ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Hi knappert.... Welkom bij club.....

Je heb de club gevonden!!!

Spijtig te horen dat je fiets in mekaar is gereden, maar het komt vast goed!

Gelukkig ben je hier op t juiste adres voor een beetje liefde voor de fiets..

Je gaat versteld staan wat een enthousiastelingen hier op t forum zitten.
 
Ellen welkom. Succes met zoeken van onderdelen komt vast goed met de fiets. Mee en mee zal je alles wel vinden op de Duitse eBay en marktplaats. :Y
 
En Jan, wat is jouw échte naam?


De vrolijke _O-



Ik heb mijn "nickname" gewijzigd naar Megalodon...


Ik moest t ff opzoeken..............


Ik las ooit een paar topics geleden dat de ZRX1100 voor jongens is en de 1200 voor mannen.. Maar bij deze is de 1100 iets voor vrouwen. 😈
Mijn naam is Ellen.


Een verstandige vrouw dus :} :t



:^ hell yeah

September kut meeting _O-

Waar, op de Achterdam in Alkmaar _O-


Nu moeten we uit fatsoen de naam wel wijzigen :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las ooit een paar topics geleden dat de ZRX1100 voor jongens is en de 1200 voor mannen.. Maar bij deze is de 1100 iets voor vrouwen. 😈
Mijn naam is Ellen.

Hoi Ellen, jammer van de schade. Martin (HeinDucaSaki) was zo trots dat ie nog iemand aan de ZRX had gekregen... Maar zoals je weet heeft hij inmiddels ook wat ervaring met schadeherstel _O-

full
 
Vraagje aan de technici onder ons,ik heb sinds kort een zrx 1100 met valschade in m'n bezit nu al erg blij mee, maar er zit wel wat werk in, ik wil eigenlijk de voorvork voorzien van een USD en had begrepen dat een ZX9 plug en play is,mijn vraag is natuurlijk:) is dit zo en past het voorwiel, schijven en remklauwen van de bestaande dan ook?

Alvast bedankt!!
 
zo net terug van 3 daagjes eiffel/moezel, heerlijk gestuurd! wordt alweer tijd vor onderhoud hahaha Nieuwe zadeltje was een hele verbetering ten opzicht van het standaard zadel.

Welkom Ellen, en succes met de reparaties! ik ga proberen de motor in de OP te zetten :P
 
Haha ja Martin is schade expert inmiddels 😁
Eifel is fantastisch , dit jaar ook gedaan met m'n andere motor. Heb er nog een custom xj750s uit 89 naast namelijk... Maar de ZRX gaat ook zeker een x mee die kant op!
En de foto van de eerste x op pad mag best in de OP, oooooit komt er een betere haha!
 
Ik las ooit een paar topics geleden dat de ZRX1100 voor jongens is en de 1200 voor mannen.. Maar bij deze is de 1100 iets voor vrouwen. 😈
Mijn naam is Ellen.


bedankt, ben liever een vrouw(had eerst een 1200, nu een 1100) met ballen(nog maar één bal trouwens) dan een man die met schaamrand rijdt!!!
 
Vraagje aan de technici onder ons,ik heb sinds kort een zrx 1100 met valschade in m'n bezit nu al erg blij mee, maar er zit wel wat werk in, ik wil eigenlijk de voorvork voorzien van een USD en had begrepen dat een ZX9 plug en play is,mijn vraag is natuurlijk:) is dit zo en past het voorwiel, schijven en remklauwen van de bestaande dan ook?

Alvast bedankt!!

Zx9r voorvork past is echter niet plug and play maar Jopezrx heeft dit gedaan. Kan je er alles over vertellen. Je moet ook een superbike kroonplaat van een Zx9r hebben. Deze zijn lastig te vinden...
 
Zx9r voorvork past is echter niet plug and play maar Jopezrx heeft dit gedaan. Kan je er alles over vertellen. Je moet ook een superbike kroonplaat van een Zx9r hebben. Deze zijn lastig te vinden...


je kan toch iedere gewone kroonplaat aanpassen, zitten 4 gaatjes in, verder niks bijzonders
 
bedankt, ben liever een vrouw(had eerst een 1200, nu een 1100) met ballen(nog maar één bal trouwens) dan een man die met schaamrand rijdt!!!

Als t plezier van t motorrijden afhangt van een schaamrand :? ?ik schaam me nergens meer voor,
t boeit mij geen reet,al ga je rechtop door de bocht als je maar lol hebt in t :]
 
Als t plezier van t motorrijden afhangt van een schaamrand :? ?ik schaam me nergens meer voor,
t boeit mij geen reet,al ga je rechtop door de bocht als je maar lol hebt in t :]

Mee eens, heb er nu ca 3 ritjes opzitten met de ZRX maar wat is dát wennen ten opzichte van m'n chopper (die ik overigens wel bijna knee down door een bocht smijt _O- )
 
Doe maar lekker ruig Dirk ik schaam mij niks voor een randje meer of minder :W :t

GREETZ

Huib , ieder beleeft het motorrijden op z n eigen manier gelukkig,heeft niets met stoer doen of ruig te maken :N
 
Vraagje aan de technici onder ons,ik heb sinds kort een zrx 1100 met valschade in m'n bezit nu al erg blij mee, maar er zit wel wat werk in, ik wil eigenlijk de voorvork voorzien van een USD en had begrepen dat een ZX9 plug en play is,mijn vraag is natuurlijk:) is dit zo en past het voorwiel, schijven en remklauwen van de bestaande dan ook?

Alvast bedankt!!


Heb dat ook gedaan...

Maar plug and play is een groot woord....
 
bedankt, ben liever een vrouw(had eerst een 1200, nu een 1100) met ballen(nog maar één bal trouwens) dan een man die met schaamrand rijdt!!!

Of door een goede stuurman met vuistdikke schaamranden alsnog zoek gereden worden, dan is je motorcarriere wel ten einde :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan