ZRX Meeting

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
8.406
2.914
IJmuiden
images

OK, er wordt een hoop gepraat over een bijeenkomst met de ZRX'en, maar in dit topic kunnen we hopelijk wat afspraken maken :) Ik probeer een Poll toe te voegen zodat de meest gunstige locatie kan worden geselecteerd (of meerdere kan ook).

Je kan hier dus reageren welk gebied jouw voorkeur heeft. Ook kan je beschikbare data opgeven. Mijn voorkeur ligt in het weekend maar wie weet dat er meer mensen zijn die ook een vrijdag ok vinden...

Edit... ik weet niet hoe je een poll toevoegt :P
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag of weekend is oké. Alleen... ik werk in ploegendiensten, dus kan ik niet elk weekend.
Vanuit Limburg gaat mijn voorkeur uit ergens in het midden van het land (of zuidelijker natuurlijk).
 
Wie trapt af met een datum. Niet te snel hopelijk mijn voorvork lekt nog een beetje. Hier zaterdag naar kijken....
 
Ja ik ben zelf nog wel een paar weken bezig met het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van de zrx, maar gelukkig heb ik nog een tweewielert :) Geloof wel dat vanaf dit weekend het weer weer wat minder wordt. Ik denk dat een ritje over de rivierdijken tussen gouda en arnhem wel leuk te doen is?
 
Het is natuurlijk wel een zrx meeting.... hopelijk rijd die van mij dan al :P

Zijn er mensen met een goed werkende gps trouwens? Ik heb een redelijk oude zumo en de kaarten zijn eh.... ook redelijk oud :+ uiteindelijk geen probleem maar misschien frustreert het een beetje als er wat gezocht moet worden naar de route af en toe :)
 
Hoe maak ik een poll?

Je kunt alleen een poll aanmaken in een onderwerp dat je zelf geopend hebt. Als je een nieuw onderwerp aanmaakt dan zie je onderaan dat venster de poll-optie staan. Kies een titel en daaronder de mogelijkheden van de poll. Zorg ervoor dat er een "enter" tussen elke optie zit (elke regel een optie dus). Een poll kan ook achteraf toegevoegd worden door de starter van het onderwerp door het eerste bericht te wijzigen. Je ziet dan wederom de poll-optie. Als je wilt dat een poll gereset (alle stemmen verwijderen) of helemaal verwijderd moet worden, vul dan een topicreport Rapporteer dit onderwerp aan een moderator in of mail de crew op crew@motor-forum.nl. Geef dan wel duidelijk aan waar de poll te vinden is, anders is het voor de crew zoeken naar een speld in een hooiberg.
 

OK, er wordt een hoop gepraat over een bijeenkomst met de ZRX'en, maar in dit topic kunnen we hopelijk wat afspraken maken :) Ik probeer een Poll toe te voegen zodat de meest gunstige locatie kan worden geselecteerd (of meerdere kan ook).

Je kan hier dus reageren welk gebied jouw voorkeur heeft. Ook kan je beschikbare data opgeven. Mijn voorkeur ligt in het weekend maar wie weet dat er meer mensen zijn die ook een vrijdag ok vinden...

Edit... ik weet niet hoe je een poll toevoegt :P

Kan je hier iets mee?
 
13 april moet wel in te plannen zijn voor mij :)

midden nederland dus? :)

poll had ik op die manier geprobeerd maar geen enkel effect helaas...
 
Wat gaan we doen ? Is het wat om 13 april gewoon door te laten gaan en wie kan die komt!
Nu alleen nog waar ? of de Mc Amersfoort, of Veenendaal , of Lelystad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan