ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

HighKing er staat een R kuip te koop 300 compleet zo monteren en klaar.
 
Het ZR7 beugeltje zit als gegoten. :t
IMG_20190905_204631425.jpg


Knippers zitten niet helemaal lekker. Het rubber schuif je bij de S door de gaten in de kuip maar dat past niet met de gaten in deze beugel. Maar ze zitten acceptabel zo. Ik vond ze toch al niet mooi dus die gaan we gewoon vervangen.

Voor de tellerbak moeten we nog iets verzinnen. En nu hopen dat de lamp die als het goed is morgen binnenkomt een beetje past en knap licht geeft.

Het ziet er zelfs met de lillike lamp nu al beter uit dan op het kuipframe:
IMG_20190905_205739444.jpg
 
Het ZR7 beugeltje zit als gegoten. :t
Bekijk bijlage 1425025

Knippers zitten niet helemaal lekker. Het rubber schuif je bij de S door de gaten in de kuip maar dat past niet met de gaten in deze beugel. Maar ze zitten acceptabel zo. Ik vond ze toch al niet mooi dus die gaan we gewoon vervangen.

Voor de tellerbak moeten we nog iets verzinnen. En nu hopen dat de lamp die als het goed is morgen binnenkomt een beetje past en knap licht geeft.

Het ziet er zelfs met de lillike lamp nu al beter uit dan op het kuipframe:
Bekijk bijlage 1425027

t is bijna mooi *D
 
Het ZR7 beugeltje zit als gegoten. :t
Bekijk bijlage 1425025

Knippers zitten niet helemaal lekker. Het rubber schuif je bij de S door de gaten in de kuip maar dat past niet met de gaten in deze beugel. Maar ze zitten acceptabel zo. Ik vond ze toch al niet mooi dus die gaan we gewoon vervangen.

Voor de tellerbak moeten we nog iets verzinnen. En nu hopen dat de lamp die als het goed is morgen binnenkomt een beetje past en knap licht geeft.

Het ziet er zelfs met de lillike lamp nu al beter uit dan op het kuipframe:
Bekijk bijlage 1425027
Past er niet een mooie ronde op a la kawa...kan dit niet mooi vinden...sorry...
 
whahaha!

zag een ronde koplamp op MP staan... had je die gekocht? Ik heb nog een set ori knipperlichten met witte glaasjes liggen

Voor een budget uitlaat system kan je ook delkevic of black widow kopen. akra is extreem prijzig
 
Nou, de nieuwe cheapass ledlamp zit erop. Misschien was bestellen zonder de maat te weten niet zo handig hahaha, hij is echt véél te klein.
Ik heb er nu een paar langere bouten in gedraaid en stukje ijzer eronder om de lamp omhoog te houden:
1567774720.jpg


Hij lijkt 't verder wel vrij aardig te doen.

Stadslicht:
1567774694.jpg


Dimlicht:
1567774712.jpg


Lastig te fotograferen, in 't echt zie je alle 4 de units aan gaan. Bij grootlicht gaat alles gewoon net wat feller/hoger schijnen.
Ben wel benieuwd wat 'ie in het donker doet. Misschien bij Ali (want daar komt deze volgens mij ook gewoon vandaan) kijken voor een in de juiste maat. Anders gaat er gewoon een klassieke H4 lamp in.
 
Nou, de nieuwe cheapass ledlamp zit erop. Misschien was bestellen zonder de maat te weten niet zo handig hahaha, hij is echt véél te klein.
Ik heb er nu een paar langere bouten in gedraaid en stukje ijzer eronder om de lamp omhoog te houden:
1567774720.jpg


Hij lijkt 't verder wel vrij aardig te doen.

Stadslicht:
1567774694.jpg


Dimlicht:
1567774712.jpg


Lastig te fotograferen, in 't echt zie je alle 4 de units aan gaan. Bij grootlicht gaat alles gewoon net wat feller/hoger schijnen.
Ben wel benieuwd wat 'ie in het donker doet. Misschien bij Ali (want daar komt deze volgens mij ook gewoon vandaan) kijken voor een in de juiste maat. Anders gaat er gewoon een klassieke H4 lamp in.

Wel een kėk lampje !
 
Het is volgens mij gewoon dezelfde als deze, enkel nu via marktplaats dus nog een tikkie goedkoper en sneller in huis. ;)
 
Waarom heb je niet gewoon een originele aangeschaft dan kan je hem beter bevestigen en afstellen,al die Chinese troep is kut.
En ff die rubbers van die knippers door drukken.:?
 
Waarom heb je niet gewoon een originele aangeschaft dan kan je hem beter bevestigen en afstellen
Omdat ik graag LED wilde proberen. ;)
Een originele komt er misschien als deze qua lichtopbrengst/beeld ruk blijkt te zijn.

al die Chinese troep is kut.
Welnee. Deze lamp misschien wel, ga ik in 't donker even testen. Sowieso moet er een beter passende komen.

En ff die rubbers van die knippers door drukken.:?
Dat past niet. Het gat in deze steun is kleiner dan die van de kuip. Stond ook in m'n bericht. ;)
 
Ik heb er van de week gewoon weer een h4 in gekletst ,wat mot je toch met al dat licht :?
ik had m n dimlicht stuk ,voor t eerst in 8 jaar :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan