ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ik ben vorig jaar bij Biker Outfit in Amsterdam geweest. Daar heb ik voor iets van 350/400 euro een Rev'it pak gekocht. Die zou tot ongeveer 1 uur waterdicht zijn maar ik denk dat ik maar even terug moet want na 5 kwartier door de regen was ik nog niet nat. :(

Garantie :Y _O-
 
Ja ik ben nog op zoek naar een goed gelamineerd pak voor de komende winter, m'n huidige pak houdt het ongeveer 5 minuten uit in een stortbui en heeft een halve dag nodig om op te drogen, is vrij waardeloos.

Meer dan een uur ww begin ik niet aan, af en toe vind ik prima maar heb nu al 45 minuten 3 x per week en ik ken elk putje in die weg inmiddels... gaap!

Me to, ik ben een onderzoek/artikel aan het schrijven over degelijk herfst/winterkleding aangezien ik zelf ook een nieuw set moet hebben (jas+broek). Een verwarmd vest word hier ook aangeraden, maar dat komt meer vanwege de langere tijd op de motor.

En klopt, 1.5uur is erg lang, maar volgende zomer moet dat over zijn daar we richting Arnhem willen verhuizen. Ik heb het er wel voor over, maar ik ga het geen jaren volhouden :X

Ik ben vorig jaar bij Biker Outfit in Amsterdam geweest. Daar heb ik voor iets van 350/400 euro een Rev'it pak gekocht. Die zou tot ongeveer 1 uur waterdicht zijn maar ik denk dat ik maar even terug moet want na 5 kwartier door de regen was ik nog niet nat. :(

_O-
 
hehehe.

Nou mij Revit Sand deed dat het eerste jaar ook nog wel (niet bij echt forse regen) maar na een paar jaar is dat wel minder. Nu bij een beetje nattigheid al een natte broek. Dus volgende wordt zowiezo gelamineerd gore tex, komt toch op de zaak te staan :P
 
Oh deze doet 't ook prima met forse regen. Maar je schijnt een goorteks pak ook op een specifieke manier te moeten wassen/drogen om 'm waterdicht te houden. Nog eens kijken hoe dat met dit spul (Hydratex, staat erop) werkt want ik zit er niet op te wachten om jaarlijks een nieuw pak te kopen. :P
 
een ZRXtopic -O-
dat t dan over een r/s of n gaat :t maar kleding -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag ff langs de spuiter gereden met de vraag of mijn velgen deze week gv klaar zijn,nou morgen worden ze 2x in de gouden lak gezet en dan een blanke laklaag erover,ik heb vanaf vrijdag 3 weken vrij zeg ik dus ze moeten er wel in.

Vrijdagmiddag zijn ze klaar,volgende week de velgen weer in elkaar zetten en volgende week maar in de brommert...
 
Vanochtend ging weer lekker langzaam, lag een oude gsx naast de weg in puin, gezien het enorme rem/glijspoor leek het me een éénzijdig gevalletje overmoed, hopelijk is de bestuurder er goed vanaf gekomen.

Ben wel benieuwd naar de gouden wieltjes :t
 
En een 1100 ook :t , voor de 35kw natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker de verkeerde foto's erbij geplaatst? :P

Ligt het aan mij of lijkt die voorvork krom?

$_86.JPG
 
Ik denk dat t komt omdat hij achter zo hoog staat,t ziet er idd vreemd uit :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan