ZRX trefpunt deel 10, we zijn niet oud, we zijn retro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
8-) Niemand volgende week naar Motoport Uithoorn naar de classic super bike meeting voor lucht gekoelde motoren zoals de classic Z1000 mooie gelegenheid voor een mini meeting want het zal wel weer een noord Hollands onderonsje te worden de volgende meeting heb er wel zin in :Y
full
 
8-) Niemand volgende week naar Motoport Uithoorn naar de classic super bike meeting voor lucht gekoelde motoren zoals de classic Z1000 mooie gelegenheid voor een mini meeting want het zal wel weer een noord Hollands onderonsje te worden de volgende meeting heb er wel zin in :Y [afbeelding]






Hmmmmmmmmm ....................................s morgens ???
 
Einduluuukk mijn fiets terug. Jeroen van der Meer heeft er echt wat uitgekregen. Ik wist dat het kon. Ik kan nou natuurlijk nog niet volledig doortrekken maar het zit er allemaal wel. Ben erg happy. Hele fijne vent die Jeroen. Me happy biker.
 
Mooi,prima beter Joost ,nu kun je m rustig inrijden ,oliepeil ff goed in de gaten houden.
En lekker km s maken.
 
Op de terugweg van Dyno Jeroen van der Meer keek ik op een rotonde in de spiegel, er passeerde een gelijke blauwe, schitterde prachtig in de zon. Mijn vrouw reed voor me in de auto en dacht waar ik nu ineens zo snel vandaan kwam.. maar reed er gewoon achter hè. Leuk zo'n tweelingbroer. Altijd al afgevraagd waarom mijn vader altijd zo geheimzinnig deed.
 
Hoi,

Denk het eerste wat ik ga doen is een set Ohlins monteren want de standaard schokbrekers vind ik niet super. Nu eerst gereed maken voor de vakantie. Voor het eerst in 30 jaar rijden we weer op de motor naar het zuiden :]
Je zou ook een kunnen nadenken over een Hyperpro aanpassing aan de voor en achterkant. Is echt top.
 
8-) Niemand volgende week naar Motoport Uithoorn naar de classic super bike meeting voor lucht gekoelde motoren zoals de classic Z1000 mooie gelegenheid voor een mini meeting want het zal wel weer een noord Hollands onderonsje te worden de volgende meeting heb er wel zin in :Y [afbeelding]


Ik ben van de partij , effe rondneuzen daar. :Y :W
 
Hoop trouwens dat ik mee dan beter voel als nu.
Gister van uit winterberg toch maar besloten naar huis te rijden.
Na een hele dag bochten knallen met 200 plus naar huis toe.
Man Man wat een avontuur weer, totaal brak,
Maar dan heb je ook wel wat. 8-) :W
 
Als stiekeme meelezer wil ik melden dat ik daar ook te vinden ben volgende week :)
Samen met mijn maat en schoonpa een leuk trio motoren;
GSX1400, XJR1300 en ... een ZRX1100 :)
 
Als stiekeme meelezer wil ik melden dat ik daar ook te vinden ben volgende week :)
Samen met mijn maat en schoonpa een leuk trio motoren;
GSX1400, XJR1300 en ... een ZRX1100 :)


Das een mooi spulletje naked s :Y




Als t een beetje weer is probeer ik er tegen 11 uur te zijn,
moet alleen ff wat afspraken B| proberen te verzetten
 
Vanaf Donderdag 4 Juni zit ik voor 5 dagen op de motor Richting en in Duitsland, omgeving Moezel.
Daarom geen tijd voor meeting.

@Goerion, goed om te horen dat je Kawa weer goed loopt. Ik vond het al zo'n vreemd verhaal dat je motor niet goed liep. Blijkt toch maar weer dat niet iedere grote motorzaak verstand heeft van motoren afstellen :)
 
Ik probeer ook ff naar Uithoorn te gaan zaterdag.. probeer,.. kids enzo, sporten.. dus ff afstemmen.
 
Vanaf Donderdag 4 Juni zit ik voor 5 dagen op de motor Richting en in Duitsland, omgeving Moezel.
Daarom geen tijd voor meeting.


Maak er wat van daar , en veel plezier !


@Goerion, goed om te horen dat je Kawa weer goed loopt. Ik vond het al zo'n vreemd verhaal dat je motor niet goed liep. Blijkt toch maar weer dat niet iedere grote motorzaak verstand heeft van motoren afstellen :)

En :^ er zijn maar weinig bedrijven die hun testbank goed gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan