ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Oei die is dan wel weer prijzig, en dan zit er nog geen stickert op ook. :P
Nee, inderdaad best veel geld. Stickertje zal je zo ook wel weer vier tientjes kosten.
Maar om zo'n kap met glijschade te kopen.......dan zullen de bevestigingspunten ook wel een opdonder hebben gehad.
 
ai ja die zijn ver door...

zijn die kuipen niet van ABS? dan kan je ze ook laten lassen. Maargoed, dat verhelpt de oorzaak nog niet, eerst moet de spanning eraf anders barst ie weer.

of toch een upgrade naar een R-kuip ;)
 
Altijd fijn om in de belangstelling te staan;)
MVS is idd waar ik uiteindelijk de rex heen heb gebracht, na een tip van een monteur van rgtuning. Eigenlijk had ik Boonstra al bijna op de stoep staan. Ik had dus even weinig zin om dit verder te posten. Van deze publiciteitsactie wist ik nog niet, sterker nog : ik moet hem nog ophalen. Heb vandaag pas zijn mailtje gehad.
Zodra ik alle andere pijnpunten heb aangepakt laat ik wat van me horen. Of je komt het bij een bakkie koffie bekijken, Jan.
Bedankt voor je oplettendheid, Highking.
 
Altijd fijn om in de belangstelling te staan;)
MVS is idd waar ik uiteindelijk de rex heen heb gebracht, na een tip van een monteur van rgtuning. Eigenlijk had ik Boonstra al bijna op de stoep staan. Ik had dus even weinig zin om dit verder te posten. Van deze publiciteitsactie wist ik nog niet, sterker nog : ik moet hem nog ophalen. Heb vandaag pas zijn mailtje gehad.
Zodra ik alle andere pijnpunten heb aangepakt laat ik wat van me horen. Of je komt het bij een bakkie koffie bekijken, Jan.
Bedankt voor je oplettendheid, Highking.
bakje koffie altijd goed :t dat je t ff zat was begrijp ik ook !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste is dat het gefixt is toch? Maar wel leuk het hier even te melden, leren we er allemaal wat van :t

vanavond rij ik een stukje mee met Meij0206 voor een rondje tussen Ijmuiden en Heerhugowaard, paar bochtjes pakken. Nog mensen die de zrx willen uitlaten dan?
 
Owww, das een hele nette prijs! :Y
Dat is dan de prijs als je de ombouw zelf gedaan hebt pods ,naalden. sproeiers, maar jouw basis is redelijk t zelfde als de mijne .
dus je zou m eerst zo kunnen zetten zoals ik hem had ,en dan een run doen voor t fijne werk.
 
Is mijn idee ook ja, heb alleen nog totaal geen tijd gehad om de kit in te bouwen. Op dit moment staat alles in het teken van het huis leegtrekken om hem in de verkoop te gooien en naar het oosten te vertrekken :/

Maar als we een huis kopen nemen we er wel een met een grote schuut en anders laten we er eentje bouwen *O* Zoiets ofzo.

tuindeco-blokhut-sibella_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan