ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Zo'n advancer, zorgt die ervoor dat ie sneller op het gas reageert? Dat is eigenlijk het enige wat ik iets minder vind aan de ZRX, dat gas open niet meteen gaaaaaan is maar dat dat nog een seconde ofzo tussen zit (en dan gaat ie er ook echt vandoor).
Ja idd reageert sneller op het gas , maar verwacht geen wonderen , maar je merkt het wel :Y
GREETZ
 
Da's positief. Kost niet veel en is zo te zien in no time gemonteerd. Waar hebben jullie deze gekocht? Uit Amerika?
 
ook geen voordeel dus :?
Die gast waar ik t ding op de bank heb ,
lacht er een beetje om , en zegt, t zit in je hoofd .
Nou, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat hij weldegelijk veel beter op het gas reageert. Ik weet niet meer waar ik m vandaan heb, zal Ebay zijn. Is wel het beste upgrade voor je geld.
 
Nou, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat hij weldegelijk veel beter op het gas reageert. Ik weet niet meer waar ik m vandaan heb, zal Ebay zijn. Is wel het beste upgrade voor je geld.


Hij zal er dan wel geen verstand van hebben :N,logisch dat ik daar 130 km voor rij .:t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De meningen zijn dus wat verdeeld. Maar voor een paar tientjes koop je zo'n ding dus als het geen kwaad kan vind ik het wel wat om ook te proberen.

Zelf maken gaat hem voor mij niet worden. ;)
 
De meningen zijn dus wat verdeeld. Maar voor een paar tientjes koop je zo'n ding dus als het geen kwaad kan vind ik het wel wat om ook te proberen.

Zelf maken gaat hem voor mij niet worden. ;)


Dan ben jij de objectieve testkees!
 
ook geen voordeel dus :?
Die gast waar ik t ding op de bank heb ,
lacht er een beetje om , en zegt, t zit in je hoofd .

In mijn perceptie niet voelbaar, maar misschien wel meetbaar. Geen idee. Was niet zo duur en kon in ieder geval geen kwaad. Een tank benzine is duurder en aangezien ik dagelijks moet tanken maakte het mij niet veel uit :+
 
In mijn perceptie niet voelbaar, maar misschien wel meetbaar. Geen idee. Was niet zo duur en kon in ieder geval geen kwaad. Een tank benzine is duurder en aangezien ik dagelijks moet tanken maakte het mij niet veel uit :+
Ik heb ook die slangenzooi op de kleppendeksel afgehaald en block-off plates gemonteerd. Misschien is het de combinatie maar anders dan dat hij daardoor veeeeel beter, lager en rustiger stationair loopt en de carbs veeeel beter zijn te synchroniseren denk ik dat het verschil in de vervroeger zit. Heb ook gelezen dat er verschil tussen zit en hij niet altijd de juiste vervroeging doet dat er op staat. Nieuw met oud vergelijken moet dat uitwijzen.
 
En Jan wat kwam er uit op de bank (pk)?


De carbs liggen nog op de werkbank , ik heb ook nog wat andere dingen te doen dan de zrx -O-
is kijken of ik er binnenkort ff aan toe kom.

20190721_141109.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de advancer merkbaar...

Maar nu moet ik ook zeggen dat hij er al in zat,en in dit blok.ook zzr nokkenassen zitten...maar in vergelijking met mijn oude standaard blok wel een verschil...
 
Ik vind de advancer merkbaar...

Maar nu moet ik ook zeggen dat hij er al in zat,en in dit blok.ook zzr nokkenassen zitten...maar in vergelijking met mijn oude standaard blok wel een verschil...
Hoe weet je dan dat het aan de advancer ligt , misschien zijn de nokkenassen de oorzaak.
Als ik jou uitspraak lees , is het een beetje appels met peren vergelijken
 
tja... ik merkte het wel, maar dat zal tussen de oren zitten :p

oranje zrx heb ik niet, maar de zrx is nog even uit de running op het moment. Dus is het natuurlijk de vraag of er een ktm mee mag rijden tussen de kawa's :+

van het weekend maar even een rubbertje vervangen bij de bmw zodat ie de verkoop in kan:

1fl2RtY.jpg

eqIZE6Q.jpg

BXeYhj7.jpg


alleen nog de klepdeksels poedercoaten :+
 
Mijn 1100 heeft er 1 in zitten, toen ik hem kocht. Ik ben, voor ik hem kocht wezen proefrijden op een paar standaard 1100"s voor ik hem kocht, en ik merk wel een verschil in gas reactie. Nou is er wel het 1 en ander verandert aan mijn 1100, dus ik weet niet of het alleen aan die vervroeger ligt natuurlijk.
 
Mijn 1100 heeft er 1 in zitten, toen ik hem kocht. Ik ben, voor ik hem kocht wezen proefrijden op een paar standaard 1100"s voor ik hem kocht, en ik merk wel een verschil in gas reactie. Nou is er wel het 1 en ander verandert aan mijn 1100, dus ik weet niet of het alleen aan die vervroeger ligt natuurlijk.
Pas je op...

Voor je het weet vergelijk je een appel met een peer
 
Pas je op...

Voor je het weet vergelijk je een appel met een peer
Vandaar dat ik ook zei of het nou wel daadwerkelijk te vergelijken is. Die standaard ZRX-en waar ik ben mee wezen rijden hadden zelfs de originele uitlaat eronder..
En die van mij dus niet. Dit, gecombineerd met een dyno-jet kitje, afgesteld op een rollenbank, die vervroeger en een ander luchtfilter maakt het wel meer verschil .
Eigenlijk kun je het pas echt zien als je alleen die vervroeger hebt.
 
Als het goed is komt de mijne vanmiddag binnen, dan de standaard uitlaat er op, dan laat ik het weten...

Mijn ervaring met advancers is verschillend, op de ene motor een rustiger loop, de ander iets betere gas respons...
 
Terug
Bovenaan Onderaan