ZRX trefpunt, alleen voor de échte! deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie motor ! :Y

APK :o moeten ze de mijne maar niet keuren zit toch geen e-keur op :Z :N

Waar heb je de zrx gekocht , als ik vragen mag :? er staat nl nog iets moois in de showroom achter de zrx zag ik :]

GREETZ

GREETZ

Schepers Motor Design in Limburg :Y Datgene wat erachter staat, die tracker is hetgene wat ervoor gezorgt heeft dat ik deze ZRX kon kopen. Ik fotografeer motoren en dan vooral de custom scene van de caferacers, trackers, brats e.d. De eigenaar heeft hier fotowerk van nodig van zijn custom motoren en in had een ZRX al een tijd als wens (eigenlijk de groene :+) en dit heeft ons samen een mooie deal opgeleverd :Y

In mijn ondertitel staat mijn website als je wilt zien wat ik zoal fotografeer :9
 
Schepers Motor Design in Limburg :Y Datgene wat erachter staat, die tracker is hetgene wat ervoor gezorgt heeft dat ik deze ZRX kon kopen. Ik fotografeer motoren en dan vooral de custom scene van de caferacers, trackers, brats e.d. De eigenaar heeft hier fotowerk van nodig van zijn custom motoren en in had een ZRX al een tijd als wens (eigenlijk de groene :+) en dit heeft ons samen een mooie deal opgeleverd :Y

In mijn ondertitel staat mijn website als je wilt zien wat ik zoal fotografeer :9

Zo héé Mark

Prachtig foto werk mag ik wel zeggen , dan heeft Marcel een goede deal afgesloten denk ik zo , en jij ook . :]
Mijn ZRX komt ook van Marcel af , en heb er ooit een z1000 ( 77 ) gekocht , heb er nu ook weer onderdelen in bestelling.
Marcel aardige kerel met goede service !!! :t
En voor mij korter bij als voor jou . _O-

GREETZ
 
Schepers Motor Design in Limburg Datgene wat erachter staat, die tracker is hetgene wat ervoor gezorgt heeft dat ik deze ZRX kon kopen. Ik fotografeer motoren en dan vooral de custom scene van de caferacers, trackers, brats e.d. De eigenaar heeft hier fotowerk van nodig van zijn custom motoren en in had een ZRX al een tijd als wens (eigenlijk de groene ) en dit heeft ons samen een mooie deal opgeleverd

In mijn ondertitel staat mijn website als je wilt zien wat ik zoal fotografeer

Heel mooie motor!!
Het verbaasd me, gezien de motor van Marcel Schepers afkomstig is, dat er geen Remus uitlaat op zit O-) . Mijn ZRX is in het verleden ook een tijd lang in onderhoud geweest bij Marcel.
Na verloop van tijd kwam er een complete Remus uitlaat onder op advies van Marcel omdat de motor bij lage toeren niet echt mooi liep.
 
Jongens, ik denk erover om de 12 de deur uit te doen. Dan hou ik het bij de 11. Lastig alleen omdat ik zo'n beetje alles heb vernieuwd inclusief het blok, koppeling, versnelling, leidingen, schokbrekers, stuur, handvatten hendels, spiegels, voorvorkveren, ...etc. Ik wil het niet aanbieden aan elke koper maar een die de niche ervan inziet en de motor net zo behandeld als ikzelf doe. Mijn vrouw zegt ook, jij doet je motoren altijd veel beter de deur uit dan je ze hebt gekocht.
Maar nogmaals, ben er nog niet helemaal uit.
 
Zo héé Mark

Prachtig foto werk mag ik wel zeggen , dan heeft Marcel een goede deal afgesloten denk ik zo , en jij ook . :]
Mijn ZRX komt ook van Marcel af , en heb er ooit een z1000 ( 77 ) gekocht , heb er nu ook weer onderdelen in bestelling.
Marcel aardige kerel met goede service !!! :t
En voor mij korter bij als voor jou . _O-

GREETZ

Dankje, voor beide is het een hele leuke oplossing :Y

Gaaf dat jij ook je ZRX van Marcel hebt, hij schijnt er veel ervaring mee te hebben en heeft deze al vanaf 11.000km in onderhoud (zit nu op 60.000km). Gaaf dat je er ook een Z1000 gekocht hebt. Nadeel is de afstand inderdaad maar ben het gewend om veel op pad te zijn voor foto's :z

Heel mooie motor!!
Het verbaasd me, gezien de motor van Marcel Schepers afkomstig is, dat er geen Remus uitlaat op zit O-) . Mijn ZRX is in het verleden ook een tijd lang in onderhoud geweest bij Marcel.
Na verloop van tijd kwam er een complete Remus uitlaat onder op advies van Marcel omdat de motor bij lage toeren niet echt mooi liep.

Ik kreeg al tips van een mede ZRX'er dat het hoogstwaarschijnlijk een Barracuda is. Over 2 weken ga ik er even langs om hem goed te bekijken, dan weet ik het zeker O-)
 
Jongens, ik denk erover om de 12 de deur uit te doen. Dan hou ik het bij de 11. Lastig alleen omdat ik zo'n beetje alles heb vernieuwd inclusief het blok, koppeling, versnelling, leidingen, schokbrekers, stuur, handvatten hendels, spiegels, voorvorkveren, ...etc. Ik wil het niet aanbieden aan elke koper maar een die de niche ervan inziet en de motor net zo behandeld als ikzelf doe. Mijn vrouw zegt ook, jij doet je motoren altijd veel beter de deur uit dan je ze hebt gekocht.
Maar nogmaals, ben er nog niet helemaal uit.

Nou Joost , jij bent gek zeg na zoveel eraan gedaan te hebben , je vrouw heeft helemaal gelijk :} :} :} :}

Ik zeg , als je de plaats hebt en je kunt het jou veroorloven hield ik ze alle 2 :Y *D :Y *D |(

GREETZ
 
Nou ja, ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Maar het heeft te maken met het feit dat ik misschien 1 voorlopig wel even genoeg vind. Nogmaals, zeker ben ik ook nog niet. Ik heb het al eens geprobeerd maar kwam toen al op mijn besluit terug. Heb vandaag ook nog even gereden, wordt al lekker koud. Ik hou het nog wel even in beraad.
 
gv de gv de gv.......motor gister helemaal gepoedeld en gedaan....zet hem in zijn hokkie...schroef in de achterband.....soppie erop,denk misch heb ik mazzel...nou dus niet,bubbels....volgend weekend er maar uit,ik laat hem wel plakken...ik rijd toch niet zo vaak 200+...
 
Laatst bewerkt:
gv de gv de gv.......motor gister helemaal gepoedeld en gedaan....zet hem in zijn hokkie...schroef in de achterband.....soppie erop,denk misch heb ik mazzel...nou dus niet,bubbels....volgend weekend er maar uit,ik laat hem wel plakken...ik rijd toch niet zo vaak 200+...

Dat is balen. Anders gewoon op roken...
 
Nou ja, ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Maar het heeft te maken met het feit dat ik misschien 1 voorlopig wel even genoeg vind. Nogmaals, zeker ben ik ook nog niet. Ik heb het al eens geprobeerd maar kwam toen al op mijn besluit terug. Heb vandaag ook nog even gereden, wordt al lekker koud. Ik hou het nog wel even in beraad.

Waait wel weer over bij Goerion :+ van tijd tot tijd heeft ie gewoon `ìk doe hem weg` perikelen :P ;)
 
hij stond al lekker onder zijn dekentje.......
full
 
auw..

is mij helaas onlangs ook overkomen.
bandje was nog niet zo oud..
via www een ander laten komen voor 120 euro, dunlop roadsmart 2


ik zou zelf niet zo maar met een gerepareerde achterband gaan rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan