ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

achtervelg ook weer als nieuw,moet zeggen je kunt overal wel lekker bij als het hart eruit is.....
full
 
Ik heb nog geen idee. Ligt niet in de weg dus zal een winterproject worden denk ik. Moet ook eerst ruimen en ruimte maken. Wil 'm wat verder uit elkaar halen, frame bijstippen en liefst al het alu zwart laten coaten.
Mooi spul Bart wanneer ga je het monteren?
 
weer wat spul binnen...
oiIrI4k.jpg


aJwNHfx.jpg


Gx6mQta.jpg


onderaan wat kleine plekjes dus nog wel even spuiten. Binnenkort de wielen er eens inzetten om te zien hoe e.e.a. past :]
 
Voorkantje van de mijne is erg sterk verbeterd met de Ohlins lineaire veren erin,ben ik echt blij mee :t
 
andere veren waren wel een verbetering, maar kan nog beter.

zzr1400 vork ja, heeft als het goed is gewoon een 108mm h.o.h. voor de remklauwen
 
Ik ga er verder behoudens perfect onderhoud,geen geld meer aan uitgeven ,trap m lekker af zo :] ,ik word er wel 65 mee,hoop ik :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er verder behoudens perfect onderhoud,geen geld meer aan uitgeven ,trap m lekker af zo :] ,ik word er wel 65 mee,hoop ik :Y

En wat ga je doen als je 65 bent geworden? Achter de kawagroene geraniums zitten? Of koop je dan weer een oude Z1000? :+
 
Koop ik zo n foeilelijke h2r 0f dan misschien h4r 8-), zijn we toch weer 10 j verder,een ouwe z1000 komt er nooit meer :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bwahaha is inderdaad wel een lekkere seniorenbrommer zo'n H2R. wel open pijpje en een jetkitje erop ;)Moet wel een beetje gang in zitten.

Ik plan inderdaad een GPS speedo te gebruiken, moet nog even een geode vinden die in het budget past :P
 
bwahaha is inderdaad wel een lekkere seniorenbrommer zo'n H2R. wel open pijpje en een jetkitje erop ;)Moet wel een beetje gang in zitten.

Ik plan inderdaad een GPS speedo te gebruiken, moet nog even een geode vinden die in het budget past :P


Zoist, rustig an kan altijd nog })


Zo'n H2R wil ik ook wel, maar dan de 750 cc 2-takt.


En dan die 2takt lucht,heerlijk :Y :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan