ZRX Trefpunt ................deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien even bij webike kijken voor dat zadel? verwacht geen koopjes... hoewel de Yen lekker laag staat nu :P

Zaterdag oude stuurtje eraf en nieuwe fatbar erop. Dat ziet er toch wel lekker uit! Moet nog wel wat fabriceren/zagen/boren om zaken als spiegels en reservoirtjes pas te maken, toch wat minder ruimte op zo'n ding. Ook de rem- en koppelingsleidingen moeten vervangen worden, worden mooie rooie slangtjes, we houden het in kleur :)
 
Voor het weekend heb ik nog een motorhotel gevonden welke wel leuk ik van horen zeggen. Dus dan hebben we in ieder geval keus.

Home - Bike-Inn - Motorhotel Eifel, Moezel, Hunsrück

(De site is een beetje ruk, op een andere taal komt beneden op deze site meer info!


T hoeft voor mij niet een motor hotel te zijn (mag wel)
vaak is een gewoon hotelletje net zo gezellig
verder vind ik alles prima


misschien even bij webike kijken voor dat zadel? verwacht geen koopjes... hoewel de Yen lekker laag staat nu :P

Zaterdag oude stuurtje eraf en nieuwe fatbar erop. Dat ziet er toch wel lekker uit! Moet nog wel wat fabriceren/zagen/boren om zaken als spiegels en reservoirtjes pas te maken, toch wat minder ruimte op zo'n ding. Ook de rem- en koppelingsleidingen moeten vervangen worden, worden mooie rooie slangtjes, we houden het in kleur :)


Goed bezig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft een van jullie de glijbussen uit de voorvork wel eens zelf vervangen en zo ja is er nog iets waar ik op moet letten? Moet er nog een iets dikkere of dunnere olie in? Ik heb nu zo'n 8 jaar met wp binnenveren gereden.
 
Voor het weekend heb ik nog een motorhotel gevonden welke wel leuk ik van horen zeggen. Dus dan hebben we in ieder geval keus.

Home - Bike-Inn - Motorhotel Eifel, Moezel, Hunsrück

(De site is een beetje ruk, op een andere taal komt beneden op deze site meer info!

Zitten we wel een eindje van Cochem af, is hier s'avonds wat te beleven?

Ik vind het allemaal prima ,maar ik ga s'avonds liever niet en zeker als ik bier op heb niet met de motor op pad. :N

GREETZ
 
Zitten we wel een eindje van Cochem af, is hier s'avonds wat te beleven?

Ik vind het allemaal prima ,maar ik ga s'avonds liever niet en zeker als ik bier op heb niet met de motor op pad. :N

GREETZ

De intentie is meestal rondje rijden, naar het (motor)hotel, aan de bar hangen met motorpraat en dan slapen.

Soort ride - drink - sleep - repeat.....
 
Heeft een van jullie de glijbussen uit de voorvork wel eens zelf vervangen en zo ja is er nog iets waar ik op moet letten? Moet er nog een iets dikkere of dunnere olie in? Ik heb nu zo'n 8 jaar met wp binnenveren gereden.

Niet vervangen, maar als je de binnenpoot eruit hebt is het vervangen een eitje. Je zal wel meteen de keerringen moeten vervangen, volgens mij zijn die niet herbruikbaar. Stofkappen wellicht ook.

Qua olie... heb nu weer 10W liggen. da's standaard, maar de vorige rex had zwaardere veren en 7.5W olie, dat werkte best goed, maar zal ook van je voorkeur afhangen.
 
ik heb de bussen ook niet vervangen wel de keerringen en veren(ohlins lineair)
ik heb er ook 10w ingegooid, veert wel fijn nu !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij ohlin lineair en dikte 15, blijft persoonlijk ivm gewicht, rijstijl en balans met achtervering.

hi hoi divingrex
Heeft een van jullie de glijbussen uit de voorvork wel eens zelf vervangen en zo ja is er nog iets waar ik op moet letten? Moet er nog een iets dikkere of dunnere olie in? Ik heb nu zo'n 8 jaar met wp binnenveren gereden.
 
Mooi. Dan kan het volgende project beginnen. Het R kuipje is binnen. Nu ga ik dux een 1200 RS bouwen😂😂😁
 
Is t kuipje netjes Bart ?
Ziet er goed uit. Compleet en schade vrij. De kleur is zo op t eerste gezicht ook goed. Eens kijken wanneer ik tijd heb om mijn S kuip te demonteren en te koop te zetten. Deze is ook compleet en schade vrij.
 
toppie! Kijk al uit naar de foto's ;)

Gisteren ook de brembo MC voor de koppeling binnen gekregen, nu het reservoirtje nog!
 
Ben benieuwd Bart..



Ziet er goed uit. Compleet en schade vrij. De kleur is zo op t eerste gezicht ook goed. Eens kijken wanneer ik tijd heb om mijn S kuip te demonteren en te koop te zetten. Deze is ook compleet en schade vrij.
 
Ziet er goed uit. Compleet en schade vrij. De kleur is zo op t eerste gezicht ook goed. Eens kijken wanneer ik tijd heb om mijn S kuip te demonteren en te koop te zetten. Deze is ook compleet en schade vrij.


Zit t kuipje er al op Bart ? })
jij wilde toch ook mee naar Duitsland :] of heb ik dat fout ?
 
Zit t kuipje er al op Bart ? })
jij wilde toch ook mee naar Duitsland :] of heb ik dat fout ?
Ja. Ik wilde wel mee maar moet de voorvork doen en ook nieuwe banden. Wordt te veel voor dit jaar. Ben ook aan t sparen om in april voor vier weken met mijn gezin naar Indonesië dus.... Geen Duitsland voor mij op dit moment. Als er nog een financiële meevaller komt zien we wel weer.
 
O.k Bart , logisch een mens kan niet alles !
ik zit al 54 jaar te wachten op een financiële meevaller |(
 
Ja. Ik wilde wel mee maar moet de voorvork doen en ook nieuwe banden. Wordt te veel voor dit jaar. Ben ook aan t sparen om in april voor vier weken met mijn gezin naar Indonesië dus.... Geen Duitsland voor mij op dit moment. Als er nog een financiële meevaller komt zien we wel weer.

Hi Bart, ben naar Indonesie geweest niet aan. Ga gewoon met ons mee! :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan