ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Jammer genoeg nooit van mijn kant meer de vraag voor een Limbo meet hier.

zet mij wel maar 8 Juli bij het Berghuis.
Nooit en nimmer meer :?

Oshamenta man.
Relax.

8 juli moet te doen zijn. Nu tijd genoeg voor eenieder om te plannen en de weergoden aan te spreken.

Tot die tijd.

Oh en vanmorgen ook een ritje gedaan via Westrfiese omringdijk. Kwam in Schagen aan en zag daar een museum.
Gratis entree op zondag van 13:00 tot 17:00 en gratis koffie.
Heel leuk voor de liefhebbers.

xpf4onatr891j.jpeg


En een hele DAF hoek

7yer8njn.jpeg


En een NSU hoek maar die foto is mislukt.
 
Mooi in de buurt, ga ik ook eens doen, dank voor de tip.

Nooit en nimmer meer :?

Oshamenta man.
Relax.

8 juli moet te doen zijn. Nu tijd genoeg voor eenieder om te plannen en de weergoden aan te spreken.

Tot die tijd.

Oh en vanmorgen ook een ritje gedaan via Westrfiese omringdijk. Kwam in Schagen aan en zag daar een museum.
Gratis entree op zondag van 13:00 tot 17:00 en gratis koffie.
Heel leuk voor de liefhebbers.

[afbeelding]

En een hele DAF hoek

[afbeelding]

En een NSU hoek maar die foto is mislukt.
 
Ik kwam er in het weekend achter dat ik het rooster mis dat voor mijn radiateur hoort te zitten.
Heeft iemand van hier toevallig zo'n rooster liggen?

Groeten,

Gerard
 
Helaas geen bbq roostertje liggen... maar er zijn aftermarket wel mooiere (en betere) roosters te vinden. (Beowulf bijvoorbeeld)

Zaterdag super geluk gehad met het weer, leuke verassing dat Stefan en Leo ook even kwamen buurten! :t

zag trouwens ook nog even een blauwe zrx rondrijden, helaas geen kennis kunnen maken.


F0tUJkO.jpg
 
Staat die Petfles toch goed, zo'n ZRX eronder. :t
full


Ook een erg mooie omgeving om te rijden trouwens!
 
Te veel?......je moet ergens beginnen.
Het kan je ding niet zijn, maar er zit wel weer 6 maanden bouwtijd in.
Wil er 4 voor hebben.

Je moet er net een liefhebber voor vinden die dit kan waarderen,hij kan niet meer in orginele staat terug en de tijd die jij erin gestoken heb kun je eigenlijk niet rekenen.

Ik persoonlijk vind het verre van een zrx meer...

Ik heb ook het nodige gedaan aan mijn motor,maar alle orginele spullen nog en kan zo weer terug naar orgineel...niets verzaagt of af geslepen.

Succes met de verkoop...
 
economie in de ligt enzo :+ Beetje vers bloed in de groep is ook niet verkeerd toch?

Ik ben er nog niet op uitgekeken, nog een paar plannen in de pijplijn, hoewel de tijd me echt ontbreekt helaas.

@highking: mooi dat je die rommel opruimt in dat natuurgebied :t
 
Gaat niet meer met het ruggetje iedere keer als ik heb gereden moet ik een week herstellen terwijl ik iedere dag op een j300 rij .ben er klaar mee helaas.maar hij moet niet weg hij mag weg.
Waarom doet een ieder zijn ZRX weg? Staan er weer aardig wat bekende te koop op MP...
 
En zo is het maar net.
Ik gok op iemand die dit juist wel mooi vind.
Maar die het zelf niet kan. :W

Zo is het idd maar net Marcel , wellicht vind jij Jopie zijn motor 3x nix.( jongens brommertje ) :o :$ ieder zijn ding toch ? :Y
Met evt een ander zadel is jou zrx helemaal zo gek nog niet , ik snap jou insteek en de koper heeft one off a kind :t

GREETZ
 
Zo is het idd maar net Marcel , wellicht vind jij Jopie zijn motor 3x nix.( jongens brommertje ) :o :$ ieder zijn ding toch ? :Y
Met evt een ander zadel is jou zrx helemaal zo gek nog niet , ik snap jou insteek en de koper heeft one off a kind :t

GREETZ


Hmmmm.....wel raar dat een jongetjes brommer in lutz op elke t splitsing moest wachten op een 1200 brommer....
 
Ha, Ha, geen ruzie maken :) valt niet mee om een koper te vinden.
3200 is nu het bod, mij te weinig dan blijf ik er nog een jaartje op door rijden.
Heb het idee dat men wacht tot de advertentie is verlopen, en dan komen ze natuurlijk ha ha.
Hij gaat gewoon niet weg dit jaar onder de vier. :W
 
Je hebt 'm net een week te koop staan toch? Dan is die 3200 toch een prima bod voor nu? Nog even een weekje en je zit over die 4K heen. ;)
 
Mijne vandaag van stal gehaald, werd tijd, moest hem een beetje uitgraven(na verhuizing, garage helemaal vol) olie en filter gedaan en starten, heerlijk!!
 
Mijne vandaag van stal gehaald, werd tijd, moest hem een beetje uitgraven(na verhuizing, garage helemaal vol) olie en filter gedaan en starten, heerlijk!!

Wat voor olie gooi jij er in? Ik moet binnenkort ook de olie gaan vervangen maar moet me er nog in gaan verdiepen wat de ZRX lekker vind :Y


Gister nog een fotodagje gedaan, dag begon vroeg om 05:30 ...

full


en eindigde laat om tegen 8e :Z

full
 
Heb eigenlijk altijd half-synth gebruikt, maar op aanraden van schepersmotoren, nu weer een keer volsyntheet eringegooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan