ZRX Trefpunt ................deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook het gevoel dat deze versnellingsbak een andere overbrenging heeft, heb de baknummers nog niet vergeleken, maar met mijn secundaire vertanding liep die eerst meer als 200 en nu zit ik daar echt onder maar kan ook tussen mijn oren zitten!
 
misschien heeft het voorste tandwiel ook één of twee tandjes minder? Het nu 44 tandjes achter en denk dat ik weer terug ga naar de standaard 42 achter, net even beter op de snelweg.

ventiel blijkt trouwens rondom te lekken, wellicht dat die aggressieve bende die in de band zat de coating daar ook heeft opgevreten. Vrat zelfs in de coating van de garagevloer die bende :S Kijken of een haaks ventiel wat beter afdicht, geen zin om een nieuwe velg te regelen :(
 
Heb net gekeken heb zelfs een 49t en zit dus constant hoog in de toeren, topsnelheid is veel te snel bereikt en ligt maar bij 190! Zit heel vaak de 6 te zoeken!! Voren heb ik ook nog een tandje kleiner!! Dus wijkt wel erg veel van origineel af!!

Tjonge! Dan wil de voorwiel heel graag naar boven! :Y
 
O.k ,18 Juli Meet, word mooi weer 8-) ,
mijn bedoeling ;
tegen een uur of 1/2 11 hier ergens................... Apeldoorn
(nader bericht)

Ik heb de volgende Medemeeters ;

Daduck
Guntherrex ?
Hoovie
Divingrex
Magere Hein.
Bart ?
Pluzrx

Streep door of vul aan,
word een mooi dagje niet al teveel lullen maar lekker :]

grt Jan
 
Ik heb in het verleden genoeg uitgeprobeerd met vertanding ,als je voor 1tand kleiner gaat kan je dit ongeveer vergelijken met 3 tanden achter groter,en je bent achter al 3 tanden groter ,Dus dirk je wijkt aardig af ,leuk voor op de cross baan maar niet op de weg.Nu snap ik waarom die krukas door het carter is gevlogen je rijd iedere keer max toerental .P.S Gebruik jij bij die wielen van jou dezelfde tanwiel drager als orgineel bij de zrx anders gaat het tandwiel van mij niet passen.Ik heb namelijk ook een zx9r tandwiel drager .gr mies
Heb ook het gevoel dat deze versnellingsbak een andere overbrenging heeft, heb de baknummers nog niet vergeleken, maar met mijn secundaire vertanding liep die eerst meer als 200 en nu zit ik daar echt onder maar kan ook tussen mijn oren zitten!
 
Meeting is leuk maar iedere keer richting apeldoorn vind ik minder, wel mooi gebied.maar voor mij 120km dan nog 120 terug en dan nog een rondje rijden ,gaat mijn lichaam niet leuk vinden helaas.Utrecht is het middelpunt van Nederland daar kunnen we toch ook een keer afspreken? Op de heuvelrug b.v
O.k ,18 Juli Meet, word mooi weer 8-) ,
mijn bedoeling ;
tegen een uur of 1/2 11 hier ergens................... Apeldoorn
(nader bericht)

Ik heb de volgende Medemeeters ;

Daduck
Guntherrex ?
Hoovie
Divingrex
Magere Hein.
Bart ?
Pluzrx

Streep door of vul aan,
word een mooi dagje niet al teveel lullen maar lekker :]

grt Jan
 
Ik heb in het verleden genoeg uitgeprobeerd met vertanding ,als je voor 1tand kleiner gaat kan je dit ongeveer vergelijken met 3 tanden achter groter,en je bent achter al 3 tanden groter ,Dus dirk je wijkt aardig af ,leuk voor op de cross baan maar niet op de weg.Nu snap ik waarom die krukas door het carter is gevlogen je rijd iedere keer max toerental .P.S Gebruik jij bij die wielen van jou dezelfde tanwiel drager als orgineel bij de zrx anders gaat het tandwiel van mij niet passen.Ik heb namelijk ook een zx9r tandwiel drager .gr mies


Heb geen idee, wielen zaten er al in, heb dit tandwiel wel gewoon besteld voor de Zrx dus ga ervan uit dat het moet passen!!
 
Meeting is leuk maar iedere keer richting apeldoorn vind ik minder, wel mooi gebied.maar voor mij 120km dan nog 120 terug en dan nog een rondje rijden ,gaat mijn lichaam niet leuk vinden helaas.Utrecht is het middelpunt van Nederland daar kunnen we toch ook een keer afspreken? Op de heuvelrug b.v

Mies ,ik vind t prima,maar regel daar dan ff zelf een meet,geen probleem
als er niemand wat voorstelt gebeurd er nooit wat :N

grt Jan
 
Meeting is leuk maar iedere keer richting apeldoorn vind ik minder, wel mooi gebied.maar voor mij 120km dan nog 120 terug en dan nog een rondje rijden ,gaat mijn lichaam niet leuk vinden helaas.Utrecht is het middelpunt van Nederland daar kunnen we toch ook een keer afspreken? Op de heuvelrug b.v

Wij hier in het zuiden zitten we met hetzelfde .
Voor mij gaat het hem ook niet worden. :N
GREETZ
 
zet dan zelf is wat op, zeggen dat t te ver is o.k .
maar voor de rest komt er ook niemand met een idee.
ik vind t wel best :W
 
ooit zijn we begonnen met een rit van 800 km, de eerste meeting. daarna is dat nog een aantal malen herhaald en iedereen vond het een leuk stukje sturen, ik stel voor dat eenieder die mee wil, mee gaat en dat de mensen die bij de mac af willen spreken op een andere datum ook iets organiseren, is iedereen tevreden en anders gebeurt er nooit wat.

hi hoi divingrex
zet dan zelf is wat op, zeggen dat t te ver is o.k .
maar voor de rest komt er ook niemand met een idee.
ik vind t wel best :W
 
Tja, voor mij is apeldoorn ook niet echt naast de deur (ook 120km), maar stukkie rijden is niet zo erg toch? Misschien is het leuk met wat mensen op te rijden die uit dezelfde hoek komen? beetje binnendoor route pakken.

Ik denk dat ik er wel bij kan zijn, half 11 lijkt me wel een mooie tijd.

ow! gisteren wiel opgehaald en gemonteerd, hij staat er weer klaar voor :]
 
Laatst bewerkt:
Stomme vraag van mij misschien Leon , waarom heb je dan wel ingeschreven voor een shirt met logo :?

Heb je nu spijt ?

GREETZ


Omdat ik ervan uit gegaan was dat het een embleem van een zrx dus foto van motor was.
Zo hebben wij het ook bij onze motor club. '( :)
 
Ach t is meestal een beetje t zelfde gezeur met t meeten.
Tis nooit goed , voor de 1 te ver voor de ander te kort bij :+
Het maakt mij niet uit zolang t niet in t westen is :N
ik heb t ding om met mooi weer te rijden
ik hoor t wel,ik laat de 18 e gewoon staan anders ga ik lekker gewoon een rondje :]
iedereen is van harte welkom
 
Zojuist op de N244 een zwarte ZRX gespot, striping zilver met blauw. Reed vanuit Volendam richting snelweg thv Purmerend. Iemand van hier toevallig?
 
Hoi Jan,
Ik ben daar niet bij zoals je weet.

Grtn. Joost

O.k ,18 Juli Meet, word mooi weer 8-) ,
mijn bedoeling ;
tegen een uur of 1/2 11 hier ergens................... Apeldoorn
(nader bericht)

Ik heb de volgende Medemeeters ;

Daduck
Guntherrex ?
Hoovie
Divingrex
Magere Hein.
Bart ?
Pluzrx

Streep door of vul aan,
word een mooi dagje niet al teveel lullen maar lekker :]

grt Jan
 
8-)

Ach t is meestal een beetje t zelfde gezeur met t meeten.
Tis nooit goed , voor de 1 te ver voor de ander te kort bij :+
Het maakt mij niet uit zolang t niet in t westen is :N
ik heb t ding om met mooi weer te rijden
ik hoor t wel,ik laat de 18 e gewoon staan anders ga ik lekker gewoon een rondje :]
iedereen is van harte welkom
 
Even over het T-shirt verhaal terugkomend. Ze zijn nu in de maak maar deze week ophalen gaat niet lukken. Volgende week ga ik ze ophalen en we moeten maar even afstemmen hoe en wat, ophalen, brengen, meenemen naar een meeting, opsturen......

Als ik ze in huis heb meldt ik mij hierover weer!
 
Ach t is meestal een beetje t zelfde gezeur met t meeten.
Tis nooit goed , voor de 1 te ver voor de ander te kort bij :+
Het maakt mij niet uit zolang t niet in t westen is :N
ik heb t ding om met mooi weer te rijden
ik hoor t wel,ik laat de 18 e gewoon staan anders ga ik lekker gewoon een rondje :]
iedereen is van harte welkom

Jan, gaan we op de bonnefooi rijden of middels een route op de navi? Zo ja dan kan ik deze inlaten in mij Garmin. Raken we elkaar niet kwijt. :P
full
 
Ik kan je de kosten overmaken natuurlijk!
Grtn. Joost

Even over het T-shirt verhaal terugkomend. Ze zijn nu in de maak maar deze week ophalen gaat niet lukken. Volgende week ga ik ze ophalen en we moeten maar even afstemmen hoe en wat, ophalen, brengen, meenemen naar een meeting, opsturen......

Als ik ze in huis heb meldt ik mij hierover weer!
 
Jan, gaan we op de bonnefooi rijden of middels een route op de navi? Zo ja dan kan ik deze inlaten in mij Garmin. Raken we elkaar niet kwijt. :P [afbeelding]


Stefan ,we gaan een rondje op de bonnefooi,
ik rijd voorop dat gaat zo traag ,dat we elkaar
niet kwijt kunnen raken :N _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan