de Z1000 was gekomen had ik nu een ZRX1200 gehad. Gewoon een goed ding met een sterke uitstraling. Veel koppel, gaat als de welbekende speer van zijn plek.

En bij regen; Als ie bij droog weer goed is, is ie dat in de regen ook. Dan rij je over het algemeen minder hard enzo (lijkt mij) :?
Enige waar je dan heel sterk van afhankelijk bent zijn je banden. Maar dat is een fenomeen dat je op elke motor hebt. :Y
 
Schoppie

full
 
Laatst bewerkt:
ik rijd een jaar ZRX1200, en hij rijdt fantastisch!
hiervoor had ik een (veel lichtere) fazer 600, maar het enige dat nu slechter is, is het verbruik (1 op 15 bij mij) en ik moet wat harder in de remmen knijpen.

ik had in het begin wat last van wegdeinen over het achterwiel op klaverblad-achtige bochten (vooral bij nat), maar dat is opgelost door de veervoorspanning 1 tik strakker te zetten. misschien niet de beste oplossing (ik ben geen expert) maar het werkte perfect :)

het mooiste is voor mij dat je erg laagtoerig kunt rijden zonder dat de fiets er moeite mee heeft, en hoogtoerig als je daar zin in hebt. en in beide gevallen is de machine beresterk. :P

ik koos voor de ZRX1200 vanwege het enorme koppel.
dat is bij 1500 toeren al meer dan 50 Nm, en gaat door tot ca. 110 Nm!
 
Kijk dat wilde ik nou net weten.
Ik heb laatst een proefrit gemaakt en die is goed bevallen. Ik hoop rond september oktober er een te kunnen kopen.
Ik heb laatst een FZ6N gehuurd, en idd dat is een hoog toerige motor, niet echt iets voor mij, daarom ga ik ook voor de ZRX1200 of de ZRX1200S, die ik ook gaaf vindt, maar dat zie tegen die tijd wel.....
ik rijd een jaar ZRX1200, en hij rijdt fantastisch!
hiervoor had ik een (veel lichtere) fazer 600, maar het enige dat nu slechter is, is het verbruik (1 op 15 bij mij) en ik moet wat harder in de remmen knijpen.

ik had in het begin wat last van wegdeinen over het achterwiel op klaverblad-achtige bochten (vooral bij nat), maar dat is opgelost door de veervoorspanning 1 tik strakker te zetten. misschien niet de beste oplossing (ik ben geen expert) maar het werkte perfect :)

het mooiste is voor mij dat je erg laagtoerig kunt rijden zonder dat de fiets er moeite mee heeft, en hoogtoerig als je daar zin in hebt. en in beide gevallen is de machine beresterk. :P

ik koos voor de ZRX1200 vanwege het enorme koppel.
dat is bij 1500 toeren al meer dan 50 Nm, en gaat door tot ca. 110 Nm!

 
Kijk dat wilde ik nou net weten.
Ik heb laatst een proefrit gemaakt en die is goed bevallen. Ik hoop rond september oktober er een te kunnen kopen.
Ik heb laatst een FZ6N gehuurd, en idd dat is een hoog toerige motor, niet echt iets voor mij, daarom ga ik ook voor de ZRX1200 of de ZRX1200S, die ik ook gaaf vindt, maar dat zie tegen die tijd wel.....
Ow, ik wil die van mij wel verkopen (heb interesse in een FJR1300)
Ben er zéér over te spreken.

(mail mij eens als je interesse hebt, adres staat in het profiel)
(heb een model 2002, in juni 2003 in het verkeer gebracht met bijna 8000 km)
 
Hoeveel zou hij moeten kosten, als ik zo brutaal mag zijn?
Ow, ik wil die van mij wel verkopen (heb interesse in een FJR1300)
Ben er zéér over te spreken.

(mail mij eens als je interesse hebt, adres staat in het profiel)
(heb een model 2002, in juni 2003 in het verkeer gebracht met bijna 8000 km)
 
Terug
Bovenaan Onderaan