ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Screenshot_20190726-175313.png
 
Wel de eerste start poging met de andere carbs is mislukt ;( ik denk ik gooi ze er ff zo onder zonder ze schoon te maken, was niet m n beste idee :N dus de volgende poging misschien meer geluk . *O*
 
Ik ga t w.s niet redden , of t moet in 1x goed zijn, maar ik kan er donderdagavond misschien weer mee verder ,
dus t wordt krap zeg maar. :X
 
Ik kom niet. Geen tijd en de ZRX staat nét op de brug (en met mijn vlotte handjes duurt 't wel een maandje voordat 'ie er weer af kan, ben ik bang :/).
 
Heeft iemand een idee hoe je de kuip van een S netjes demonteert? Ik kan het in de service manual die ik van zrxoa heb gedownload niet vinden. Op het oog heb ik alles van de linker zijkap los en toch zit 't kreng nog vast. Hoewel ik ooit misschien wel eens wil proberen die definitief te verwijderen was dat nu nog niet echt 't plan dus ik houd 'm graag heel. :P
 
Heeft iemand een idee hoe je de kuip van een S netjes demonteert? Ik kan het in de service manual die ik van zrxoa heb gedownload niet vinden. Op het oog heb ik alles van de linker zijkap los en toch zit 't kreng nog vast. Hoewel ik ooit misschien wel eens wil proberen die definitief te verwijderen was dat nu nog niet echt 't plan dus ik houd 'm graag heel. :P


Is de S kuip 1 geheel ? anders gewoon een beetje bewegen ,dan zie/voel je t vanzelf
 
Nee zijn losse panelen. Maar als niemand het weet dan ga ik vanavond of morgenavond wel wat prutsen. Ding rammelt dus ik wil hem graag even uit elkaar hebben zodat ik de boel weer goed vast kan zetten.

Vorige keer met klepspeling checken was Erik zo handig om de kuip te kantelen dus het is de eerste keer dat de mijne echt los gaat sinds ik hem heb.
 
Nee zijn losse panelen. Maar als niemand het weet dan ga ik vanavond of morgenavond wel wat prutsen. Ding rammelt dus ik wil hem graag even uit elkaar hebben zodat ik de boel weer goed vast kan zetten.

Vorige keer met klepspeling checken was Erik zo handig om de kuip te kantelen dus het is de eerste keer dat de mijne echt los gaat sinds ik hem heb.
Kijk uit, de kuip, ik heb een S en de kuip er regelmatig af gehaald, is Wel één geheel. Hij zit aan elkaar vast en is bij mij nog nooit los gekomen!! Je kunt 'm voorzichtig iets open buigen en dan langs het kuipframe halen. Je moet wel ook de binnenafscherming om je tellers loshalen.
 
Euh, het zijpaneel rechts is al eens vervangen door de vorige eigenaar (ding heeft eens geschoven). Dus het moet wel los kunnen...
Maar hoe haal jij hem er dan af?(beter leren lezen) Want alles rammelt aan dat ding dus ik wil graag eens kijken of ik de boel wat vaster kan zetten. Niet alleen vaster aan het frame maar ook de delen onderling.
 
Ja die reacties had ik al verwacht. _O-
(stiekem ben ik het wel met jullie eens, maar de kuip gaat wel weer terug ;))
 
Terug
Bovenaan Onderaan