ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik gooi de duurste olie , benzine , luchtfilters e.d eigenlijk alles, erop en aan ,en moet je kijken wat een pech ik heb ,zal er is een beetje rotzooi tegenaan gaan gooien w.s nooit problemen meer *O* *O*
 
Zaterdag de oem remblokjes vervangen voor EBC, nu remt dat ding tenminste fatsoenlijk, wat een enorm verschil. Meissie blij, ik blij 8-)
Whoeha

En stalen remleidingen
Andere rempomp
Andere remklauwtjes inderdaad...

Meissie heeeeel blij

En je weet...meissie blij ....jij blij...
 
Iemand overigens nog interesse in een 'shorty'? Mooi donker geluid, over prestaties kan ik niks zeggen...
shorty.jpg
 
volsyntheet is prima zolang ie maar geen friction modifiers heft. Maar eerlijk gezegd is halfsyntheet prma en scheelt weer poen
 
Gister nog ff aan t prutsen geweest. is kijken of ik zo aan t carter ventje kan wennen :?

20190723_112618.jpg
 
Nu heb ik voor de geduldige mens ,
dit te koop ,werkt ook erg goed met een carb kitje,heeft wel een schoonmaakbeurtje nodig !

20190723_124802.jpg
 
ding gaat hangen en na verloop van tijd gaat het slangetje scheuren (ik heb ervaring helaas). Mooier om een dike slang door te trekken tot het achterlicht en daar het filtertje op te doen, oliedampen komen doorgaan niet zo hoog
 
Wat voor 45 grd slangetje is dat jan

Die van mij zit er recht op zeg maar...maar vind het zo mooier!
t is dat dubbele bochtje , daar heb ik laatste bochtje afgeknipt .en t eerste bochtje rechtop en daar t filtertje in en :t
t beugeltje is een oud relais houdertje.
 
ding gaat hangen en na verloop van tijd gaat het slangetje scheuren (ik heb ervaring helaas). Mooier om een dike slang door te trekken tot het achterlicht en daar het filtertje op te doen, oliedampen komen doorgaan niet zo hoog
daarom t beugeltje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan