ZRX trefpunt, alleen voor de échte! deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedhart? heb al wat afspraken staan dit weekend, misschien zondag? Leuk stukkie rijden die kant op langs de amstel :]
 
Ik ga waarshijnlijk misschien wellicht ook morgen ff kijken. Stof er af rijden want hij ziet er ket uit zo smerig. Schaam me diep. Deze winter ga ik serieus aan de slag. Ideeen zat. Nu eens kijken watvef van komt.
 
Zo, alweer thuis. De enige ZRX die ik tegen ben gekomen was bij de pomp in Purmerend. Een rode....

Meissie heeft een mooi lederen pak gekocht, ik een paar LED knippers voor de voorzijde van de ZRX. Daar zitten nu van die stompjes op die totaal niet zichtbaar zijn vanaf de voorkant. Hopelijk verbetert dat straks iets.
 
Zo, alweer thuis. De enige ZRX die ik tegen ben gekomen was bij de pomp in Purmerend. Een rode....

Meissie heeft een mooi lederen pak gekocht, ik een paar LED knippers voor de voorzijde van de ZRX. Daar zitten nu van die stompjes op die totaal niet zichtbaar zijn vanaf de voorkant. Hopelijk verbetert dat straks iets.
Plannen waren veranderd gister , ritje veluwe gedaan.
Was er mooi weer voor. :] *D
Laten we hopen dat er nog meer van die mooie nazomer dagen komen. 8-)
 
Ik ga waarshijnlijk misschien wellicht ook morgen ff kijken. Stof er af rijden want hij ziet er ket uit zo smerig. Schaam me diep. Deze winter ga ik serieus aan de slag. Ideeen zat. Nu eens kijken watvef van komt.
En wat zijn zo al die ideeen dan. ;)
 
Het stuurgedrag van mijn ZRX is niet lekker. Niet neutraal en er zijn vervelende trillingen en het lijkt of hij hobbelt. Ga al mn lagers nalopen en of vervangen. Van balhoofd, wielen en achterbrug. Ook wil ik er een voorvork stabilisatie beugel op zetten. Ik heb ook mijn 1200S tellers er nog op en deze moeten anders bevestigd gaan worden omdat deze nu ongecontrolleerd gaan schudden op hoge snelheid. Verder is er niets mis mee maar uiterlijk zou ik ook wel wat willen veranderen. Vind alle carbon onderdelen wel mooi. Van kuip tot kont en spadborden en zijdeksels. Niet echt iets van noodzaak maar voor de toekomst wel gewenst. Nieuwe banden zijn wellicht ook nog te doen. Zit te denken aan Metzler M7R. Eerst de lagers en de teller. Dan zie ik wel verder.
 
heb dunlop road smart 111 stuurt de zrx perfect mee ,

zou eerst de banden vervangen , ( vooral als ze al meer dan de helft op zijn )
 
Ik rijd nu ook met Merzler. Is wat mij betreft de fijnste band waar ik in 25 jaar mee heb gereden. Nu de sportec M5 maar de nieuwe sportec M7R zou ook een perfecte band zijn. Heb begin dit jaar al mn voorvoork inhoud ververst en goed gereinigd. Sheelt ook al maar denk dat mn balhoofd lagers niet lekker zijn. Verder kan het gee kwaad om alle lagers eens goed te controlleren.
 
Ik rij nu al 6000 km op mijn eerste set pp3. Super band begin van seizoen gemonteerd. Komt er zo weer op als hij versleten is.
 
Heb de motor met Dunlops erop gekocht, helaas nog met genoeg profiel.
Maar
Volgend jaar haal ik weer een set Pirelli AngelGT's. Blijven voor mij de lekkerste banden.
Ben altijd een Pirelli man geweest, zit misschien tussen de oren.
Al zijn deze Dunlops niet verkeerd.
Had wel een "wobbel" in mijn stuur toen ik met +140 met losse handen ging rijden.
Rekte en strekte ff maar moest snel stuur pakken, ging verder goed.
 
hobbelen van de klokken is waarschijnlijk een slecht gebalanceerd wiel. Misschien ben je een loodje verloren?

Nalopen van de lagers is altijd een goed idee, balhoofdlager kan zeker slecht stuurgedrag veroorzaken. Rotklus om de oude eruit te krijgen (ik heb ze destijds doorgeslepen).

qua banden... daar heeft iedereen z'n eigen voorkeur in :]
 
Ik rijd nu ook met Merzler. Is wat mij betreft de fijnste band waar ik in 25 jaar mee heb gereden. Nu de sportec M5 maar de nieuwe sportec M7R zou ook een perfecte band zijn. Heb begin dit jaar al mn voorvoork inhoud ververst en goed gereinigd. Sheelt ook al maar denk dat mn balhoofd lagers niet lekker zijn. Verder kan het gee kwaad om alle lagers eens goed te controlleren.

alles goed bart, vorige week de m7rr uitgeprobeerd in mijn favoriete speeltuin, stuurt heerlijk neutraal, de m5 voorband had koud wat meer tijd nodig, maar dat is nu ook toppie.
bij optitune 250 pleuries .

hi hoi divingrex
 
Heb het voorwiel al opnieuw laten ballanceren. Zou ook nog van achter kunnen komen maar ga toch voor nieuw rubber. De metzlers bevallen mij zo goed dat ik deze weer ga aanschaffen.
 
Alles goed Hans, ben druk met werk en thuis van alles aan het opknappen. Zal eens kijken waar ik mn banden ga halen maar houd jou tip wel in mn achterhoofd.
Moeten weer eens een bakkie doen Hans.
Spreek je snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan