ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ik ga niet voor allemaal ovb tjes wat organiseren :N ,of je gaat mee (buiten weer of gezondheid om) of niet, simpel als t is ,t is graag of niet, anders kap ik t af :t
 
Jeetje, nou ik ben wat wijzer en ik heb wat doms te melden. :+

1531771688.jpg


Maandagavond stond de ZRX al op reserve. Opzettelijk heb ik 'm daarmee bij 260km op de dagteller weggezet om 's avonds eens met een litertje benzine in een jerrycan op pad te gaan om zo te zien hoeveel liter er tot 'leeg' in m'n tank past. De mevrouw van 't tankstation hier om de hoek keek me raar aan toen ik een litertje (1,04L om precies te zijn) af kwam rekenen. :P

Goed, jerrycan achterop en rijden. Via binnendoorwegen naar een landmark van de Noord-Hollandsche Landmarkrally gereden. Halverwege de rit naar de eerste landmark voelde ik achter me. Tot m'n schrik voelde ik niets dus snel aan de kant: oeps, jerrycan hing naast de motor.
Opnieuw vastgebonden, dit keer iets beter opgelet hoe. |(

Weer gaan rijden. Ging verder prima. Tussen de eerste en de tweede landmark begon het beestje te stotteren en toen ik m'n gas dicht draaide viel 'ie uit en was 'ie niet meer te starten. Bij 295km (bewijs). Mooi, weten we dat ook weer. :t
Litertje benzine uit de jerrycan erin gegoten en via een tankstation naar de volgende landmark gereden. Dat tankstation zat ongeveer 7,5km verderop waarna er ongeveer 16,5L in de tank verdween (bewijs).
Conclusie: er past grofweg 17L in m'n tank. Die overige 2L die er theoretisch in moet passen zal wel onder het tuitje van 't kraantje zitten. :)

Maargoed, gisteren de ketting gesteld en tot m'n schrik zag ik een rare schaafrand langs m'n achterband:
1531942965.jpg


Mezelf suf gezocht naar de oorzaak. Er loopt echt niets aan. Zou 'ie dan zover inveren dat 'ie 't stukje kuipwerk achter raakt? Maar dan zou hij toch moeten deinen? Waar kan 'ie toch in vredesnaam tegenaan schaven? :?

Vandaag zit 't er nog steeds en ik kon slecht zien of het nu nieuw was of nog steeds hetzelfde schaafsel als gisteren... shit, wat nu? Begon er al aan te denken de ZRX weg te brengen om het aanlopen wat ik zelf niet kan vinden te laten onderzoeken, want ik moet niet hebben dat m'n band langzaam wegschaaft.

Opeens viel het kwartje:
1531942979.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet voor allemaal ovb tjes wat organiseren :N ,of je gaat mee (buiten weer of gezondheid om) of niet, simpel als t is ,t is graag of niet, anders kap ik t af :t

Duidelijke taal Jan , recht door zee

Ik mag jou wel :t

PS : reken niet op mij :]

greetz
 
hehehe, wel een beetje valsspelen om zo te schaamranden eraf te krijgen ;)

Ik ben nog even bezig om een kampeerweekendje om te plannen. mocht dat lukken dan ben ik er de 25ste ook bij!

Voorvork is inmiddels ook onderweg! :]
 
Schaamrand zit er nog hoor, de rommel zit ook enkel daar dus blijkbaar heb ik het er voor de rest al afgereden. :P
 
Damn , hoe iets simpels als een"lekkerrrrr" rondje :] toch altijd weer iets lastigs wordt op t zrx topic ;(

Huib, ik had van jouw ook niet verwacht dat je meeging :N,ik kom wel een x een rondje in t limburgsche doen, :t
,in t echt vallen we wel mee _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoekt er iemand nog velgen: Biete Phoenix (Akront BBS)Felgen Typ44-26SP u.Typ45-26SP in der Größe vorn 3,5Jx17 m.Reifen 120/60 ZR17 und hinten 6Jx17 m.Reifen 180/55 ZR17
Ohne Bremsscheiben. Räder sind mit Teilegutachten und passen in die ZRX.
Briefkopie der Eintragung gibt es mit dabei.
Selbstabholer bevorzugt.


www.ebay-kleinanzeigen.de
 
Huib, ik had van jouw ook niet verwacht dat je meeging :N,ik kom wel een x een rondje in t limburgsche doen, :t
,in t echt vallen we wel mee _O-~[/quote]

Jan Vriend!!! hou ik je aan, doen we 1 keer :t
Wij 2 vallen 100% mee :Y

GREETZ
 
Iemand interesse in de Mivv-demper die van de mijne komt? Dan kun je jezelf lekker horen gassen boven de 150, mooi man. :t
Demper past op de flens van een 1200 maar dan zit 'ie wel gedraaid, dus je zult moeten knutselen om hem erop te krijgen. Graties af te halen in donkeytown. ;)
 
Laat het hard wel goud spuiten,of powdercoaten,dan is mijn brommer bijna klaar...ohh blokkie gv nog ombouwen...

Laten spuiten is beter kan je de originele kleur er op spuiten is mooier staat ook beter :P heb wel een adres voor de lak,Dus als ik je bericht goed lees ga je ze ophalen Johan.
 
Laten spuiten is beter kan je de originele kleur er op spuiten is mooier staat ook beter :P heb wel een adres voor de lak,Dus als ik je bericht goed lees ga je ze ophalen Johan.

Moet maandag in hasselroth lossen,denk hasl ik ze maandagmiddag op de terugweg op,gemaild,gebeld....moet flip uit duitsland wel reageren!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan