ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Gefeliciteerd met de verkoop, mooi dat je creatie naar een liefhebber gaat :t

Gezien de regen redelijk onoverkomelijk was maar teruggereden naar Nederland . Wel mooie stukken gereden maar iets teveel aan regenrijden gedaan :p
 
Laatst bewerkt:
Ja precies het juiste persoon , die mijn werk wel kon waarderen .
Heeft hij toch een goed onderkomen gevonden.
Nu dan opzoek naar een plaats vervanger.
It,s all about the chase of zo.... *D


ahaa dat is misschien wel leuker dan t geld ,top :t
ik blijf je volgen


goed geantwoord Jan :t
Als ik er zo over nadenk heb je eigenlijk wel gelijk in je redenering :Y


GREETZ



Dat is mijn reden om niet op een zondag te meeten ,op zaterdag is alles veel relaxter.

Gefeliciteerd met de verkoop, mooi dat je creatie naar een liefhebber gaat :t

Gezien de regen redelijk onoverkomelijk was maar teruggereden naar Nederland . Wel mooie stukken gereden maar iets teveel aan regenrijden gedaan :p


Jammer van de regen ;( met de beemert geweest?




Nu heb ik wel wat leuks ,nooit boven de 1 op 16 uitgekomen :N
sinds okt de de combi dyno/factory, dyno sproeiers en veer met t grote factory k&n filter,
en jaja 1 op 20 ,en beter heeft hij nooit gelopen :N,lekker giftig op t gas ,super :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja met de gs, beviel wel op de snelweg en de kleine weggetjes. Voor het snellere werk is de Zrx wel duidelijk beter.

Wel apart, zit best wat verschil in verbruik. Ik heb nooit een standaard Zrx gehad, de vorige had een stage 3 dynojet met standaard uitlaat (1:18) en nu een stage 1 met open uitlaat (1:17). Terwijl de nieuwe duidelijk meer vermogen heeft.

Deze week eens een powercommander op de beemer installeren, eens zien wat dat voor effect heeft. ( eerste injectie fiets voor mij)
 
ahaa dat is misschien wel leuker dan t geld ,top :t
ik blijf je volgenDat is mijn reden om niet op een zondag te meeten ,op zaterdag is alles veel relaxter.Jammer van de regen ;( met de beemert geweest?




Nu heb ik wel wat leuks ,nooit boven de 1 op 16 uitgekomen :N
sinds okt de de combi dyno/factory, dyno sproeiers en veer met t grote factory k&n filter,
en jaja 1 op 20 ,en beter heeft hij nooit gelopen :N,lekker giftig op t gas ,super :t


Yep had ik ook met tovami kit en open k&n filters van 195km ongeveer naar 230km tot aan reserve ongeveer
 
ahaa dat is misschien wel leuker dan t geld ,top :t
ik blijf je volgenHij komt trouwens jou kant op Jan Apeldoorn.
Misschien kom je hem daar wel eens tegen. :]


Dat is mijn reden om niet op een zondag te meeten ,op zaterdag is alles veel relaxter.Jammer van de regen ;( met de beemert geweest?




Nu heb ik wel wat leuks ,nooit boven de 1 op 16 uitgekomen :N
sinds okt de de combi dyno/factory, dyno sproeiers en veer met t grote factory k&n filter,
en jaja 1 op 20 ,en beter heeft hij nooit gelopen :N,lekker giftig op t gas ,super :t
 
Sorry voor de pagina vervuiling, maar je zal het maar nodig hebben.
Te koop, ZRX onderdelen.
Laat maar horen of je iets nodig hebt.
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

:W
 
Gefeliciteerd met de verkoop van je ZRX, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je hem zo snel zou verkopen. Ik ben benieuwd wat voor spulletjes je nog hebt liggen.

Groeten,

Gerard

Helaas vrienden is de ZRX vandaag onder voorbehoud verkocht. ;(
Het was een mooie tijd :Y maar we gaan kijken naar iets anders. *D
Dus heb ik nog wat onderdelen te koop.
Verder heb ik nog het een en ander maar zal dat kenbaar maken als de bike is opgehaald. :W
 
Gefeliciteerd met de verkoop van je ZRX, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je hem zo snel zou verkopen. Ik ben benieuwd wat voor spulletjes je nog hebt liggen.

Groeten,

Gerard

Ik ook niet , maar voor je het weet zit je zonder. *D
Mooie spulletjes heb ik nog wel, komt het zien...... ;)
 
Die van mij is helemaal standaard zoals je weet en ik red het ook niet om boven de 1 op 16 te komen. Laatst flinke stukken autobahn ermee gereden en toen heb ik het verbruik maar helemaal niet bijgehouden 8-) Nu met de Irrium bougies erin rijdt ie in ieder geval eindelijk goed, geen gepruttel en gestotter meer onderin.

Nu heb ik wel wat leuks ,nooit boven de 1 op 16 uitgekomen :N
sinds okt de de combi dyno/factory, dyno sproeiers en veer met t grote factory k&n filter,
en jaja 1 op 20 ,en beter heeft hij nooit gelopen :N,lekker giftig op t gas ,super :t
 
Vandaag getankt en had nu een verbruik van 1 op 17,8.
Zou dat kunnen komen door andere bougies? Ik kan me niet voorstellen dat mijn rijgedrag zoveel anders was als voorgaande keren.
 
O ja deze had ik ook nog ;)
full

full

full

full

full

full

full

full

Originele ZRX bochten set met aangelaste flens voor deze demper.
Dan heb je namelijk die vreselijke overgang sok niet nodig. :W
Laat maar weten.
 
Mooi piepje!

Verbruik is soms wat onbetrouwbaar te meten, met tanken kan er zo een liter verschil zitten tussen tankbeurten. Maar goede ontsteking kan ook zeker een beter verbruik opleveren!
 
Met een verbruik van 1:16 zijn dat vast geen woon-werk ritjes, of wel? Want de mijne is voor zover ik weet standaard en ik doe gemakkelijk 1:18 en nu met een werkplek in Utrecht (dus: 100 sukkelen op de A2) is het verbruik zelfs nog iets beter. En dan rijd ik zeker niet rustig (ben tussen de trajectcontroles door op de A2 ook geneigd even door te trekken enzo). Maar ik merk wel dat stevig aan het gas hangen het verbruik sterk beïnvloed (veel meer dan bij de V-Strom).

Zeker een mooi piepje kwajongen! Had je die een paar maanden eerder aangeboden was ik waarschijnlijk even bij je langsgegaan. _O-
(of is deze ook niet legaal? ik zie toch duidelijk een db-killer liggen)
 
Laatst bewerkt:
Ik was zo gewend dat t ding begon te pruttelen bij 200km, dan moest tie op reserve ,dat ik eerst dacht dat ik de stekker van de tank was vergeten ,ik haal nu makkelijk 260km ,niet belangrijk maar wel lekker! mijn rijstijl is niet anders ,hoop ik ,
of ik word oud :Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel goot je erin na 200km?
Want ik moet ietsjes na 200km ook tanken, maar meer dan een litertje of 11 gaat er dan echt niet in.
 
Ja dat scheelt een stukje. :+
Zou je zo'n benzinekraantje af kunnen stellen? Want ik baal er soms wel van dat ik zo snel naar reserve moet (maar vind 't wel een veilig idee om een waarschuwing te krijgen, na 2x met de V-Strom zonder benzine te hebben gestaan :X)
 
Hoeveel goot je erin na 200km?
Want ik moet ietsjes na 200km ook tanken, maar meer dan een litertje of 11 gaat er dan echt niet in.
Bij mij ook maar ik “moet” pas tanken als ik de reserve kraan verdraai. O-) (En niet vergeten terug te zetten na het tanken :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan