ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Heeft er nog iemand de binnenbekleding liggen van het kuipje ?,ik heb de mijne gelast en t kan wel, maar een nette zou nog mooier zijn,
 
Zo die zit...
 

Bijlagen

  • 20181012_193557.jpg
    20181012_193557.jpg
    977,6 KB · Weergaven: 20
Huibert kettingbeschermer komt er weer op! Ja ik stop ook, zo is het genoeg. Ik heb nog een Brembo achterrem adapter liggen welke ik uit Japan meegenomen heb met een Brembo achterrem en dan is het wel klaar.


EIgenlijk nog een Ohlins UPSD vork erop......Dat maakt m echt af....
 
Bedankt broer...
Johan, mooi zo met die voorvork.

Glimmende delen staan m ook goed. Als je de puntjes op de i gaat zetten zou ik dat onderste rooster voor de oliekoeler (?) gelijk houden aan de beschermplaat van de radiator.

Of dat onderste rooster zwart maken, die steekt nu een beetje cheapo af tov de rest van de motor die verder mooi is afgewerkt...
 
Johan, mooi zo met die voorvork.

Glimmende delen staan m ook goed. Als je de puntjes op de i gaat zetten zou ik dat onderste rooster voor de oliekoeler (?) gelijk houden aan de beschermplaat van de radiator.

Of dat onderste rooster zwart maken, die steekt nu een beetje cheapo af tov de rest van de motor die verder mooi is afgewerkt...


Ik denk dat ik daar door de buurman hetzelfde plaatje laat maken als vsn de radiateur,die heeft hij ook gemaakt.

Doe dat wel als het blok eruit gaat vd winter,dat rooster zit onderop namelijk door de oliekoelleidingen die dan toch los moeten...

En anders de orginele er weer op....dan zwart of ook zilver...ff bekijken tegen die tijd...
 
gisteren rondje amerongen gedaan, kwam volgens mij Stefan tegen op de A9, en terug nog een ZRX die leek op palerider?

Mooi met die velgen!
 
De motor lijkt weer helemaal in orde te zijn ,hij gaat weer als de brandweer.
Ik ging hem gisteren eerst nog maar eens proberen voor ik weer van alles los zou gaan halen.
En hij reed dus zonder problemen, vandaag ook nog een flink stuk gereden ook weer zonder problemen.
Heren bedankt allemaal voor het meedenken en het geven van tips.
1 mooi voordeel, je leert de motor nog beter kennen
( maar wat het nu precies geweest is ?)
 
De motor lijkt weer helemaal in orde te zijn ,hij gaat weer als de brandweer.
Ik ging hem gisteren eerst nog maar eens proberen voor ik weer van alles los zou gaan halen.
En hij reed dus zonder problemen, vandaag ook nog een flink stuk gereden ook weer zonder problemen.
Heren bedankt allemaal voor het meedenken en het geven van tips.
1 mooi voordeel, je leert de motor nog beter kennen
( maar wat het nu precies geweest is ?)

Nou mooi Leo:t , je had ook geen moesel moeten tanken ;)
 
Hyperhyper }) Even op pad met de GoPro van de zaak, werkt toch wel fijner dan een Sony actioncam *O*

GOPR1065.jpg



Fijn weekend achter de rug, gisteren van de KNMV een cursusdag Risico herkennen gehad. Erg leerzaam, alleen jammer dat ik bijna het ziekenhuis in gereden ben :X Ik rem netjes voor het stoplicht, maar de auto achter mij dus niet. Die ziet mij te laat maar ik zie hem in mijn spiegels niet remmen. Ik duik met een dot gas naar rechts en hij wijkt op het laatst snel naar links om mij te ontwijken. We hebben na de rit de film van de instructeur bekeken en de auto heeft totaal niet geremd tot op het moment dat hij mij ontweek.

Ik spiegel gelukkig vaak en ben ook blij dat ik dat doe :$ Als het goed is krijg ik van de week het filmpje van de instructeur, dan zal ik die even delen hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan