ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hij was klaar. Ik heb voor dinsdag een trailer, dus dan zie ik het resultaat pas echt.
Wel aangegeven wat verrast te zijn.
Is tie dan verder weer klaar ,of heb je er meer werk aan?
En moet je een kar huren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat op kleinanzeigen een lakset als de jouwe t.k ,is in delen t.k .
lakset of kappenset? :P
Geinig, ik kende die site helemaal niet. Had wel gewoon op ebay gekeken... kan 'm zo snel ff niet vinden, binnenkort even kijken.
Voor reparatie zou ik 120 euro gaan betalen trouwens. Lijkt me een hele redelijke prijs.

Dus nu is het grote twijfelen begonnen. Kapje naar FZRene brengen óf een ronde koplamp kopen en 't ding naakt maken. ;)
 
lakset of kappenset? :P
Geinig, ik kende die site helemaal niet. Had wel gewoon op ebay gekeken... kan 'm zo snel ff niet vinden, binnenkort even kijken.
Voor reparatie zou ik 120 euro gaan betalen trouwens. Lijkt me een hele redelijke prijs.

Dus nu is het grote twijfelen begonnen. Kapje naar FZRene brengen óf een ronde koplamp kopen en 't ding naakt maken. ;)


Voor €120 ? Onbetwijfelbaar ,laat t doen!
 
lakset of kappenset? :P
Geinig, ik kende die site helemaal niet. Had wel gewoon op ebay gekeken... kan 'm zo snel ff niet vinden, binnenkort even kijken.
Voor reparatie zou ik 120 euro gaan betalen trouwens. Lijkt me een hele redelijke prijs.

Dus nu is het grote twijfelen begonnen. Kapje naar FZRene brengen óf een ronde koplamp kopen en 't ding naakt maken. ;)

Ha, die twijfels heb ik het afgelopen jaar ook gehad! van de winter wordt die van mij uitgekleed, ik vind dat erg stoer met een ronde koplamp!
De kuip kun je altijd laten maken voor het geval dat je het naakt rijden tegenvalt op de een of andere manier...
 
lakset of kappenset? :P
Geinig, ik kende die site helemaal niet. Had wel gewoon op ebay gekeken... kan 'm zo snel ff niet vinden, binnenkort even kijken.
Voor reparatie zou ik 120 euro gaan betalen trouwens. Lijkt me een hele redelijke prijs.

Dus nu is het grote twijfelen begonnen. Kapje naar FZRene brengen óf een ronde koplamp kopen en 't ding naakt maken. ;)
Ik zou het net als Jan gewoon door FZRene laten doen, is echt goedkoop vind ik! Met een gebruikte kuip moet je ook maar afwachten wat je krijgt toegestuurd toch?
Trouwens, vandaag kwamen de sprocketcovers van Greg Couch bij me binnen op de zaak. Ziet er heel mooi uit!
Heb @meij0206 al een PB gestuurd voor de zijne. En ik hoefde deze keer geen inklarings kosten te betalen, perfect!
 
Hier, mooi kuipie voor je Jan:









Als je een R gaat bouwen staan er ook genoeg dingen op ,alleen t gewei voor t kuipje zou ik nieuw (83,55) kopen .
 
Ik zou het net als Jan gewoon door FZRene laten doen, is echt goedkoop vind ik! Met een gebruikte kuip moet je ook maar afwachten wat je krijgt toegestuurd toch?
Trouwens, vandaag kwamen de sprocketcovers van Greg Couch bij me binnen op de zaak. Ziet er heel mooi uit!
Heb @meij0206 al een PB gestuurd voor de zijne. En ik hoefde deze keer geen inklarings kosten te betalen, perfect!
Top geregeld Coert👍👍👍
 
Is tie dan verder weer klaar ,of heb je er meer werk aan?
En moet je een kar huren?
Ik heb er nog werk aan. Had al het stuur vervangen en het kuipje gerepareerd, nu nog knipperlicht, voetsteun+rempedaal (gescoord in Dld) monteren, valdoppen, nieuwe carterdeksel rechts (gepoedercoat, van een 1100) en dan olie en filter. En dan nog eens naar de glijschade op de Akra kijken.
Ik heb bij motorjoep een trailer gereserveerd.
 
Ik heb er nog werk aan. Had al het stuur vervangen en het kuipje gerepareerd, nu nog knipperlicht, voetsteun+rempedaal (gescoord in Dld) monteren, valdoppen, nieuwe carterdeksel rechts (gepoedercoat, van een 1100) en dan olie en filter. En dan nog eens naar de glijschade op de Akra kijken.
Ik heb bij motorjoep een trailer gereserveerd.


motorjoep ,daar had ik nu nog nooit van gehoord. :N , je komt dit jaar dus nog wel aan t rijden .
 
Ik heb er nog werk aan. Had al het stuur vervangen en het kuipje gerepareerd, nu nog knipperlicht, voetsteun+rempedaal (gescoord in Dld) monteren, valdoppen, nieuwe carterdeksel rechts (gepoedercoat, van een 1100) en dan olie en filter. En dan nog eens naar de glijschade op de Akra kijken.
Ik heb bij motorjoep een trailer gereserveerd.
Als je de Akra niet goed krijgt kun je ff naar Star twin gaan ,die fixen hem wel weer !
 
Als je de Akra niet goed krijgt kun je ff naar Star twin gaan ,die fixen hem wel weer !
Motorjoep aan de Koningslijn.
Rijden lukt af en toe nog wel, heb nog een aardige TDM 900, lekkere stuurfiets.
De rex was een langgekoesterde wens, ooit een s gehad, maar onderuitgetrokken op circuit (ook al een schuiver...)
Maar met de rex gaat rijden nog lukken....wel met wat reserve op het gas
 

Bijlagen

  • ZRXcorner.JPG
    ZRXcorner.JPG
    205,1 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt door een moderator:
afgelopen zondag lekker gereden met de ZRX binnendoor van Twente naar de posbank Arnhem naar Huissen daar de dijk op tm Tiel 60 km heen en terug over de waal dijk toen weer binnendoor richting Twente 350 km
 
Was een mooi ritje door een klein stukje Noord Holland met Guntherrex.
Mooi opgebouwd zijn zrx👍👍👍
Volgende keer weer een ritje dan hoor ik het graag.
 
Zin de verkeerde stickers en hij lijkt wat donkerder grijs. Die had ik al gevonden, maar toch bedankt voor het meedenken. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan