ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Nog geen last gehad, maar weet dat er een speciale is voor de motor, scheelt een paar euro, maar beter bestand tegen trilling,
Nou ja , ze hadden ze in m n nieuwe blik gezet omdat er in m n oude wagen xenon zat ,en dit bijna net zo goed zou zijn ,en idd ze geven goed licht .
maar ik ben ermee gestopt met vervangen ,ca om de 3000km kaputt ,dus de org. h4 er weer in en nergens last meer van .
 
Zijn er serieus problemen te verwachten met E10? Ik heb ook het idee dat een groot deel van de 'problemen' vooral in de hoofden van mensen zitten. :?

Wel raar dat ze het nu opeens door je strot gaan duwen want ik vermijde het wel altijd...
 
Zijn er serieus problemen te verwachten met E10? Ik heb ook het idee dat een groot deel van de 'problemen' vooral in de hoofden van mensen zitten. :?

Wel raar dat ze het nu opeens door je strot gaan duwen want ik vermijde het wel altijd...
Geen enkele motor welke ik in bezit heb mag dit hebben volgens de E10 check, het lijkt mij dat de fabrikanten het niet voor niets vermelden.
Ik hoop dat 98 aan de pomp gewoon leverbaar blijft. Ik moet wel wat verder weg rijden want de dichtstbijzijnde pomp heeft enkel 95 en diesel dus ben aangewezen op de BP en de Esso die meerdere benzinesoorten verkopen.
 
Ik ga het gewoon proberen. E10 heeft minder energie per liter, da's kut. Je fiets er maanden stil mee zetten schijnt ook minder goed te zijn... maar een fiets die in 2003 is geproduceerd zou er gewoon op moeten kunnen lopen. Ben benieuwd.
 
Sleutelen is je hobby geworden, dus de carbs cleanen kan daar ook nog wel bij ;)
 
Inderdaad, maar ik neem de gok liever niet. Ga wel tanken bij de Firezone hier vlakbij dan. Deed ik al langer, maar eigenlijk alleen als ik niet reed in de winter.
Aftanken met competition 102.
 
Vanaf 1 oktober opletten bij de pomp, een ZRX lust dit niet.
Ik blijf in Bels tanken de 95 , 1 keer in de 2 weken de auto en de jerrycans vullen voor de ZRX ( anders moet ik om de 2 dagen naar de pomp )elke laatste zondag 10cent extra korting op iedere liter benzine ,deze komt toch uit Nederland is normaal al veel goedkoper in belgen land , e10 word 1a 2 cent goedkoper bij de vaderlandse pomp HAHAHAHA waar hebben wij het over , is nog veel te duur voor die rotzooi. |(

Kzou zeggen allemaal verhuizen naar het zonnige zuiden 🌞
GREETZ
 
Ik ken hem. Heb zelfs contact met de beste man gehad in de hoop dat hij ook het frame had. Dat was niet zo. Dus misschien koop ik die wel gewoon idd.
Heb je niks aan je kan beter een zr7 koplamp kopen die past gewoon in 1 keer stelbeugel is volgens mij anders dan die van de zrx het frame heb je al
koplamp zr7 is even groot.
 

Bijlagen

  • u5q-4f6576d33def6ff1431e5a7d463d1c99.jpg
    u5q-4f6576d33def6ff1431e5a7d463d1c99.jpg
    21,8 KB · Weergaven: 3
Inderdaad, maar ik neem de gok liever niet. Ga wel tanken bij de Firezone hier vlakbij dan. Deed ik al langer, maar eigenlijk alleen als ik niet reed in de winter.
Aftanken met competition 102.

Helaas stopt Firezone per 1 oktober met aanbieden van 102 :-(
 
Tips voor een nette paarse ZRX zijn welkom, huidige helaas gisteren langs de Moezel naast de weg geparkeerd...|(Regen, glad, slecht asfalt..
Gelukkig is m'n meissie ok, nu op zoek naar een waardig vervanger.
Dat is minder, alleen aan de motor schade dus begrijp ik hieruit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan