ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

nee heb een japans Ti system, is door de vorige eigenaar wel op de bank getest ja, geloof 132 op het achterwiel. Black widow is qua diameter vergelijkbaar met de akra's geloof ik. (52mm)
 
Hallo ik heb een ZRX 1100 alleen nu is mijn blok kapot gelopen ;(
kan ik hier zonder aanpassingen een 1200 blok in doen ?
cdi en carburateurs zijn het zelfde ?
Mvg Benno
 
ai da's nie best. Wellicht dat het uitgaande tandwiel een andere offset heeft, verder kunnen er niet heel veel verschillen zijn.
 
Je kan een 1200 blok gewoon in een 1100 frame hangen zonder problemen, zelf ook gedaan....
 
Ja inderdaad ook met de carbs van de 1100 sproeiersetting pakken van de 1200 loopt ie gewoon goed.
 
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een Europees bedrijf die accessoires maakt of heeft voor de zrx. Bij alle accessoires moet ik of naar Japan of naar de USA, en ja die invoerrechten en btw....... Accessoires waar ik naar op zoek ben zijn de speciale dingen voor voornamelijk het motorblok (open tandwiel cover, nokkenaskettingspanner etc. etc.) Ik ben benieuwd of er nog van dit soort bedrijfjes zijn....
 
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een Europees bedrijf die accessoires maakt of heeft voor de zrx. Bij alle accessoires moet ik of naar Japan of naar de USA, en ja die invoerrechten en btw....... Accessoires waar ik naar op zoek ben zijn de speciale dingen voor voornamelijk het motorblok (open tandwiel cover, nokkenaskettingspanner etc. etc.) Ik ben benieuwd of er nog van dit soort bedrijfjes zijn....

In Duitsland kom je nog wel eens met goed zoeken tegen, maar de aangegeven onderdelen zul je echt uit de USA moeten halen.
 
Oké ik ga wel even zoeken bij de Fransen
En inderdaad ik hoorde dat de meeste spullen in de USA te krijgen zijn maar ja nogmaals die invoer en btw...
 
Ja, dat is zo Mark. Ik zit er zelf sterk aan te denken een open tandwielcover van Greg Couch te bestellen. Vind ze echt mooi! *O*
 
Oké ik ga wel even zoeken bij de Fransen
En inderdaad ik hoorde dat de meeste spullen in de USA te krijgen zijn maar ja nogmaals die invoer en btw...
Ik heb al veel uit de US besteld, voor de ZRX, maar ook voor m'n Z650's. Ben altijd de sjaak geweest met die onderdelen, hoe ik het ook aangaf, secondhand parts, gift, het maakte niet uit. Altijd invoerrechten. Maar beter dat, dan niet te vinden.
 
Dat is zeker zo dat je het beter wel dan niet kan vinden, maar ben en blijf een Hollander als ik het ergens kan vinden zonder de kosten, dan maar eerst zoeken.....
 
Dat is zeker zo dat je het beter wel dan niet kan vinden, maar ben en blijf een Hollander als ik het ergens kan vinden zonder de kosten, dan maar eerst zoeken.....
Gelijk heb je! Die Fransen doen veel met ZRX-en, misschien vind je het daar wel. De onderdelen die ik uit de US heb zijn hier iig niet echt te vinden.
Behalve het originele zadel voor m'n ZRX dan, die had ik ook hier kunnen vinden. De korte US achterspatborden voor m'n Z650's echter niet..
 
Heb net gekeken bij Raspo, mooi spul daar, zijn nog met vakantie maar in ieder geval de vraag er maar neergelegd voor de voortandwiel cover en schokbrekerverhogers wat de kosten en levertijden zijn, nu maar even afwachten
 
Doen jullie eens een gok, hoe oud is deze vloeistof (reservoir van mijn koppeling):
1566053281.jpg


Die is half vermengt met nieuwe, schone dot4 vloeistof:
1566053352.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan