ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
5.804
438
39
IJmuiden
hahaha!

de standaard uitlaat is veruit de grootste restrictie in de zrx motor, als je de rest aanpakt zou ik zeker voor een andere uitlaat gaan, desnoods budget.

tot dusver is pimmie in gelegenheid deze zaterdag, op een FJR... zal ik dan ook de KTM maar pakken? :+

Riiichtigggg

Rookie
4 sep 2019
4
0
53
Hy Allemaal,

zoek 2x voor-remschijf van mijn groene ZRX 1100. Heb 1 schijf krom. Iemand een suggestie voor een niet originele schijf ( te duur) , maar wel redelijke kwaliteit ?

gr Stan Derkx

Bijlagen

Laatst bewerkt:

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
5.804
438
39
IJmuiden
nice! lekker fris weer met een mooie staalomvlochten leiding voor de koppeling :t

remschijven... staat een mooi setje op MP geloof ik. Anders zou ik arashi kopen als geode nieuwe budget schijven

• Like
Waarderingen: Coert65

-Bart-

MF veteraan
9 feb 2004
1.895
39
46
Zoetermeer
Hy Allemaal,

zoek 2x voor-remschijf van mijn groene ZRX 1100. Heb 1 schijf krom. Iemand een suggestie voor een niet originele schijf ( te duur) , maar wel redelijke kwaliteit ?

gr Stan Derkx
Ik heb ze denk ik nog liggen. Durf niet te zeggen of ze recht zijn maar je mag ze hebben. Als ze niet goed zijn op Ali, ja echt waar, Arashi schijven. Schijnen goed te zijn voor weinig.

• Like
Waarderingen: *Jan*

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.569
58
Apeldoorn
hahaha!

de standaard uitlaat is veruit de grootste restrictie in de zrx motor, als je de rest aanpakt zou ik zeker voor een andere uitlaat gaan, desnoods budget.

tot dusver is pimmie in gelegenheid deze zaterdag, op een FJR... zal ik dan ook de KTM maar pakken? :+
Een ZRX ritje zonder zrxen ,beter wordt t niet _O-:t

• Haha
Waarderingen: -Bart- en HighKing

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
5.804
438
39
IJmuiden
hehehe. Waarschijnlijk pak ik wel de ZRX hoor, wil een paar kilometers maken voordat ik zandvoort op ga :) Nu nog hopen op goed weer :+

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.569
58
Apeldoorn
Ik ga t volgend jaar is doen met t hok , maar dan wel op Assen ,dat Zandvoort is voor mij geen plek om te komen :N

ZRXje

MF veteraan
14 feb 2011
2.301
196
54
Nederweert
Hy Allemaal,

gr Stan Derkx
Hoi Stan.
Staat een niet origine setje op marktplaats , misschien iets voor jou ?

GREETZ