ZRX Trefpunt ................deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor dat geld moet je niet willen klooien. Je kan van alles aan je blok slopen als deze volloopt met brandstof. Heb eens voor iemand een revisieset geplaatst in een brandstofkraan, geen succes. Beter kraan vervangen en in één keer goed.

Tsja Bart wat is duur, euro 83,00 om precies te zijn. Een revisieset kost ook iets van euro 30,00-40,00.

Maar er zijn modificaties aangebracht in de nieuwe kraan en mocht om welke rede je vlotters weigeren dan loopt je carter vol met benzine met alle verdere gevolgen.

Motorrijden kost nu eenmaal geld en aan veiligheid/betrouwbaarheid doe ik geen concessies!
 
Voor dat geld moet je niet willen klooien. Je kan van alles aan je blok slopen als deze volloopt met brandstof. Heb eens voor iemand een revisieset geplaatst in een brandstofkraan, geen succes. Beter kraan vervangen en in één keer goed.

:Y

En gelukt met het kuipje??? :$
 
Ben aan t mailen geslagen, mijn Duits is in schrift erg slecht dus ik ben benieuwd. Wil graag met PayPall betalen maar weet niet of dat lukt. En heb ook gevraagd of het naar Nederland gezonden kan worden. Vind t best een hoop geld om risico voor te lopen.

Normaal haal ik dingen het liefst op, heb een leasebak dus dat is wel makkelijk. Maar dit is wel erg ver om even op te halen. Had je graag geholpen!
 
ik denk niet dat je er veel risico mee loopt Bart.
en idderdaad betalen met paypal als t nix is krijg je je geld terug
en kosteloos retour sturen.
 
Heb reactie uit Duitsland. Verzenden naar Nederland is geen probleem en Paypal ook niet. Morgen ff de boel trachten te regelen en dan...... Een R kuipje. 😃
 
Nou, zojuist geld overgemaakt voor de R-kuip. Nu maar hopen dat alles goed gaat.
Als iemand nog interesse heeft in een complete S-kuip kleur zwart 2003, met frame, spiegels, hoge smoke ruit, originele ruit en koplamp, absoluut schadevrij dan hoor ik dat graag.

*O* *O* Bart
 
Mooi, eindelijk vol in de wind, vond al dat je veel te hard kon .. })


Heb reactie uit Duitsland. Verzenden naar Nederland is geen probleem en Paypal ook niet. Morgen ff de boel trachten te regelen en dan...... Een R kuipje. 😃
 
Als t weer een beetje goed blijft , wil ik eind september een rondje ijsselmeer gaan doen
dus nieuwe ronde nieuwe kans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan