ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ik snap ook niet helemaal waarom die poten op de velg niet helemaal strak zijn, lijkt me stug dat dat het spuitwerk is tenzij het met Action-spuitbussen is gedaan. Is het metaal (alu?) misschien niet gewoon zo ruw doordat het gegoten is? Je zou in ieder geval zeggen dat die 'spaken' glad zouden moeten zijn :Y

Ik heb het niet over glad of ruw !!!
Kijk maar eens wat de lijm van de afplaktape heeft gedaan met de lak op div plaatsen! .
Vocht er tussen ,( en dat hoeft niet van regen te zijn), en over 2 jaar kunnen ze weer naar de spuiter , alu oxidatie , van dat witte poeder tussen aluminium en de lak wat heel snel verder vreet. :Y :W

ik had ze laten coaten , veel sterker en gladder in dit geval en duurder, maar deze dure velgjes verdienden dat wel schat ik zo.

Maar ja wie ben ik buiten een ant fucker :/

Johan veel plezier er mee het misstaat de REX zeker niet :t :t
GREETZ
 
~
Je zou al haast geen foto´s meer durven droppen hier _O-

Als de eigenaar t mooi vindt dat is t belangrijkste imo
en ik ben natuurlijk gek van *D wielen


Tuurlijk mag je hier foto's droppen Jan . :Y
En idd de eigenaar moet het mooi vinden. :Y
maar een ander mag toch ook zijn zegje doen? Daar moet je dan ook mee om kunnen gaan lijkt mij. :?

GREETZ
 
Ik heb het niet over glad of ruw !!!
Kijk maar eens wat de lijm van de afplaktape heeft gedaan met de lak op div plaatsen! .
Vocht er tussen ,( en dat hoeft niet van regen te zijn), en over 2 jaar kunnen ze weer naar de spuiter , alu oxidatie , van dat witte poeder tussen aluminium en de lak wat heel snel verder vreet. :Y :W

ik had ze laten coaten , veel sterker en gladder in dit geval en duurder, maar deze dure velgjes verdienden dat wel schat ik zo.

Maar ja wie ben ik buiten een ant fucker :/

Johan veel plezier er mee het misstaat de REX zeker niet :t :t
GREETZ

Ah, ik dat heb jij gezien. Ik denk dat het wel mee valt. Met coaten hadden de pasvlakken voor de schijf ook afgeplakt moeten worden daar er daar geen coating mag zitten en die lijmresten die je ziet is opgekrulde verf. Wat zeker niet helemaal jofel is gedaan, aangezien de pasvlakken niet allemaal blank zijn.
 
Ah, ik dat heb jij gezien. Ik denk dat het wel mee valt. Met coaten hadden de pasvlakken voor de schijf ook afgeplakt moeten worden daar er daar geen coating mag zitten en die lijmresten die je ziet is opgekrulde verf. Wat zeker niet helemaal jofel is gedaan, aangezien de pasvlakken niet allemaal blank zijn.


Pfff.....jezusss....

Zijn helemaal geen lijmresten maar blanke lak,de velgen zijn in de grondverf gezet,2x in de gouden verf,daarna blanke lak...dat is wat je ziet,ff met een stanley mesje schoonmaken en er is helemaal niets aan de hand...
 
Ah, ik dat heb jij gezien. Ik denk dat het wel mee valt. Met coaten hadden de pasvlakken voor de schijf ook afgeplakt moeten worden daar er daar geen coating mag zitten en die lijmresten die je ziet is opgekrulde verf. Wat zeker niet helemaal jofel is gedaan, aangezien de pasvlakken niet allemaal blank zijn.


Coaten was gewoon geen optie,lagers moeten eruit,alle tapgaten dichten...en ik wilde op de vlakken waar het hart weer oo de velg komt geen verf,ivm werken etc...goeden verf ook speciaal laten mengen,dezelfde kleur als de letters kawasaki en de voorpoten...
 
Pfff.....jezusss....

Zijn helemaal geen lijmresten maar blanke lak,de velgen zijn in de grondverf gezet,2x in de gouden verf,daarna blanke lak...dat is wat je ziet,ff met een stanley mesje schoonmaken en er is helemaal niets aan de hand...

Dat zeg ik, verf, geen lijmresten :)
 
Pfff wat een gesnark over de afwerking van die jongen zijn velgjes. Hij is er blij mee, en als je het gewoon eventjes van een afstandje bekijkt dan ziet het er prima uit. Prima toch?
Best kans dat het in werkelijkheid best meevalt want foto's kunnen flink vertekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan