ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

is wel kinderachtig :+ ……..ik had nog zo mezelf beloofd om nix te zeggen })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waar gaat de route heen? is ongeveer 2 uur die kant op, wellicht dat het vrouwtje ook mee wil, als er een beetje doorgereden wordt :+
 
De pods komen vandaag binnen ,is kijken of ik m weer aan de rammel krijg a.s week ,de dynojet kit zit al in de nieuwe carbs.
Ik heb wel weer is zin aan een rondje gassen met t hok , zo n bmw is ook maar :Z wel leuk hoor ,maar :Z:Z
 
Uit de USA inderdaad, een +4 advancer en een nieuwe tankdop, ben nog naar ander spul aan het kijken.

Jan, welk type heb je precies besteld?
 
De pods komen vandaag binnen ,is kijken of ik m weer aan de rammel krijg a.s week ,de dynojet kit zit al in de nieuwe carbs.
Ik heb wel weer is zin aan een rondje gassen met t hok , zo n bmw is ook maar :Z wel leuk hoor ,maar :Z:Z
Gaat dus uiteindelijk nooit weg...👍👍👍
 
Gaat dus uiteindelijk nooit weg...👍👍👍


Er is wat mij betreft niets wat de zrx op kan volgen,ik had een paar jaar terug m n hoop op de z900 rs gezet ,maar dat gaat m niet worden ,wat een mislukt ding vindt ik dat, echt spuuglelijk. dus ik moet me verder wel redden met de ZRX . *O*
 
t is nog vroeg Huib, ik heb er wel zin an, ik hoop dat t hok een beetje meewerkt ,
de pods zijn binnen , dus ik kan weer aan de kloot!
 
Zo'n advancer, zorgt die ervoor dat ie sneller op het gas reageert? Dat is eigenlijk het enige wat ik iets minder vind aan de ZRX, dat gas open niet meteen gaaaaaan is maar dat dat nog een seconde ofzo tussen zit (en dan gaat ie er ook echt vandoor).
 
Zo'n advancer, zorgt die ervoor dat ie sneller op het gas reageert? Dat is eigenlijk het enige wat ik iets minder vind aan de ZRX, dat gas open niet meteen gaaaaaan is maar dat dat nog een seconde ofzo tussen zit (en dan gaat ie er ook echt vandoor).


Als t ding goed is afgesteld heb je echt geen advancer nodig, als t ding van mij nog sneller op t gas reageert ,is tie eerder thuis dan ik *O**O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan