ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Hallo!

Ik mag mij ook bij dit topic gaan voegen, heb een zrx1100 aangeschaft.

Nu heb ik direct een specifieke vraag, weet 1 van jullie toevallig welke sproeiers en naalden er in een dynojet kit zitten voor de 1100? (stage 3 setup is het idee)
Of heeft iemand zijn zrx met powerfilters afgesteld zonder dynokit?

Ik geloof dat de hoofdsproeiers rond 130 gaan zitten, maar de naalden weet ik al helemaal niet te achterhalen.

//kleine toevoeging.
Of worden de naalden echt door Dynojet zelf gemaakt? Als zuinige nederlander vond ik een 130 euro voor een handje sproeiers en een paar naalden wel wat aan de prijs.

///of moet ik gewoon niet zeuren en dynojet kit bestellen :P
Als ik jou was zou ik voor een Ivan's Jet kit gaan, heb ik ook gedaan en geen seconden spijt. Geeft ook goede feedback op vragen en is heel specifiek ontworpen voor de motor waar het voor bedoeld is.
 
~
Hallo!

Ik mag mij ook bij dit topic gaan voegen, heb een zrx1100 aangeschaft.

Nu heb ik direct een specifieke vraag, weet 1 van jullie toevallig welke sproeiers en naalden er in een dynojet kit zitten voor de 1100? (stage 3 setup is het idee)
Of heeft iemand zijn zrx met powerfilters afgesteld zonder dynokit?

Ik geloof dat de hoofdsproeiers rond 130 gaan zitten, maar de naalden weet ik al helemaal niet te achterhalen.

//kleine toevoeging.
Of worden de naalden echt door Dynojet zelf gemaakt? Als zuinige nederlander vond ik een 130 euro voor een handje sproeiers en een paar naalden wel wat aan de prijs.

///of moet ik gewoon niet zeuren en dynojet kit bestellen :P[/quote



Nog de orginele uitlaatbochten erop,zo ja,vervang die dan maar,ik heb dyno en losse K&n filters...super...ff bij jeroen vd meer oo de bank in uithoorn om af te laten stellen...
 
Als ik jou was zou ik voor een Ivan's Jet kit gaan, heb ik ook gedaan en geen seconden spijt. Geeft ook goede feedback op vragen en is heel specifiek ontworpen voor de motor waar het voor bedoeld is.

Ja had ik ook al meer over gevonden, alleen een zin meer om lang te wachten 8-)

\
Hallo!

Ik mag mij ook bij dit topic gaan voegen, heb een zrx1100 aangeschaft.

Nu heb ik direct een specifieke vraag, weet 1 van jullie toevallig welke sproeiers en naalden er in een dynojet kit zitten voor de 1100? (stage 3 setup is het idee)
Of heeft iemand zijn zrx met powerfilters afgesteld zonder dynokit?

Ik geloof dat de hoofdsproeiers rond 130 gaan zitten, maar de naalden weet ik al helemaal niet te achterhalen.

//kleine toevoeging.
Of worden de naalden echt door Dynojet zelf gemaakt? Als zuinige nederlander vond ik een 130 euro voor een handje sproeiers en een paar naalden wel wat aan de prijs.

///of moet ik gewoon niet zeuren en dynojet kit bestellen :P[/quote



Nog de orginele uitlaatbochten erop,zo ja,vervang die dan maar,ik heb dyno en losse K&n filters...super...ff bij jeroen vd meer oo de bank in uithoorn om af te laten stellen...

Bochten staan ook in de planning, net zoals ZZR blok... even sparen weer :P

Zal foto even zoeken.
 
Bijna tijd voor de meetink! Over twee weken alweer! *D

Voor wie 't nog niet gezien had:
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
átopos
Guntherrex
HighKing
hoovie
kawa 75

Misschien aanwezig:
-Bart-
Gerard2969
*Jan*
ZRXje


Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?
 
Laatst bewerkt:
Ja had ik ook al meer over gevonden, alleen een zin meer om lang te wachten 8-)Bochten staan ook in de planning, net zoals ZZR blok... even sparen weer :P

Zal foto even zoeken.


Ik heb binnenkort wel een factory carb kit beschikbaar, sproeiers,naalden en veren,laat maar weten als je interesse hebt :t en o ja welkom natuurlijk :W





Bijna tijd voor de meetink! Vollegende week alweer! *D

Voor wie 't nog niet gezien had:

2 weken kan prima _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De ZRX mag binnenkort wel een scottoiler gaan gebruiken, vanaf 1 augustus krijg ik 260km woonwerkverkeer voor mijn kiezen, per dag :X

Oke, eigen schuld. Ik heb zelf getekend voor een contract _O- Vanaf dan ga ik werken bij de KNMV, maar dat is dus in Arnhem. En ik woon onder Rotterdam O-)

Volgend jaar die kant maar op verhuizen, is ook nog eens een veel mooiere omgeving!
 
Oei, 130k enkele reis is niet niks. Maar voor een leuke baan zal het misschien beter te doen zijn.

Wat ga je daar doen? :)
 
Oei, 130k enkele reis is niet niks. Maar voor een leuke baan zal het misschien beter te doen zijn.

Wat ga je daar doen? :)

Klopt, is een aardig eindje maar ze betalen de reiskosten geheel dus financieel ga ik er niet echt op achteruit, slijtage aan de motor niet geheel meegerekend. Enige eis is wel dat ik na een jaar goed nadenk over verhuizen, omdat ze dan minder kwijt zijn aan benzinekosten.

Ik ga de content verzorgen voor hun magazine, website en nieuwe platform voor de jongere generatie. Ze zijn met een verjongingskuur bezig en ik ga ze hierin helpen.
 
Klinkt zeker als een coole job en omgeving Arnhem is :] surplus :Y

Scheelt ook 130km met de Eiffel :+
 
Laatst bewerkt:
Schijnt een nat weekend te worden...……………………………………………maar is nog ver weg :Y

GREETZ


Ze kunnen t nog geen dag tevoren goed :N


Bijna tijd voor de meetink! Over twee weken alweer! *D

Voor wie 't nog niet gezien had:


Heb je al een menu van de festiviteiten ?? iets van hoe laat enzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed vandaag dyno kitje en filters gemonteerd, moet eigenlijk nog even gesynchroniseerd worden maar dat doe ik allicht pas nadat ik andere bochten heb.

Ik kocht em zo (cheap en lelijk, eigenlijk wel fijn want dan kan je em precies maken zoals je wil)

2hfp4l1.jpg


Gelukkig was hij gewrapped.


Nu staat hij er zo bij:

2evb4lf.jpg



Nu even rijden/sparen en meters maken.. Dan later alles spuiten e.d
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de uitlaat bochten set van een 1200 uitwisselbaar is met de 1100.
Dit vraagt een koper van mijn uitlaat.
Gr Marcel.
 
Hoi allen de ZRX rijders,

Ik ben heel erg aan het overwegen om een ZRX 1200 S te nemen, nadat ik tot m'n verrassing mij aangetrokken voel tot ZRX 1200 die te koop stond bij MVM Motoren toen ik even langskwam voor een demo/showdag. Gelijk ook proefrit op gemaakt, en tevens ook week later eentje bij Termaat Motoren. Ben heel erg onder indruk van hoge koppel en soepelheid van de blok en hoekje om wilt ie ook wel!

Ik zit met vraag of deze motoren jullie bekend zijn, en waar ik er op moet letten? Zelf heb ik al aardig gegoogled en flink onderzoek gepleegd maar vind dat ik toch niet heel veel wijzer van ben geworden.

Bij Termaat een ZRX die krasjes heeft aan zijkant, sportdemper Bos klinkt diep en beschaafd, met mooie acessoiressen oa koelcover en kettingkapcover. Bij stapvoets voel ik blok en/of aandrijflijn iets kraken/schokken, maar rijdt verder goed.

Bij MVM Motoren ietsje nettere exemplaar, Yoshimura uitlaat (geluid is iets minder geloof ik) rijdt exact zelfde, opmerkelijk iets minder turbelentie rond helm (misschien door originele scherm ipv iets hogere sportruitje?), 6 maanden garantie (is dat zinvol?).

Bij Termaat: https://www.motoroccasion.nl/motoren/kawasaki-zrx-1200-m1284328.html
Bij MVM Motoren: https://www.motoroccasion.nl/motoren/kawasaki-zrx-1200-s-m1286342.html

Wat denken jullie van? Valt mij verder wel op dat de gashendel wat zwaar aanvoelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan