ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Wat mij betreft donderdag avond, zaterdag bezig met de motor afstellen op de bank....
 
Donderdagavond is voor mij oefenavond met KFFR. En gezien we volgende maand de studio in gaan kan ik even geen avond missen de komende tijd. Dus ik wens jullie veel plezier. ;)
 
ach ik vis weer achter het net, ik had graag naar de meet gegaan naar checkpoint charlie, leuke plek trouwens! maar mijn dochter is dan jarig en dan heb ik een andere soort "meet" thuis... have fun!

Trouwens, doet iemand mee aan de DGR in Amsterdam aanstaande 29 september? het zou gaaf zijn als de REX's bij elkaar gezet worden!
 
Laatst bewerkt:
De Distinguished Gentleman's Ride bedoel je? Lijkt me wel een keer grappig om mee te maken (hoewel 't waarschijnlijk verre van 'leuk rijden' zal zijn). Maar de 29e sta ik in IJmuiden te blêren.
 
De Distinguished Gentleman's Ride bedoel je? Lijkt me wel een keer grappig om mee te maken (hoewel 't waarschijnlijk verre van 'leuk rijden' zal zijn). Maar de 29e sta ik in IJmuiden te blêren.

Leuk rijden is het niet echt, maar wel gaaf om het aantal motoren bij elkaar te zien en uiteraard alle vette customs en old-timers. Maareh blêr ze in IJmuiden!
 
Donderdag ziet het er, in de avond, niet echt denderend uit qua weer....
Weekend lijkt beter.....
 
Gvd net ontdekt dat er scheuren in het linker kuipdeel zitten. :(
Scherm zat al heel lang met 3 schroeven vast en linksboven een plug omdat dat schroefgat stuk was. Bij weer in elkaar zetten laatst is aan de andere kant ook het schroefgat gesneuveld (is nogal kwetsbaar). Nu zat het scherm dus enkel met de 2 schroeven onder vast en linksboven met de plug. Bij die plug is het gaan wringen en is de kuip gaan scheuren. |(

Zit allemaal nog wel vast maar moet dus eigenlijk gerepareerd of vervangen worden.

Iemand nog een R-kuip + bevestiging liggen? 8)7
 
ik denk dat je haast makkelijker aan een S-kuip kunt komen dan aan een R-kuip.
is t niet te repareren ?

En hij wordt natuurlijk langzamer met een R-kuip ;)
 
_O-

Ik zal vanavond ff een plaatje schieten. Zitten meerdere scheuren in. Van 't niveautje: plakbandje erop dan is 't weer goed (maar dat doen we niet want dat ziet er niet uit).

Als het mooi moet zijn, dan moet je aan de slag met glasvezel en epoxy... wat de schroefdraad betreft is het altijd een dingetje, ik heb bij mij van die rubberen plugjes gebruikt, dat zit aardig goed. Anders dat ikea systeem om kasten bij elkaar te houden. Het zijn van die schroefjes die je in elkaar kunt schroeven... moet echter wel een door en door gat worden... en fin, hopelijk heb je er wat aan dit gebrabbel 🤓
 
_O-

Ik zal vanavond ff een plaatje schieten. Zitten meerdere scheuren in. Van 't niveautje: plakbandje erop dan is 't weer goed (maar dat doen we niet want dat ziet er niet uit).
Is erg goed te lijmen van binnenuit ,is een 2 componenten lijm voor ,die stinkt erg , mijn vorige R kuipje was ook aan stukken , de spuiter heeft hem toen gelijmd ,en bij m n ongelukje vorig jaar is tie op een andere plek gebarsten :t
 
Als het mooi moet zijn, dan moet je aan de slag met glasvezel en epoxy... wat de schroefdraad betreft is het altijd een dingetje, ik heb bij mij van die rubberen plugjes gebruikt, dat zit aardig goed. Anders dat ikea systeem om kasten bij elkaar te houden. Het zijn van die schroefjes die je in elkaar kunt schroeven... moet echter wel een door en door gat worden... en fin, hopelijk heb je er wat aan dit gebrabbel 🤓
Zoiets had ik ook in 't hoofd inderdaad. Maarja, ik denk dat komt binnenkort wel... 8)7
 
Als het mooi moet zijn, dan moet je aan de slag met glasvezel en epoxy... wat de schroefdraad betreft is het altijd een dingetje, ik heb bij mij van die rubberen plugjes gebruikt, dat zit aardig goed. Anders dat ikea systeem om kasten bij elkaar te houden. Het zijn van die schroefjes die je in elkaar kunt schroeven... moet echter wel een door en door gat worden... en fin, hopelijk heb je er wat aan dit gebrabbel 🤓
Dat goedje wat de spuiter bij mij gebruikte was 1 of ander raar mengsel eerst grijs ff roeren ,toen werd t zwart , hij smeerde t erop trok de barstjes iets los ,dat de zooi ertussen kwam , en kon t na een half uurtje al met een afbraamschijf bewerken ,goeie troep :t
 
Gvd net ontdekt dat er scheuren in het linker kuipdeel zitten. :(
Scherm zat al heel lang met 3 schroeven vast en linksboven een plug omdat dat schroefgat stuk was. Bij weer in elkaar zetten laatst is aan de andere kant ook het schroefgat gesneuveld (is nogal kwetsbaar). Nu zat het scherm dus enkel met de 2 schroeven onder vast en linksboven met de plug. Bij die plug is het gaan wringen en is de kuip gaan scheuren. |(

Zit allemaal nog wel vast maar moet dus eigenlijk gerepareerd of vervangen worden.

Iemand nog een R-kuip + bevestiging liggen? 8)7

Neem eens contact op er FZRene, die weet daar wel raad mee voor een fatsoenlijke prijs :Y Hier zie je wat hij kan.

 
Neem eens contact op er FZRene, die weet daar wel raad mee voor een fatsoenlijke prijs :Y Hier zie je wat hij kan.


Ha die man gebruikt idd dat spul waar Jan het over had... ziet er erg netjes uit.
 
Mannen, voor de kenners onder jullie. mijn REX heeft een nieuwe kettingset nodig en er wordt rond de 350 ballen gerekend, is dat gangbaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan